×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

در دنیا امروز ما سرگرمی های جدیدی جایگزین سرگرمی های قبلی شده است. در این میان می توان فیلم و سریال را یکی از پرطرفدار ترین سرگرمی های موجود در قرن ۲۱ دانست.

در کشور ما هم با وجود فیلم و سریال های نمایش خانگی اخیرا هیجان مردم برای دیدن این فیلم و سریال ها خیلی بیشتر از قبل شده است. اما جالب است بدانید بیشتر بازدید از این آثار به سریال های نمایش خانگی اختصاص پیدا می کند.

ما در این مطلب به ۳ سریال جدید که اخیرا قرار است منتشر شوند پرداخته ایم. در ادامه شما می توانید خلاصه ایی از داستان این ۳ سریال را بخوانید.

1234 4 - قسمت دوم 2 سریال یاغی با بازی پارسا پیروزفر -

سریال یاغی:

اولین سریالی که قصد معرفی آن را داریم سریالی جدید و پرستاره است. شما می توانید برای دانلود سریال یاغی به سایت ما مراجعه کنید.

سریالی که در سال ۱۴۰۱ اکران شده است و البته که در نمایش خانگی شروع به اکران شده است( در فیلمو اکران شده است ولی شما بدون آن که بتوانید اشتراک تهیه کنید به راحتی می توانید از سایت ما اقدام به تماشا کنید) سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت امروزه بر سر زبان ها افتاده است، اطلاعات دقیقی در رابطه با این سریال در دسترس نیست و تنها دلیل آن پا فشاری مسئولان سریال است که جذابیت آن افشا نشود، تنها چند بازیگر این سریال رو نمایی شدن؛ همانند طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و… توجه داشته باشید که تهیه کننده این فیلم در نویسندگی فیلم جذاب و پر ستاره شنای پروانه هم نقش داشته است و رزومه کاری درخشانی را به همراه دارد.( همانطور که عنوان شد اطلاعات نسبتا دقیقی هم به داستان این سریال فاش نشده است و به محض درز کردن اطلاعات و داستان این سریال، می توانی سریعا به سایت ما وارد شوید)

2435 - قسمت دوم 2 سریال یاغی با بازی پارسا پیروزفر -

سریال آمستردام:

 دانلود سریال آمستردام دیگر سریال پر آوازه ایی که است که امروزه در نمایش های خانگی در حال اکران است، این سریال به نویسندگی و کارگردانی مسعود قراگزلو ساخته شده است و البته که خلاصه داستان و ژانر این سریال بر پایه عاشقانه و اجتماعی است، روایت چند دوست را عنوان می‌ کند که با داستان های عاشقی سر و کار دارند، بازیگرانی که در این سریال حضوردارند هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل و مهدی سلطانی می باشند . سریال آمستردام با توجه به ستاره و بازیگر هایی که در آن هنرنمایی کردن به این واسطه توانسته اند که بر سر زبان ها بیفیتند، توجه داشته باشید که این سریال با توجه به دو مکان فیلمبرداری شده است، اولین صحنه فیلمبرداری آن در تهران صورت گرفته و در قسمت های آخر در شمال کشور فیلمبردای هایی صورت گرفته است شبکه های نمایش خانگی اکران این فیلم را به زودی ایفا کرده اند.

35452 - قسمت دوم 2 سریال یاغی با بازی پارسا پیروزفر -

سریال پدر گواردیولا:

دانلود سریال پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت‌الله ساخته شده است، اقای سعید نعمت‌الله یکی از پر آوازه ترین کارگردان ایرانی است که سریال های بسیار قدرتمندی را در کارنامه خود قرار داده. نویسندگی و فیلم نامه نویسی این سریال هم بر عهده خود سعید نعمت‌الله بوده و در حال حاضر دنبال به اتمام رساندن فیلمبرداری ها است.

این سریال یکی از پر حاشیه ترین سریال هایی است که هنوز اکران نشده است و البته که در رابطه با داستان این سریال اطلاعات دقیقی هم درز نکرده است، و البته موضوعی که توجه خبرنگاران را بسیار جلب کرده بود دستمزد بازیگرانی است که در آن ایفای نقش می کنند، توجه کنید که بازیگرانی همچون مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد و آرش عدل پرور یا آرش AP در آن ایفای نقش انجام می‌ دهند و البته که این مورد به سر تیتر خبر ها تبدیل شده است. به عبارتی می توان گفت حماسه ی ‌سریالی در سال ۱۴۰۱ می باشد.

شایعات مبنی بر ۵۰ میلیاردی برای این سریال هزینه شده است و البته عنوان شده دستمزد مهران مدیری در این سریال دستمزدی برابر ۵/۵ میلیارد دریافت کرده است.

دانلود سریال های روز ایران:

شما با وارد شدن به سایت ما قطعا با دیدن تمامی آرشیو ها مطمئن خواهید شد که همه نوع سریال های جدید در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در سال بارگزاری شده است و شما به راحتی می توانید آن ها را به صورت قانونی دانلود کنید، توجه داشته باشید که هر سریال مد نظر در سایت به صورت کامل بوده و بدون هیچ حذفیاتی.

اگر در رابطه با دانلود سریال ها به مشکل برخورد کرده اید سریعا می توانید این موضوع را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید، التبه توجه داشته باشید در صورت بروز مشکل در پرداخت ها هم سریعا به پشتیبانی تیکت دهید.

اگر به دنبال سریالی هستید و آن در سایت ما بارگزاری نشده است، سریعا نام آن سریال ها را با ما در میان بگذارید تا سریعا شرایط دانلود آن برای شما فراهم شود.

دانلود فیلم جدید ایرانی: فیلم های ایرانی جدیدی وارد اکران آنلاین شده اند، همانند دینامیت و گشت سه که البته هر کدام از این موارد در سینما های ایران هم در حال اکران هستند، البته دیگر نیازی نیست که برای تماشا کردن‌ آن وارد سینما شوید و بلیط تهیه کنید،‌کافی است که به سایت ما وارد شوید و این فیلم ها را دانلود کنید.( توجه داشته باشید که برای دانلود این نوع از فیلم  ها باید به صورت قانونی عمل کنید و در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی به وجود آید )‌

سال ۱۴۰۱ هم اخبار ضد و نقیضی در باره فیلم های پر آوازه به گوش می رسد ولی این اخبار ها ممکن است صحت نداشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.