پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از آپارتمان های آماده تحویل منطقه ۲۲ چقدر می دانید؟
    03 خرداد 1401 - 10:19
    شناسه : 198406
    0

    پلاکینو به صورت تخصصی بر روی املاک منطقه ۲۲ و آپارتمان های شیک در این منطقه فعالیت می کند به همین دلیل به شما راهکارهای زیادی در خصوص خرید مناسب تر ارائه می کنیم.

    پ
    پ

    image 1653307999 - از آپارتمان های آماده تحویل منطقه 22 چقدر می دانید؟ -

    از ساماندهی آپارتمان های منطقه ۲۲ چقدر می دانید؟

    تا به حال به فکر خرید آپارتمان بوده اید؟ به فکر سرمایه گذاری بر روی املاک چطور؟  فیلترینگ خیلی از وبسایت های فعال در حوزه ی املاک، نبود تمرکز کافی سایت ها بر روی املاک یا نبود تمرکز بر روی منطقه ۲۲ باعث می شود افراد از خرید، رهن، اجاره و سرمایه گذاری در منطقه ی نوساز با پتانسیل بالای منطقه ۲۲ پشیمان شوند. اما پلاکینو به صورت تخصصی بر روی املاک منطقه ۲۲ و آپارتمان های شیک در این منطقه فعالیت می کند به همین دلیل به شما راهکارهای زیادی در خصوص خرید مناسب تر ارائه می کنیم.
    خیلی از افراد در خرید ملک و آپارتمان تجربه خوبی نداشته اند یکی از دلایل آن نبود اطمینان به بنگاه های املاک، شرکت های ساخت و ساز و نبود ثبات در بازار می باشد. پلاکینو یکی از وبسایت های پربازدید املاک در منطقه ۲۲ می باشد که به صورت شفاف و واضح با اطلاعات کامل در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ به شما در خصوص خرید، سرمایه گذاری، رهن و اجاره مشاوره می دهد و افراد با اطمینان خاطر می توانند در این منطقه هر نوع فعالیت در خصوص ملک را انجام دهند. افرادی که به دنبال سکونت در این منطقه می باشند واحدهای آماده تحویل زیادی در منطقه وجود دارد که با معرفی از طرف پلاکینو با آن آشنا می شوند.
    منطقه ۲۲ دارای پتانسیل زیادی به جهت سرمایه گذاری می باشد. امروزه نگه داشتن پول نقد در دست افراد روش مناسبی برای پس انداز نمی باشد زیرا با افزایش هزینه ها به دلیل مسائل اقتصادی و کم شدن ارزش پول در دراز مدت این نوع از نگهداری سرمایه مناسب نمی باشد. از دیرباز در ایران خرید ملک و زمین روش هایی برای افزایش سرمایه و پس انداز در دراز مدت به حساب می آید. البته روش های دیگری مانند خرید ارزهای دیجیتال، خرید سکه، دلار، سپرده های بانکی و خرید سهام و حتی سرمایه گذاری روی خودرو نیز بازارهای سرمایه گذاری به حساب می آید اما هر یک از این روش ها نیاز به شناخت بازارهای مخصوص به خود و دانش اقتصاد را نیاز دارد. اما سرمایه گذاری بر روی ملک و خرید و فروش املاک مسکونی روشی بسیار مطمئن برای همه ی افراد به حساب می آید.
    در کلان شهر تهران اکثریت مناطق با افزایش قیمت بسیاری مواجه شده است و سرمایه گذاری و خرید ملک در منطقه ای که دسترسی مناسب داشته باشد و در عین حال مناسب باشد به سختی یافت می شود. منطقه جدید ۲۲ که جزو مناطق نوساز تهران به حساب می آید دارای آپارتمان های شیک و واحدهای آماده تحویل و پیش فروش بسیاری را دارا است که برای افرادی که قصد خرید واحدهای آماده تحویل منطقه ۲۲ و واحد مسکونی و آپارتمان های نوساز و شیک منطقه ۲۲ را خواهان هستند فرصت بسیار مناسبی است. همچنین افرادی که قصد سرمایه گذاری در دراز مدت را خواهان می باشند می توانند بر روی واحدهای آماده تحویل شهرک چیتگر بخصوص واحدهای پهنه b شهرک چیتگر و واحدهای پهنه d شهرک چیتگر تحقیق کنند.

    آپارتمان های شیک و ایمن منطقه ۲۲

    بلوک G1

    بلوک G1 که در پهنه b شهرک چیتگر واقع شده است یکی از برج هایی است که آماده تحویل می باشد و به دلیل موقعیت مناسب آن دارای منظره ای بسیار دیدنی است و با توجه به نزدیک بودن این برج ها به مراکز درمانی خوب، مراکز تفریحی، مراکز گردشگری واقع در منطقه ۲۲ یکی از مناسب ترین برج های آن منطقه به حساب می آید که با توجه به واحد های آماده تحویل و برج های سند دار منطقه ۲۲ بسیار قابل توجه می باشد. برج های واقع در شهرک چیتگر دارای امکانات زیاد و با توجه به طراحی های داخلی بسیار شیک می باشد. آپارتمان های شیک آماده تحویل منطقه ۲۲ واقع در پهنه b شهرک چیتگر گزینه خیلی مناسبی برای خریدارانی که قصد سکونت در این منطقه جدیدساز تهران را خواهان هستند، می باشد.

    بلوک G2

    بلوک G2 نیز واحدهای قابل تحویل زیادی در حال حاضر در دست اقدام دارد و این برج نیز از امکانات زیادی برخوردار است و با واحد های G1 جزو برج های شیک با دسترسی عالی به حساب می آید. خیلی از افراد که قصد سرمایه گذاری دارند می توانند با خرید این واحد ها در منطقه ۲۲ با خیالی آسوده سرمایه گذاری انجام دهند.

    برج های G3 ، G4، B3 ، B2

    برج های G3 ، G4، B3 ، B2 نیز جزو برج های معروف و آپارتمان های شیک منطقه ۲۲ به حساب می آید همه ی این برج ها در حال حاضر آماده تحویل نمی باشد اما واحدهای زیادی در این پهنه شهرک چیتگر وجود دارد که آماده تحویل است. قیمت مناسب، امنیت در ساخت،استفاده از مصالح خوب، طراحی و ساخت مهندسی،طراحی آپارتمان های شیک و دسترسی عالی از مزایای پهنه ی b چیتگر و برج های مذکور می باشد.

    image 1653308279 - از آپارتمان های آماده تحویل منطقه 22 چقدر می دانید؟ -

    بهترین انتخاب حفظ سرمایه، سرمایه گذاری در املاک منطقه ۲۲

    آپارتمان های شیک منطقه ۲۲ و واحدهای پیش فروش شهرک چیتگر به جهت سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد زیرا این منطقه جای رشد بسیار بالایی دارد و هنوز پتانسیل های رشد قیمت در املاک منطقه ۲۲ تکمیل نشده است به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر قصد سرمایه گذاری بر روی ملک دارید حتما به شهرک چیتگر و منطقه ۲۲ سر بزنید.

    سهام های شهرک چیتگر برای سرمایه گذاری با مبلغ کمتر

    پلاکینو سعی می کند جهت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ به شما راه های مختلفی را معرفی کند تا با استفاده از همین راه ها شما تصمیم گیری کنید و همچنین مشاوران پلاکینو به دلیل تسلط کامل بر روی واحدهای آماده تحویل منطقه ۲۲ می توانند به شما مشاوره مناسب تری را ارائه کنند. سهام های شهرک چیتگر و فروش سهام های پهنه b چیتگر یکی از پرطرفدارترین روش برای افرادی به حساب می آید که نمی توانند در این مکان آپارتمانی خریداری کنند. اینگونه می توانند سرمایه گذاری در خصوص خرید ملک در منطقه ۲۲ انجام دهند.

    image 1653308440 - از آپارتمان های آماده تحویل منطقه 22 چقدر می دانید؟ -

    خرید واحدهای شیک در منطقه ۲۲

    با مدرن شدن زندگی شهری و تمایل افراد به داشتن زندگی با راحتی بیشتر آپارتمان های مسکونی و برج هایی که دارای محوطه های خوب، امنیت بالا و استفاده از مصالح محکم با در نظر گرفتن وقایع طبیعی بسیار پررنگ شده است. این امکانات در منطقه ۲۲ تهران قابل دسترسی است. برج هایی با امکانات عالی و در نظر گرفتن مکان برای نگهبان های ۲۴ ساعته، محوطه طبیعی برای افراد دارای فرزند جهت تردد و بازی کودکان، داشتن پارکینگ و محوطه برای پارک کردن اتوموبیل های افراد همه از امکاناتی است که در برج ها و آپارتمان های منطقه ۲۲ تهران مهیا شده است. یعنی شما با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به مناطق ۱ و ۲ تهران می توانید آپارتمان شیک با امکانات حتی بیشتر از برج های شمال تهران در متراژ های متفاوت داشته باشید. به همین دلیل افرادی که تمایل به زندگی کردن در مکان هایی در سطح شمال تهران را خواهان می باشند و قدرت خرید را ندارند، می توانند به این منطقه فکر کنند. مشاوران و واحدهای حقیقی که در سایت پلاکینو وجود دارد به شما کمک می کند راحت تر انتخاب کنید.

    image 1653308621 - از آپارتمان های آماده تحویل منطقه 22 چقدر می دانید؟ -
    قوانین حقوقی خرید ملک را می شناسید!

    یکی دیگر از مزایایی که پلاکینو برای درخواست کنندگان ملک در منطقه ۲۲ در نظر گرفته است، افراد متخص و آگاه نسبت به قوانین حقوقی می باشد. دانستن این قوانین به مشتریان کمک می کند تا با اطمینان بیشتری به خرید ملک به صورت پیش خرید و یا آپارتمان های آمااده تحویل فکر کنند. مشاوره در خوص این قوانین در کلیه ی شعب پلاکینو ارائه می شود. این شعب در بخش های مختلف منطقه ۲۲ برای کلیه افراد در دسترس می باشد. آموزش های روز ملکی و حقوقی که کلیه کارشناسان پلاکینو دیده اند باعث می شود افراد با اطمینان بیشتری خرید و سرمایه گذاری خود را انجام دهند تا رضایت بیشتری برای افراد در بر داشته باشد. پلاکینو برای کلیه ی افراد خواهان خرید در منطقه ۲۲ یک نسخه ی ثابت را در نظر نمی گیرند بلکه یک فرآیند برای این کار در نظر گرفته است. املاک شناخته شده است و در خصوص آن ها تحقیقات صورت می گیرد سپس با توجه به پتانسیل های هر ملک مجموعه ای از مشخصات به صورت کامل در اختیار کارشناسان ما وجود دارد. سپس با مراجعه خریداران این مجموعه ی کامل اطلاعات در اختیار افراد قرار می گیرد و هر فردی با دانش حقوقی و اطلاعاتی که ما در اختیار داریم به نسبت شرایط خود، پیشنهادات را بررسی می کند.

    محبوب ترین سایت خرید و فروش ملک در منطقه ۲۲

    کاربری آسان با سایت پلاکینو، در دسترس بودن شعب در منطقه ۲۲ تهران، داشتن مشاوران مجرب ملکی و حقوقی و از همه مهمتر تمرکز و شناخت کامل نسبت به مجموعه آپارتمان ها و برج های شهرک چیتگر از مزایای ما می باشد تا شما با اطمینان جهت خرید، مشاوره و سرمایه گذاری به ما مراجعه کنید و مطمئن باشید مهمترین هدف ما بالاترین بهره وری برای شما است.سایت جامع املاک منطقه ۲۲ پلاکینو جزو محبوب ترین سایت های املاک در منطقه ۲۲ می باشد زیرا دارای پوشش کامل منطقه به همراه اطلاعات کامل از برج های منطقه است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.