×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

123 11 - باغ باران بهترین انتخاب برای برگزاری مراسم های شما - ازدواج

شاید به جرات بتوان گفت که مراسم ازدواج، مهمترین شبی است که هر فرد در طول زندگی خود پشت سر می‌گذارید. شبی که مهمترین تصمیم زندگیتان با برگزاری جشنی بزرگ، در خاطرتان خواهد ماند. بنابراین انجام آن به بهترین نحو چیزیست که به دنبال آن خواهید بود. کاری که ما سالهاست در باغ باران برای میهمانان خود به ارمغان آورده‌ایم.

ما تلاش کرده‌ایم همواره بهترین ها را برای میهمانان خود انجام دهیم و در این راستا، از بهترین متخصصان، در محیطی دلنشین و زیبا بهره گرفته‌ایم.

خدمات باغ باران

ما در باغ باران، خدمات مختلفی به میهمانان خود ارائه می‌دهیم و با توجه به آنچه مورد نیازتان است، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ما با به کار گیری پرسنل حرفه‌ای و فراهم آوردن امکاناتی عالی شبی خاطره انگیز و بی نظیر را برایتان خلق می‌کنیم. تلاش ما این است که این شب رویایی، در مجموعه باران، به زیباترین شکل ممکن جشن گرفته شود.

تشریفات مجالس عروسی

ما مفتخریم  با تجربه‌ای گرانبها در زمانی برگزاری مراسم، خدماتی شایسته به شما عزیزان ارائه نماییم. ارائه خدمات تشریفات عروسی به شکلی درخور و دل‌انگیز برای میهمانان گرامی، همواره هدف و خط مشی اصلی ما در برنامه‌ریزی و اجرای مراسم‌ها بوده است.

تیم تشریفاتی باغ باران در این راستا خدمات متنوعی را ارائه می‌کند.

این خدمات دربرگیرنده مواردی از جمله طراحی سفره عقد، کترینگ و پذیرایی، گل آرائی فضا و تهیه کیک و شیرینی  می‌گردد.

برگزاری جشن عقد

مراسم عقد یکی از مراحل ازدواج جوانان ایرانی است که بعد از خواستگاری رسمی و مراسم بله برون اجرا می‌گردد. امروزه بیشتر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که عقد رسمی را در دفاتر ثبت ازدواج با حضور والدین و بستگان درجه یک با تشریفات ساده برگزار کنند و مراسم عقدکنان و اهدای کادو به عروس و داما د را به روز مراسم عروسی و قبل از مراسم عروسی موکول کنند.

باغ باران با داشتن فضایی رویایی در زیر برج ایفل این مجموعه، محیطی خاطره انگیز را برای مراسم عقد فراهم کرده است.

1213 1 - باغ باران بهترین انتخاب برای برگزاری مراسم های شما - ازدواج

جشن نامزدی

جشن نامزدی مراسمی است که آغاز دوران نامزدی عروس و داماد در آن جشن گرفته می‌شود. معمولا جشن نامزدی دارای تشریفات کمتری نسبت به جشن عروسی می‌باشد، ولی بعضی خانواده ها آن را با تشریفات کاملی مانند جشن عروسی برگزار می‌کنند.

طبق عرف جوامع ایرانی برگزاری مراسم نامزدی به عهدۀ خانواده عروس می‌باشد.

برگزاری همایش

بعضی از مدیران شرکت ها و ادارات ترجیح می‌دهند همایش ها و کنفراس های خود را خارج از محیط بی روح بعضی از سالن های کنفراس و در محیطی متفاوت برگزار کنند، در مجموعه‌ای که دارای سالن مدرن و مجهز به تجهیزات به روز باشد و همچنین دارای فضایی سبز و دلنشین باشد.

باغ باران با داشتن سالن های بزرگ و تجهیزات به روز و فضای سبزیی آرامش بخش، پذیرایی شما عزیزان در برگزاری همایش ها و کنفراس ها می‌باشد.

برگزاری مراسم ها تخصص ماست

ما مفتخریم که از سال ۱۳۸۳ کار را با برند تشـریـفات مجالس زمـرد در سعـادت آباد تـهران با مدیریت جـواد وهـابی و با اندیشه پذیرایی خوبان هنر است، آغاز کردیم و از همان ابتدا اصول کار را بر ارائه خدماتی با کیفیت و کمیت بالا نهادیم.

با آنکه در ابتدا راه بودیم، برگواه شاهدان و همکاران قدیمی الگو بسیاری از دوستان همکار شدیم. در سال ۱۳۸۷ با بالا رفتن سطح انتظار و توقع زوجهای جوان، بر آن شدیم که باغ تالار اختصاصی جهت برگزاری مراسم جشن ها داشته باشیم و باغ تـالار بیست را راه اندازی و افتتاح کردیم، اما این بار با برند تشـریفات ایـمان در خدمت زوج های جوان بودیم.

13134 - باغ باران بهترین انتخاب برای برگزاری مراسم های شما - ازدواج

با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و رقابت بیشتر بر آن شدیم که تـالاری لـوکس و مـجلل تر فراهم کنیم، تـا اینکه در شهریور سال ۱۳۹۰ باغ تالار باران را با همان برند تشریفات ایمان افتتاح نمودیم.

باغ تالار باران با برند تشریفات ایـمان توانسته با به روز رسانی مجموعه خود چه از لحاظ بنا و ابنیه و چه از لحاظ تجهیزات و لوازم برگزاری مـراسم ها، تلاش به سزایی در جهت رشد سطح کیفی تشریفات مجالس در داخل کشور عزیزمان ایران، داشته باشد.

مجموعه باران در تمام سال‌های فعالیت خود، تلاش کرده است تا مراسم شما را به بهترین و دلنشین‌ترین شکل ممکن رقم بزند. نکته جالب اینجاست بیشتر عـروس و دامادهای که جشن خود را به باغ باران سپرده‌اند کسانی هستند که پیشتر، در مراسم های اقوام و یا دوستان خود در مجموعه باران شرکت کرده بودند. این بزرگترین افتخار ماست که شما عزیزان ما را برای برگزاری مهم ترین مراسم زندگیتان، انتخاب کرده‌اید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.