چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41346 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری همایش هیئت ورزشی بیماران خاص شهرستان لاهیجان
    29 اردیبهشت 1401 - 14:26
    شناسه : 198293
    0

    همایش هیئت ورزشی بیماران خاص شهرستان لاهیجان برگزار گردید.

    پ
    پ

    WhatsApp Image 2022 05 21 at 5.38.58 PM - برگزاری همایش هیئت ورزشی بیماران خاص شهرستان لاهیجان -

    در این مراسم که به همت هیئت ورزشی بیماران خاص شهرستان لاهیجان برگزار شد رئیس و اعضای شورای شهر و رئیس هیئت بیماران خاص استان گیلان به همراه نائب رئیس و دبیر هیئت استان نیز حضور داشتند
    در این جلسه که در محل اداره ورزش شهرستان لاهیجان با حضور ریاست اداره ورزش شهرستان تشکیل گردید اعضای این جلسه با بیان مشکلات و راهکارهای لازم به تبیین ادامه فعالیت این هیئت پرداختند

    افشین رضاپور در این جلسه گفت: با همت و تلاش جمعی می‌توان موفقیت های خوبی برای هیئت بیماران خاص کسب کرد .

    رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا لاهیجان افزود: ورزشکاران دارای بیماری خاص و پیوند را نباید بیمار نامید بلکه آنها اسطوره‌هایی هستند که در تمام شرایط برای موفقیت می‌کوشند.

    WhatsApp Image 2022 05 21 at 5.38.59 PM - برگزاری همایش هیئت ورزشی بیماران خاص شهرستان لاهیجان -

    وی اضافه کرد: برخی ورزشکاران بیماری خاص و پیوند اعضا از دیده شدن هراس دارند که این مساله چالشی در عرصه این ورزش به شمار می‌رود و باید آن را رفع کرد.

    افشین رضاپور همچنین در این جلسه خاطرنشان کرد: نیاز است یکی از اماکن ورزشی در سطح استان بصورت اختصاصی در اختیار این بیماران قرار گیرد.

    سرکار خانم اسلام پرست، ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز ضمن عرض خوشامد به مدعوین و مسئولین محترم از اقدامات رئیس هیئت بیماران خاص شهرستان تقدیر و تشکر نمودند و اعلام آمادگی نمودند تا کمک‌های بیشتری را برای رشد و تعالی این هیئت بکار گیرند .

    WhatsApp Image 2022 05 21 at 5.38.59 PM 1 - برگزاری همایش هیئت ورزشی بیماران خاص شهرستان لاهیجان -

    در این جلسه آقای کنعانی ریاست‌ محترم شورا و مهندس علیزاده عضو محترم شورای اسلامی شهرستان لاهیجان و نیز استاد میر حسینی و جناب آقای نراقی مسئول بسیج ورزشکاران نیز حضور داشتند که با بیان نقطه نظرات خود جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف هیئت بیماران خاص شهرستان که قطعا ارائه خدمات با کیفیت تر و بهتر به ورزشکاران دارای بیماری‌های خاص است ، اعلام آمادگی نمودند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.