پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گلوپ، اولین سامانه ارتباطی برای رفع چالش‌ها راه‌اندازی شد
    06 خرداد 1401 - 10:37
    شناسه : 198524
    0

    گلوپ سامانه‌ای برای ارائه ایده‌ها و تجارب باهدف رفع مشکلات و چالش‌های موجود و پیش روی این سرزمین است. 

    پ
    پ

    123 13 - گلوپ، اولین سامانه ارتباطی برای رفع چالش‌ها راه‌اندازی شد -

    گلوپ سامانه‌ای برای ارائه ایده‌ها و تجارب باهدف رفع مشکلات و چالش‌های موجود و پیش روی این سرزمین است.

    گلوپ می‌کوشد تا برای افراد حقیقی و حقوقی در سراسر ایران در هر زمینه‌ای اعم از صنایع، معادن پتروشیمی،کشاورزی،شهرسازی و … که با چالش و یا مشکلی روبرو هستند بستر ارتباطی مناسب و آسانی را به مقصود رفع این موانع فراهم کند.

    سامانه گلوپ با تکیه بر تجربه و علم متخصصین، مهندسین و دانشمندان امیدوار است سهمی هرچند کوچک در راستای پیشرفته شدن کشور عزیزمان ایران داشته باشد.

    شماتیک فعالیت سامانه گلوپ به طور خلاصه در شکل زیر مشهود است:

    4243 - گلوپ، اولین سامانه ارتباطی برای رفع چالش‌ها راه‌اندازی شد -

    یک نمونه مثال کلی از نحوه فعالیت سایت گلوپ: شخص حقیقی و یا حقوقی A در زمینه‌ای به مشکلی (چالش) برخورد می‌کند و به دنبال راه‌حلی برای رفع این مشکل است. ابتدا در سایت گلوپ عضو می‌شود و سپس مشکل خود را با ارائه توضیحات و فایل های مربوطه مورد نیاز، ثبت می‌کند. پس از تأیید گلوپ، مشکل وی به‌عنوان یک آگهی در سایت نمایش داده خواهد شد ولی اطلاعات شخصی وی نشان داده نمی‌گردد و تنها عنوان مشکل، توضیحات و  فایل های مرتبط (نقشه‌ها و…) که خود شخص در حین ثبت چالش (مشکل) بارگذاری می‌کند در سایت نمایش داده می‌شود. پس‌ازآن شخص و یا اشخاص Bو… که توانایی حل چالش شخص A را داشته باشند، پس از ثبت نام در سایت گلوپ و ورود به پنل کاربری خود، برای مشکل A درخواست همکاری ارسال می‌کنند، با این کار شماره تماس، نام و نام خانوادگی اشخاص B و .. به همراه توضیحات و فایل‌هایی (رزومه،پروپوزال، اسناد و…) که هنگام درخواست پیشنهاد همکاری ارسال می‌کنند برای شخص B ارسال خواهد شد. درنهایت شخص A با مشاهده لیست پیشنهادهای همکاری دریافتی، با افراد B و .. تماس خواهد گرفت. بدیهی است شخص B و … درازای رفع مشکل مذکور از طرف شخص A پاداش (هزینه‌ای) دریافت می‌کند. همچنین فرایند ثبت راه‌حل نیز به همین صورت است، یعنی شخصی که توانایی حل یک مشکل را داراست مشکل مربوط به راه‌حل خود را ثبت کرده و این مشکل به صورت یک چالش حل شده در سایت نشان داده می‌گردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه کار و فعالیت در سایت گلوپ، راهنمای کار با سایت گلوپ را مشاهده فرمایید.

     

    لازم به ذکر است،گلوپ هیچ‌گونه هزینه‌ای به صورت درصدی (پورسانتی) درازای حل مشکلات اخذ نمی‌کند.

    گلوپ یک سامانه ارتباطی است و تنها هزینه خدمت‌رسانی را دریافت می‌کند که این هزینه برای تمامی مشکلات ثبت‌شده یکسان بوده و مستقل از مبلغ قرارداد فی‌مابین حل‌کننده مشکل و فرد دارای مشکل می‌باشد. به این‌گونه که هر شخص در ابتدا می‌تواند به‌طور رایگان، مشکل و یا توانمندی خود را ثبت نماید.

    سپس درصورتی‌که شخص و یا اشخاصی برای وی پیشنهاد همکاری ارسال کنند، برای مشاهده پیشنهادهای همکاری دریافتی هزینه 25.000 تومان را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کند.

    این هزینه برای یک مشکل تنها یک‌مرتبه دریافت شده و مستقل از تعداد افراد پیشنهاددهنده است. همچنین فردی که بخواهد برای مشکلی (چالش) پیشنهاد همکاری ارسال کند می‌بایست هزینه 20.000 تومان را پرداخت کند.

    این هزینه‌ها درازای خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر وب سایت گلوپ خواهد بود.

    با گلوپ، چالش ها و موانع صنایع بر طرف شده و متخصصین از مزایای مالی، معنوی و … بهره مند می گردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.