چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عوارض جراحی پروتز سینه
    11 خرداد 1401 - 11:08
    شناسه : 198801
    0

    یکی از شایع ترین عوارض پروتز سینه عفونت بعد از عمل می باشد. عفونت بعد از جراحی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و استریل نبودن تجهیزات در اتاق عمل ایجاد می شود.

    پ
    پ

    جراحی پروتز سینه یکی از کم خطرترین و کم عارضه ترین جراحی زیبایی است. پروتز سینه یکی از روش هایی است که در آن سایز سینه افزایش می یابد. جراحی پروتز سینه به این صورت است که بهترین جراح پروتز سینه در تهران در زیر بافت سینه یا عضلات سینه پروتز را قرار می دهد. انجام عمل پروتز سینه و افزایش سایز باعث افزایش اعتماد به نفس در بانوان می شود. عمل پروتز سینه در حیطه پزشکی یکی از جراحی های پرطرفدار است که امروزه افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

    تفاوت پروتز سینه و تزریق چربی

    این دو روش یکی از رایج ترین روش برای افزایش حجم و فرم دهی به سینه هستند. جراجی پروتز سینه و تزریق چربی به سینه باهم تفاوت هایی دارد و روش انجام این دو روش بسیار متفاوت است. تنها شباهت این دو روش این است که هدف انجام برای افزایش حجم و فرم دهی سینه ها است. هزینه های این دو جراحی کاملا متفاوت است. شما برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به لینک بهترین جراح تزریق چربی به سینه در تهران مراجعه کنید. سایت تاپتنا لیست بهترین جراحان تزریق چربی را به شما معرفی کرده است تا شما جراحی مطمئن و آسوده ای داشته باشید.

    12 - عوارض جراحی پروتز سینه - بهترین جراح پروتز سینه

    عوارض پروتز سینه پیست؟

    در تمامی عمل های زیبایی، عوارضی وجود دارد. پروتز سینه با هدف بزرگ کردن سینه انجام می شود. بروز عوارض جراحی سینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. باید بدانید که بروز سرطان بعد از پروتز سینه هیچ ارتباط مستقیمی با یکدیگر ندارند و افرادی که پروتز سینه انجام می دهند دچار این بیماری نخواهند شد. شما می توانید برای انجام جراحی پروتز سینه به بهترین جراح پروتز سینه در تهران مراجعه کنید تا از بروز این دست عوارض جلوگیری شود. میزان تخصص پزشک و مراقبت های بعد از عمل، تعیین کننده عوارض پروتز سینه می باشد. عوارض عمل تنها مختص به جراحی های زیبایی نمی باشد. در ادامه به بررسی عوارض پروتز سینه می پردازیم:

    عفونت بعد از عمل پروتز سینه

    یکی از شایع ترین عوارض پروتز سینه عفونت بعد از عمل می باشد. عفونت بعد از جراحی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و استریل نبودن تجهیزات در اتاق عمل ایجاد می شود. برای جلوگیری از عفونت پزشک برای بیمار آنتی بیوتیک تجویز می کند. پزشک با اقدام این روش سعی دارد تا ریسک عفونت را تا حد زیادی کاهش دهد. این موضوع بستگی به مراقبت های بعد از عمل توسط فرد در این جراحی نیز دارد. مصرف سر وقت داروهای آنتی بیوتیک و تعویض مرتب پانسمان بخش مهم دیگری است که جلوی بروز عفونت بعد از جراحی پروتز سینه را می گیرد. زیرا در شرایط حاد پزشک ناچار است که پروتز را از سینه خارج کند.

    ایجاد درد در ناحیه سینه

    درد در ناحیه سینه یکی دیگر از عوارض پروتز سینه می باشد که بسیاری از افراد به آن دچار هستند. بازه زمانی این قبیل از دردها محدود است و این شرایط را به مدت طولانی تجربه نخواهند کرد و لازم به ذکر است در برخی از مواقع درد مزمن سینه طولانی خواهد شد. درد سینه به دلیل تورم و انقباض ایجاد می شود. اگر درد در ناحیه سینه بیش از حد ادامه داشت حتما به پزشک خود اطلاع دهید تا علت این عارضه را به طور دقیق بررسی نماید.

    انقباض کپسولی

     ورود پروتز به بدن، اقدام به تولید بافت فیبروز در اطراف کپسول می کند. این اقدام همیشه بعد از ورود جسم خارجی به بدن انجام می شود. بعد از گذشت زمان فیبروز تشکیل شده در اطراف پروتز کوچک خواهد شد و انقباض کپسولی ایجاد می شود. این حالت یکی دیگر از عوارض سینه است که برای تمام افرادی که این جراحی را انجام می دهند، رخ می دهد. در برخی از افراد این انقباض کم و در برخی دیگر این دسته از انقباض زیاد خواهد بود. پزشک در برخی از مواقع به دلیل درد و تورم ناچار به انجام جراحی برای برداشتن کپسول می باشد تا فرد دچار مشکل نشود.

    اختلال در شیردهی

    بعد از جراحی ماموپلاستی و یا پروتزسینه، اختلالاتی در شیردهی ایجاد خواهد شد. اگر در جلسه مشاوره به پزشک اعلام نکنید که قصد بارداری ای شیردهی دارید، پزشک بدون توجه به چنین تصمیمی اقدام به جراحی  کند، در چنین شرایط ریسک اختلال در شیردهی بسیار بالا است. پس توجه به رابطه پروتز سینه و بارداری و شیردهی بعد از آن داشته باشید.

    سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

    23 - عوارض جراحی پروتز سینه - بهترین جراح پروتز سینه

    چگونه از بروز عوارض بعد از جراحی سینه جلوگیری کنیم؟

    یکی از مهم ترین مرحله تصمیم گیری برای انجام جراحی پروتز سینه انتخاب بهترین جراح پروتز سینه می باشد. اگر برای انتخاب پزشک تحقیقات را انجام دهید دچار مشکلات ناشی از اشتباهات پزشکی نخواهید شد. به طور کلی مراقبت های بعد از جراحی را جدی بگیرید به دلیل این که مراقبت های بعد از عمل بخش مهمی از پروسه جراحی را تشکیل می دهد. اگر بهترین پزشک را برای جراحی پروتز سینه انتخاب کنید و از بهترین پروتز سینه نیز استفاده کنید اما مراقبت های بعد از عمل را جدی نگیرد، قطعا درگیر عوارض پروتز سینه خواهید شد.

    یکی از مهم ترین اقدامی که بعد از جراحی باید انجام دهید این است که برای مصرف داروی خود برنامه ریزی کنید. پزشک برای جلوگیری از هرگونه عوارض پروتز سینه، داروهایی را برای بیمار تجویز می کند که باید سر موقع مصرف شود. عدم مصرف به موقع داروها موجب می شود که مشکلالت متعددی ایجاد شود. تعویض به موقع پانسمان بعد از جراحی نقش مهمی در بهبود فرد دارد. محل زخم های به جامانده ناشی از جراحی پروتز نیز باید هنگام تعویض پنسمان قابل توجه قرار گیرد. برای تعویض پانسمان از بانداژ استریل شده استفاده نمایید و پمادهای تجویز شده را روی زخم خود بزنید تا از بروز هرگونه عفونت جوگیری کنید.

    454 - عوارض جراحی پروتز سینه - بهترین جراح پروتز سینه

    کلام آخر

    عوارض پروتز یکی از مشکلاتی است که افراد را دچار ترید می کند. عدم وجود اطلاعات دقیق در این زمینه موجب می شود بسیاری از خانم ها اقدام به انجام جراحی پروتز سینه کنند. اطلاع از جزئیات و عوارض جراحی پروتز سینه موجب می شود که فرد عاقلانه تصمیم بگیرد. از شما سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.