×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بازار فروش برگ آلوئه ورا رتبه دوم جهان را به خود اختصاص داده است. برگ های گوشتی این گیاه ۸۵ تا ۱۱۰ میلیون دلار از اقتصاد جهان را از آن خود کرده است. در سال ۲۰۰۰ بازار فروش محصولات آلوئه ورا تنها ۲۵ میلیارد دلار بود و این رقم در سال ۲۰۰۴ به ۱۱۰ میلیارد دلار افزایش یافته است. محصولات خام گیاه آلوئه ورا از ارزش تجاری جهانی ۱۲۵ میلیون دلار برخوردارند و محصولات تولید شده از آلوئه ورا دارای ارزش تجاری ۱۱۰۰ میلیارد دلار هستند. هم اکنون ۵۰ هزار کمپانی در دنیا محصولات آلوئه ورا را تولید می کنند.

ورا 1 - فروش آلوئه ورا ژل گیاهی -

اگر منطقه ای که در آن کشت و کار انجام می دهید جزء مناطق گرمسیری است و در طول سال دمای هوا به صفر درجه نمی رسد بهترین گزینه برای شما کشت آلوئه ورا در مزرعه است. در این صورت اگر زمین از خود شما باشد و هزینه ای بابت اجاره یا خرید زمین نپردازید می توانید حتی با ۴ میلیون تومان کار خود را شروع کنید و درآمد ۴۰ میلیونی از این کشت به دست آورید. اما اگر منطقه کشت و کار شما زمستانی سرد دارد که هوا به صفر و زیر صفر می رسد تنها گزینه ای که برای کاشت آلوئه ورا دارید کشت گلخانه ای این گیاه است.

آنچه که معلوم است در کشت به روش گلخانه ای علاوه بر هزینه احداث گلخانه هزینه گرمایش گلخانه را نیز باید بپردازید. در نتیجه روش گلخانه ای هزینه ی تولید این گیاه را افزایش خواهد داد. تولید قلمه برگ آلوئه ورا کمک می کند تا همه افراد بتوانند پرورش آلوئه ورا را تجربه کنند. با توجه به تخصصی بودن تکثیر آلوئه ورا، قلمه هایی توسط شرکت های معتبر تولید می شود تا همه افراد با خرید این قلمه ها، بتوانند پرورش آلوئه ورا را آغاز کنند.

تولید و فروش آلوئه ورا خانگی و ژل آلوئه ورا خارجی برای صورت در سال های اخیر رونق بسیار بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده، زیرا افراد زیادی به دنبال راه اندازی شغل خانگی پرورش آلوئه ورا می باشند. خرید اینترنتی قلمه آلوئه ورا می تواند تهیه قلمه را راحت و آسان کند. تا نیاز به رفت و آمد خاصی برای تهیه قلمه برگ آلوئه ورا نباشد.

قیمت موم آلوئه ورا گیاهی

قطعا در قیمت گذاری تمامی کالاها و خدمات استاندارهایی وجود دارد که در نهایت شما را به قیمت نهایی و تمام شده می رساند. برای رسیدن به قیمت نهایی موم آلوئه ورا باید استانداردهای لازم در قیمت گذاری موم آلوئه ورا را در نظر بگیرید و آن استانداردها می تواند شامل موارد زیر باشد:

ابتدا باید در نظر گرفت که قیمت تمام شده برای خود تولید کننده چقدر بوده و بعد بر اساس آن قیمت گذاری کرد.

دومین مورد قیمت گذاری بر اساس میزان تقاضا و بررسی بازار فروش موم آلوئه ورا گیاهی می باشد.

سومین مورد مربوط به رقابت در بازار فروش می باشد. باید قیمتی مناسب و رقابتی را در نظر گرفت.

مواردی که ذکر شد اصلی ترین موارد در قیمت گذاری هستند. باید در نظر بگیریم که قیمت محصولمان با مزایا و ویژگی های آن محصول همخوانی دارد؟با در نظر گرفتن بهترین زمان افزایش و کاهش قیمت موم آلوئه ورا می شود استاندارد لازم را در نظر گرفت. باید قیمت گذاری با توجه به کیفیت محصول صورت بگیرد. قیمت گذاری باید در چهارچوب مشخصی قرار بگیرد و قوانین اصولی آن رعایت شود تا در نهایت بتوانید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهید.

ورا 2 - فروش آلوئه ورا ژل گیاهی -

همواره سعی کنید موم های آلوئه ورایی که کیفیت بالایی دارند را متناسب با قیمت آن از فروشندگان معتبر تهیه کنید. زیرا در هنگام اپیلاسیون موم به صورت کاملا مستقیم با پوست شما در ارتباط است پس قطعا موم با کیفیت خاصیت درمانی نیز خواهد داشت و بالعکس، با استفاده از موم بی کیفیت باعث آسیب رساندن به پوست خود می شوید. پس همواره به تناسب قیمت و مزایای موم آلوئه ورا توجه کنید.

کرم آلوئه ورا ژل

آلوئه ورا به دلایلی که در ادامه ذکر می کنیم برای پوست مفید است: به دلیل اینکه ژل این گیاه بسیار خنک می باشد می توانید هنگام آفتاب سوختگی از آن استفاده کنید؛ به طوری که لایه میانی آلوئه ورا را با یک چاقو برش بزنید، ژل آن را خارج کنید و به قسمت سوختگی بمالید، از آنجا که دارای مواد معدنی و آنتی اکسیدان می باشد به درمان شما سرعت می دهد.

به خاطر رطوبت بالایی که دارد برای کسانی که دارای پوست خشکی هستند بسیار مناسب است و بدون اینکه منافذ پوست تان را ببندد صورت شما را لطیف نگه می دارد و از خشک بودن آن جلوگیری می کند.

ورا 1 1 - فروش آلوئه ورا ژل گیاهی -

آلوئه ورا ژل با رطوبتی که روی پوست ایجاد می کند از کشیده شدن پوست جلوگیری کرده و اجازه نمی دهد که روی پوست شما چین و چروک بیفتد و همچنین خارش پوست را کم می کند و باعث می شود که پوست شما دچار آکنه نشود.

انواع مو روش های مراقبتی مخصوص به خود را دارند و بر اساس آن از محصولات بهداشتی استفاده می کنند اما آلوئه ورا بخاطر رطوبت و ویتامین هایی که دارد برای موهای خشک بسیار مناسب است چرا که موها را مرطوب نگه داشته، از خشک ماندن و شکننده شدن آن ها جلوگیری می کند و باعث روشن شدن پوست می شود.

موارد گفته شده تنها بخشی از خواص این گیاه اعجاب انگیز بر پوست می باشد که با توجه به این خواص، صادرات آلوئه ورا امروزه در بازارهای جهانی بسیار پررونق می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.