×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

تصفیه آب سی سی کا که در ایران بسیار مشاهده میشود  یک برند تایوانی است ولی اصل تایوان آن اصلا وجود ندارد. به نوعی انقدر این برند بی در و پیکر شده است که انواع دستگاه تصفیه آب سی سی کا را میتوان به اندازه تمامی فروشندگان تصفیه آب در ایران دانست. چه سو استفاده های بسیاری که از این برند نشده است. واقعا یک نفر نیست که بخواهد به این موضوع سامان دهد. بعید میشود پیدا کرد برندی در یک رشته ی دیگر که همه از آن استفاده کنند. چه کیفیت های ضعیف و داغونی که به اسم دستگاه cck در ایران به فروش رسیده است خدا میداند. اصلا چرا باید یک برند خارجی را مورد استفاده قرار داد در حالیکه هر کسی میتواند برای خودش برندی داشته باشد . متاسفانه این موضوع کماکان وجود دارد و چه فروشندگان زیادی که این دستگاه ها را به اسم تایوان اصل به مردم فروخته اند.
در هر صورت این صرفا یک روشنگری برای کسانی است که اهل مطالعه هستند و دوست دارند که با اطلاعات بیشتر خرید کنند. تصفیه آب سی سی کا در حال حاضر در ایران مونتاژ میشود این حداقل انتظاری است که از مشتریان داریم که گول تایوان بودن ان را اصلا نخورند. تایوانی که اگر دستگاهش در ایران باشد باید چیزی حدود ۳ تا ۴ برابر قیمت داشته باشد.
چهار عکس پایین 3 1 - دستگاه تصفیه آب سی سی کا -

دستگاه تصفیه آب زینود 

این دستگاه در گروه بهترین مدل دستگاه تصفیه آب قرار می گیرد. این دستگاه از روش اسمز معکوس قلیایی انرژی زا استفاده می کند. وزن این دستگاه پنج کیلوگرم می باشد. با توجه به وزن پایینی که دارد، به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. ظرفیت این دستگاه ۲۲۰ لیتر می باشد. این دستگاه تصفیه ی آب در هر ۲۴ ساعت ۲۲۰ لیتر آب را می تواند تصفیه نماید. جنس بدنه این دستگاه تصفیه از استیل ضد زنگ می باشد. طول این دستگاه سی سانتی متر و عرض آن بیست سانتی متر می باشد. ارتفاع دستگاه نیز چهل سانتی متر است. از نظر فنی این دستگاه تصفیه دارای مشخصاتی از قبیل وجود سیستم فیلتراسیون از نوع اسمز معکوس ro، سیستم فیلتراسیون قلیایی orp و سیستم انرژی زای life energy می باشد. همچنین این دستگاه دارای هشت عدد فیلتر می باشد. دقت فیلتراسیون این دستگاه تصفیه در حدود ۹۹ درصد می باشد. این دستگاه تصفیه علاوه بر آن چه در بالا عنوان کردیم موجب فیلتر شدن تمام موادی خواهد شد که در مراحل تصفیه در آب باقی مانده یا این که در طول مراحل تصفیه به آب اضافه شده اند و برای بدن انسان مضر می باشند. دقت فیلتراسیون این دستگاه تصفیه همانطور که در بالا عنوان کردیم ۹۹ درصد می باشد. همچنین این دستگاه تصفیه آداپتور دارد. این دستگاه قابلیت نصب به یخچال را نیز دارد. نکته مهمی که در خصوص این دستگاه تصفیه باید ذکر کنیم این است که هنگام قطع جریان برق، جریان آب قطع نخواهد شد.

فواید آب قلیایی

نکته مهم در مورد دستگاه تصفیه آب قلیایی این است که این دستگاه ها PH را تولید می کنند که برای بدن انسان مفید می باشد. در حالی که بدن انسان طبق آن چه در بالا نیز ذکر کردیم به برخی مواد معدنی نیاز دارد. یک سری از این مواد معدنی را فقط می توان از طریق آب دریافت کرد. برای این که مواد معدنی گفته شده در آب وجود داشته باشند، باید PH آب را قلیایی نمود. آب قلیایی به دلیل PH پایین تر از هفتی که دارد بسیاری از مواد معدنی نظیر منیزیم و کلسیم را به راحتی می تواند در خود حل کند. به طور مثال اگر انسان با خوردن برخی غذاهای اسیدی، PH بدن خود را کاهش دهد با نوشیدن آب قلیایی تنظیم خواهد شد.
برخی فواید آب قلیایی عبارتند از، به تعویق انداختن روند پیر شدن سلول های بدن انسان. دلیل این امر، کاستن میزان اکسیداسیون سلول های بدن انسان می باشد. همچنین از بروز برخی دردهای عضلانی و ماهیچه ای در بدن انسان جلوگیری به عمل خواهد آورد. از جمله ویژگی های خوب آب قلیایی مراقبت از پوست و مو می باشد. آب قلیایی از خشک شدن بیش از حد پوست و از شکنندگی مو و ناخن های شما جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر موارد گفته شده در مورد ویژگی ها و مزایای آب یونیزه می توان به این نکته نیز اشاره نمود که، آب قلیایی به دلیل این که PH بدن را نرمال می کند از بروز استرس و حتی خستگی بیش از حد جلوگیری می کند. بیماری پوکی استخوان نیز یکی از بیماری های رایج در دوران حاضر می باشد. آب قلیایی به دلیل این که بعضی از پروتئین های لازم محلول در آب را برای بدن انسان تامین می کند از بروز بیماری پوکی استخوان جلوگیری به عمل می آورد.
دستگاه کامل تصفیه آب - دستگاه تصفیه آب سی سی کا -

مراحل تصفیه آب سی سی کا

مرحله اول تصفیه در این دستگاه بی نظیر با فیلتر پلی پروپیلن پنج میکرونی انجام می گیرد. این فیلتر موجب می شود تا مواد معلقی نظیر گل و لای و برخی ناخالصی های معلق دیگر از آب حذف شوند. مرحله دوم فرایند تصفیه در این دستگاه، با استفاده از فیلتر کربن پودری صورت می گیرد. این مرحله سبب می شود مواد آلی موجود در آب نظیر کلر حذف شوند. همچنین بو و طعم نامطلوب آب را از بین خواهد برد. مرحله ی سوم تصفیه نیز با فیلتر کربن بلاک انجام می شود. این مرحله به واسطه فیلتر قوی تری که دارد منجر به حذف مواد شیمیایی مضر موجود در آب می شود. البته بهتر است این مرحله را مکمل مرحله قبل در فرایند تصفیه دانست. مرحله چهارم، فیلتر ممبران نام دارد. این فیلتر به دلیل قدرت بالایی که دارد موادی نظیر نیترات و نیتریت و فلزات سنگین موجود در آب را حذف می کند. همچنین در این مرحله سختی آب به شدت کاهش می یابد و علاوه بر سختی منجر به رفع شوری آب نیز می شود. مرحله پنجم تصفیه در این دستگاه منجر به بهبود طعم و بوی آب تصفیه شده می گردد.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس سی سی کا

بنابراین این مرحله مزه آب تصفیه شده را به بهترین حالت ممکن تغییر خواهد داد. مرحله ششم را مینرال نیز می نامند، این مرحله به حفظ املاح معدنی موجود در آب نظیر کلسیم و منیزیم کمک می کند و با این کار موجب غنی شدن آب خواهد شد. این مرحله موجب تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن می شود. بنابراین می توان گفت این مرحله از تصفیه در این دستگاه موجب غنی شدن آب نهایی خواهد شد. مرحله هفتم تصفیه، آلکالاین می باشد. در این مرحله فیلتر قلیایی کننده موجود در دستگاه موجب یونیزه شدن آب می شود. از جمله فواید و خصوصیات آب قلیایی این است که برای بهبود بیماری گوارشی و نیز برای بهبود قند خون و فشار خون و چربی خون بسیار مفید می باشد. فیلتر هشتم این دستگاه لایف انرژی می باشد. این فیلتر یک سری ترکیبات خاص را به آب تصفیه شده توسط مراحل قبل اضافه می کند. ترکیبات افزوده شده موجب شکست مولکولی در آب می شوند و در نتیجه منجر به شادابی پوست خواهند شد و همچنین انرژی زا می باشند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SOFT WATER_RO_ORP

یکی از انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای قلیایی کننده آب برند سافت واتر SOFT WATER-RO-ORP می باشد. این مدل بی نظیر، ساخت کشور تایوان بوده اما تحت لیسانس آمریکا می باشد. از جمله ویژگی های موجود در این دستگاه تصفیه آب تایوانی می توان به وجود یک پمپ قوی، بدون لرزش و صدا و شیر مخصوص تنظیم املاح موجود در آب اشاره نمود. این دستگاه توان بالایی در تصفیه دارد، به گونه ای که می تواند املاح و ناخالصی هایی در اندازه ی ۰.۰۰۰۱ میکرون را به طور کلی در آب از بین ببرد. این دستگاه تصفیه را می توان در کابینت زیر سینک نصب نمود. همچنین به دلیل سایز و اندازه کوچکی که دارد فضای کمی از کابینت شما را اشغال خواهد نمود.
تصفیه آب خانگی SOFT WATERمراحل تصفیه آب سافت واتر
همانطور که در نام این دستگاه موجود بود، این دستگاه تصفیه دارای هفت مرحله تصفیه می باشد. همچنین این دستگاه می تواند آب تصفیه شده را با کیفیت بسیار بالا، کاملا قلیایی نماید. مخزن ذخیره آب این دستگاه تصفیه، شانزده لیتر می باشد. جنس مخزن آن از نوع آنتی باکتریال می باشد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این دستگاه تصفیه، قابلیت نصب آن بر روی یخچال های ساید می باشد. همچنین به دلیل اندازه تقریبا کوچک و وزن کم، جابجایی آن آسان می باشد. مراحل تصفیه در این دستگاه هفت مرحله می باشند.
به موازات هر مرحله از تصفیه آب از یک فیلتر با کیفیت استفاده شده است. مرحله اول فیلتر کردن، انواع آلودگی های معلق را از بین می برد و مراحل دوم و سوم نیز به ترتیب موجب از بین رفتن ترکیبات آلی و طعم و مزه آب و حذف مواد شیمیایی خواهند شد. به طور کلی باید بگوییم مراحل دوم و سوم مکمل یکدیگر می باشند. مرحله چهارم نیز منجر به حذف سختی آب و رفع شوری آن خواهد شد. مرحله پنجم نوعی فیلتر کربن می باشد که موجب بهتر شدن طعم و مزه آب می گردد. مرحله ششم سبب حفظ و نگهداشت املاح مفید موجود در آب مثل منیزیم و کلسیم می شود. مرحله آخر یا هفتم سبب تمایز این نوع از دستگاه های تصفیه می شود. این مرحله سبب یونیزه شدن آب می شود. فیلتر قلیایی کننده به کار رفته در این دستگاه موجب می شود آبی که به وسیله این دستگاه تصفیه در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد قلیایی باشد. این آب همانطور که در بالا اشاره کردیم فواید بسیاری دارد. بنابراین خرید دستگاه آب تصفیه ، در صورتی که کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد، مفید خواهد بود.
Healthy Kidneys scaled 1 - دستگاه تصفیه آب سی سی کا -

مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب

هر فرایندی که موجب بهبود کیفیت آب می شود، تصفیه آب نام دارد. فرایند تصفیه آب می تواند آن را برای مقاصد مختلفی قابل استفاده نماید. به طور مثال فرایند تصفیه می تواند موجب بهبود کیفیت آب برای نوشیدن و شرب گردد. در خصوص تصفیه آب می توانیم بگوییم که یکی از بهترین انواع تصفیه آب، تصفیه قلیایی می باشد. دستگاه تصفیه آب قلیایی، نوعی دستگاه تصفیه می باشد که PH آب را خیلی کم افزایش می دهد. در واقع هر محلولی دارای یک PH مخصوص می باشد. در صورتی که PH آن بیش از هفت باشد آن ماده قلیایی خواهد بود. بدن انسان برخی مواد معدنی را از طریق آب دریافت می کند، بنابراین استفاده از آب قلیایی می تواند به حفظ سلامتی شما کمک نماید. یک دستگاه تصفیه آب قلیایی، آبی سالم در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم آب قلیایی نوعی آب می باشد که PH آن بیش از هفت می باشد. آبی که PH آن برابر با هفت میباشد، آب مقطر نامیده می شود.
دستگاه های تصفیه کننده آب با توجه به مدلی که دارند و نیز با توجه به کمپانی تولید کننده آن ها دارای قیمت های متعددی می باشند. به طور کلی برای خرید آب تصفیه کن یا بهترین برندهای تصفیه آب قلیایی شما می بایست به برند و مدل دستگاه و نوع آن توجه داشته باشید. به طور مثال اگر یک دستگاه تصفیه آب توسط یک برند معتبر تولید شده باشد قیمت دستگاه تصفیه آب معمولا بیشتر از قیمت نمونه های دیگری است که توسط شرکت های بی نام تولید شده اند. همچنین تکنولوژی به کار رفته در انواع دستگاه های تصفیه شده موجب می شود تا قیمت های مختلفی داشته باشند. به طور مثال باید بگوییم دستگاه تصفیه آب قیمتی کاملا متفاوت از دستگاه های تصفیه کننده ای که، فاقد این ویژگی بی نظیر می باشند دارد. برای خرید آب تصفیه کن نیز می توانید به انواع فروشگاه های موجود در سطح شهر مراجعه کنید، یا این که می توانید از طریق خرید آنلاین در فروشگاه هایی که این امکان را برای شما فراهم کرده اند استفاده کنید. همانطور که بیان کردیم قیمت آب تصفیه کن متفاوت از سایر دستگاه ها می باشد.
منبع : تصفیه مارکت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.