پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی با تکنیک بازاریابی وابسته
    11 خرداد 1401 - 12:31
    شناسه : 198819
    0

    کسب و کارهای آنلاین از چند جهت بر مشاغل متداول مثل کارمندی ارجحیت دارند؛ مثلاً در انتخاب زمان و محیط کار خود مختار هستید همچنین می توانید میزان درآمدتان را تعیین کنید. در این مطلب با نوعی کسب و کار آنلاین به نام افیلیت مارکتینگ سر و کار داریم و تمام نکات آن را توضیح می دهیم پس با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    1212 - همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی با تکنیک بازاریابی وابسته -

    مقدمه

    امروزه اینترنت در همه صنایع جای خود را تثبیت کرده است و تقریباً رد پای آن را در جای جای زندگی بشر می توان دید. اما تا حالا به کسب درآمد از دنیای مجازی فکر کرده اید؟ کسب و کار اینترنتی یکی از بهترین گزینه های پولسازی است که می توانید با آن شاهد سودهای فوق العاده و آنچنانی در حساب بانکی خود باشید. سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ بهترین شکل بازاریابی آنلاین است؛ اگر دوست دارید با این تکنیک بیشتر آشنا شوید متن را دنبال کنید.

    کسب و کار اینترنتی چیست؟

    نام کسب و کار اینترنتی را با اصطلاح معروف دیجیتال مارکتینگ زیاد شنیده ایم. برای انتخاب کسب و کار اینترنتی فقط به دو آپشن نیاز دارید؛ یک وسیله دیجیتال مثل لپ تاپ یا گوشی و اینترنت. معمولاً در این فعالیت ها محدودیت های زمانی وجود ندارد و می توانید طبق برنامه روزانه خود در هر جایی مانند خانه یا کافی شاپ کار خود را انجام دهید و درآمد کسب کنید. پیشنهاد میشود برای درک بهتر این موضوع از مقاله”5 رازی که باید درباره همکاری در فروش بندانید” را بخوانید.

    کسب و کارهای آنلاین از چند جهت بر مشاغل متداول مثل کارمندی ارجحیت دارند؛ مثلاً در انتخاب زمان و محیط کار خود مختار هستید همچنین می توانید میزان درآمدتان را تعیین کنید. در این مطلب با نوعی کسب و کار آنلاین به نام افیلیت مارکتینگ سر و کار داریم و تمام نکات آن را توضیح می دهیم پس با ما همراه باشید.

    سیستم همکاری در فروش چیست؟

    234324 - همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی با تکنیک بازاریابی وابسته -

    همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ به بازاریابی وابسته اشاره دارد. در بازاریابی وابسته باید خدمات یک برند یا خرده فروش را در پلتفرم های فضای مجازی مثل وب سایت یا اینستاگرام تبلیغ کنید؛ در نتیجه کاربران روی لینک سایت شرکت کلیک می کنند و محصولات آن را می خرند. بر این اساس بخشی از سود فروش شرکت به عنوان پاداش به شما تعلق می گیرد. بازاریابی وابسته یکی از پولسازترین کسب و کارهای دیجیتال است؛ اگر با دانش و سیاست های پیشرفت در آن آشنا باشید.

    انواع سیستم همکاری در فروش

    در کسب و کار اینترنتی از طریق فروش مشارکتی 3 نوع فعالیت را می توان دید:

    سیستم همکاری در فروش غیروابسته

    شاید بتوان گفت جالب ترین سیستم فروش مشارکتی نوع غیروابسته است و بیشتر افراد این شکل کسب درآمد را انتخاب می کنند. در تکنیک غیروابسته ارتباط جدی بین شما با شرکت و مشتریان وجود ندارد؛ فقط باید به خوبی خدمات را تبلیغ کنید تا سر ماه کمیسیون بگیرید. این تکنیک چون مسئولیت زیادی ندارد راحت ترین نوع افیلیت مارکتینگ محسوب می شود.

    سیستم همکاری در فروش وابسته

    در شکل وابسته نیاز نیست حتماً از محصولات شرکت استفاده کنید؛ اما تبلیغاتی که انجام می دهید باید مرتبط با حرفه خودتان باشد. برای مثال اگر درباره درمان گیاهی بیماری های تنفسی وبلاگ می نویسید باید با برندهای دارویی در این زمینه همکاری کنید و بازاریابی محصولات آن ها را انجام دهید؛ اگر یوتیوبر هستید و ویدئوهای انگیزشی می سازید می توانید کتاب های روانشناسی مربوط به یک برند یا نویسنده را تبلیغ کنید و پورسانت بگیرید.

    سیستم همکاری در فروش درگیر

    در این سیستم اعتماد کاربر حرف اول را می زند؛ البته در هر شکلی از بازاریابی وابسته فعالیت داشته باشید باید با صداقت پیش بروید ولی در این تکنیک چون محصولاتی را که خود استفاده می کنید و با کیفیت آن آشنایی دارید به کاربران معرفی می کنید شرایط کمی فرق می کند. توصیه هایی که به مخاطبان ارائه می دهید باید واقعی باشند در غیر این صورت اعتماد مشتری خدشه دار می شود و اعتبار شرکت آسیب می بیند؛ در نتیجه به کمیسیون خود نمی رسید!

    نحوه دریافت حقوق از کسب و کار اینترنتی به شکل فروش مشارکتی چگونه است؟

    423424 - همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی با تکنیک بازاریابی وابسته -

    اگر کسب و کار اینترنتی به شکل افیلیت مارکتینگ را در نظر دارید، باید بدانید میزان حقوق دریافتی متفاوت است و به حرفه ای که فعالیت می کنید بستگی دارد؛ مثلاً آمارها نشان می دهند بازاریابان وابسته در پلتفرم های تجاری بیشتر از افرادی که به فروش مشارکتی کتاب و لباس مشغول هستند سود می گیرند. میزان پرداخت حقوق به افیلیت مارکترها در 5 گروه جای می گیرد:

    پرداخت به ازای فروش

    همانطور که از نام آن مشخص است بازاریاب به ازای فروش محصول درصدی پورسانت دریافت می کند. این شکل دریافت حقوق رایج ترین نوع در سیستم همکاری در فروش است.

    پرداخت به ازای نصب اپلیکیشن

    اگر در زمینه تبلیغ محتوای دیجیتال مثل دانلود و نصب بازی یا نرم افزار فعالیت داشته باشید به ازای هر نصب برنامه که کاربران انجام می دهند درصد مشخصی پول به حساب شما واریز می شود.

    پرداخت به ازای کلیک

    یکی از سیستم های دریافت حقوق برای بازاریابان وابسته سیستم کلیکی است که کاربرد زیادی ندارد. معمولاً برندهای معتبر برای آگاهی بخشی درباره خود به افراد از این تکنیک استفاده می کنند. در اینجا حرفی از ثبت نام در برنامه یا خرید محصولات مطرح نیست و به ازای هر کلیکی که روی لینک وب سایت انجام می شود کمیسیون می گیرید.

    پرداخت به ازای اقدام

    یکی از سیستم های معروف دریافت پورسانت در سیستم همکاری در فروش پرداخت به ازای اقدام است؛ برای مثال وقتی کاربر فرم خاصی را تکمیل می کند، در خبرنامه ثبت نام می کند یا روی درخواست تماس می زند میزان مشخصی پول به حساب شما وارد می شود.

    پرداخت به ازای مشتری

    وقتی مشتری که در اینجا به سرنخ از او یاد می شود روی لینک خاصی کلیک می کند تا مثلاً در کارگاه آموزشی یا سمینار ثبت نام کند پورسانت می گیرید!

    مزایا و معایب بازاریابی وابسته

    2345234 - همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی با تکنیک بازاریابی وابسته -

    مانند هر سیستم کاری دیگر، افیلیت مارکتینگ هم از مزایا و معایب خاصی برخوردار است:

    مزایا

    مزایای این شکل کسب و کار اینترنتی به حدی شیرین و آسان است که بیشتر افراد مشکلات آن را نادیده می گیرند و فقط به پول درآوردن از آن فکر می کنند. این مزیت ها عبارت اند از:

    فعالیت گسترده و پردرآمد

    همکاری در فروش را همه می توانند انجام دهند و به سن، جنسیت و تخصص خاصی محدود نیست؛ فقط باید حداقل به یک وسیله الکترونیک و اینترنت دسترسی داشته باشید. در این شکل کسب درآمد می توانید از شبکه های مختلف مجازی استفاده کنید؛ برای مثال همزمان یک محصول را در تیک تاک، فیسبوک و اینستاگرام با کاربران به اشتراک بگذارید. هرچقدر فعالیتتان گسترده تر باشد درآمد بیشتری دریافت می کنید اما یادتان باشد اعتماد مشتری پایه موفقیت شما را تشکیل می دهد.

    اجرای آسان و بی دردسر

    در سیستم همکاری در فروش تنها کاری که انجام می دهید تبلیغ و معرفی خدمات است! کار انتقال و ارسال محصولات به مشتری، انبارداری و پشتیبانی به شما ارتباطی ندارد پس با هیچ دردسری مواجه نیستید.

    ریسک پایین

    کسب و کار اینترنتی به شکل فروش مشارکتی، هیچ سرمایه ای نیاز ندارد. فقط باید مهارت های خود را در استفاده از اپلیکیشن های آنلاین تقویت کنید. تنها کاری که باید برای آن وقت بگذارید افزایش ترافیک وب سایت شرکتی است که بازاریابی خدمات آن را بر عهده دارید؛ اما معمولاً هیچ پول و هزینه ای نیاز نیست.

    معایب

    اما بالاخره در این کسب و کار اینترنتی چالش های مشخصی هم وجود دارد که ممکن است انجام آن را برای بعضی افراد غیرممکن کند؛ این چالش ها عبارت اند از:

    کسب درآمد بر اساس حقوق

    در این سیستم حقوق هفتگی یا ماهانه ثابت دریافت نمی کنید و میزان آن وابسته به سطح فعالیتتان است. در صورتی که تبلیغات را حرفه ای تر و جذاب تر انجام دهید افراد بیشتری را به خرید محصولات شرکت ترغیب می کنید و به تبع کمیسیون بیشتری می گیرید.

    پشتکار و صبوری

    باید بگوییم اگر دنبال پولدار شدن هستید و می خواهید در مدت کوتاهی زندگی خود را متحول کنید فعالیت در افیلیت مارکتینگ برایتان مناسب نیست! وقتی پا به سیستم فروش مشارکتی می گذارید باید خیلی تلاش کنید تا مشتری برای شرکت جذب شود و به کمیسیون دلخواه خود برسید. این کار را می توانید با پست گذاری در شبکه های اجتماعی، راه اندازی کارگاه های آموزشی و وبینارهای مجازی یا وبلاگ نویسی انجام دهید. موفقیت در این کسب و کار اینترنتی حتمی است؛ اما نیاز به زمان دارد!

    خلاقیت خیلی زیاد

    در سیستم افیلیت مارکتینگ برنامه ویژه ای برای پیشبرد اهداف شرکت وجود ندارد و موفقیت یک برند برای جذب مشتری و افزایش فروش وابسته به استراتژی های منحصر و ابتکار عمل شماست! در بازاریابی وابسته رقیب زیاد دارید؛ بنابراین باید خلاقیت داشته باشید و ترفندهایی را انجام دهید تا از رقبا جلو بیفتید و پیروز شوید.

    مراحل بازاریابی وابسته چیست؟

    بازاریابی وابسته یعنی اشتراک گذاری محصولات یک برند با لینک منحصر در شبکه های اجتماعی! در این کسب و کار اینترنتی معمولاً حقوق ثابت وجود ندارد و بابت کارهایی که برای شرکت انجام می دهید پورسانت دریافت می کنید که می تواند سطح آن بین 5 تا 50 درصد باشد؛ اما بعضی از شرکت ها حقوق ثابت می دهند. به طور کلی، تمام سیستم همکاری در فروش در 3 جمله زیر خلاصه می شود:

    • به عنوان بازاریاب وابسته تبلیغ برای رسانه های اجتماعی خود می سازید؛ مثلاً پست وبلاگ می نویسید یا پادکست درست می کنید. سپس همراه با لینک شرکت آن را در شبکه اجتماعی خود منتشر می کنید.
    • مشتری با کلیک روی لینکی که در رسانه خود قرار داده اید از خدمات شرکت بهره مند می شود؛ مثلاً محصول خاصی را می خرد یا در کارگاه آموزشی خاص ثبت نام می کند.
    • وقتی تراکنش در سایت ثبت می شود و شرکت آن را تأیید می کند پورسانت خود را می گیرید.

    تمام مسیر همکاری در فروش راحت در این سه مرحله جای می گیرد. چیزی که برای موفقیت در این حرفه لازم است صبر کافی و کوشش برای داشتن یک شبکه اجتماعی پرمخاطب است؛ اگر دنبال موفق شدن هستید تا می توانید روی پلتفرم های خود کار کنید، با انتشار مطالب جذاب و خلاقانه تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید تا آمار خرید از محصولات شرکت افزایش پیدا کند.

    استراتژی های سیستم همکاری در فروش   

    وقتی تا اینجا مقاله را مطالعه کرده اید قطعاً می خواهید بازاریابی وابسته را برای کسب درآمد انتخاب کنید و در این زمینه موفق شوید؛ 4 استراتژی وجود دارد که کمک می کند به آنچه می خواهید دست پیدا کنید:

    با فعالان حرفه خود ارتباط داشته باشید.

    بازاریابی وابسته یعنی تعامل؛ کسی که این حرفه را انتخاب می کند می خواهد بین برندهای معتبر شناخته شود. پس لازم است افرادی که در حرفه شما کار می کنند را پیدا کنید و با آن ها ارتباط بگیرید چون به تجربه و معروف شدنتان کمک می کند. برای افیلیت مارکتر هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که میزان بازدید از شبکه اجتماعی او به حدی زیاد شود که در فضای مجازی به شهرت برسد؛ زیرا این قدرت را پیدا می کند تا با برندهای مختلف مشغول به همکاری شود و در ازای معرفی خدمات آن ها پورسانت های میلیونی بگیرد.

    از ترفندهای متنوع بازاریابی استفاده کنید.

    همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، از شبکه های مختلف مجازی برای کسب و کار اینترنتی استفاده کنید. یادتان باشد بازاریاب وابسته زرنگ خود را به یک پلتفرم محدود نمی کند؛ برای مثال وب سایت می سازد و در آن محتوای متنی می نویسد از طرفی چنل در یوتیوب راه اندازی می کند و در آن ویدئو می گذارد.

    البته نباید تخصص را نادیده گرفت چون هر شخصی در یک زمینه مهارت دارد مثلاً یکی مقاله نویس خوبی است یا دیگری در تولید پادکست استعداد دارد؛ اما پیشنهاد می کنیم توانمندی های خود را تقویت کنید و ترجیحاً در چند زمینه به تبلیغات و کسب درآمد مشغول شوید.

    رسانه های خود را بهینه کنید.

    پیشرفت در سیستم همکاری در فروش بر 2 پایه استوار است؛ افزایش ترافیک وب سایت و درگیر کردن مخاطبان. در مرحله اول باید بتوانید حجم زیادی مخاطب را به شبکه خود هدایت کنید تا روی لینک وب سایت شرکت کلیک کنند و به این ترتیب ترافیک زیادی برای آن ایجاد شود. اما این به تنهایی کافی نیست؛ محتوای شبکه شما باید به قدری جذاب و تأثیرگذار باشد که بتوانید کاربران را درگیر کنید و تبدیل به «سرنخ یا مشتری» سازید. به این کار بهینه سازی گفته می شود که با ترفندهای زیر امکان پذیر است:

    • کاربرد کلمات کلیدی اصولی در تمام صفحات وب سایت
    • ارزیابی مداوم سرعت پلتفرم
    • تولید ویدئو
    • آپدیت مداوم مقالات وب سایت
    • ارسال ایمیل های شخصی سازی شده به مخاطبان
    • توسعه صفحات فرود؛ در طراحی وب سایت دقت کنید صفحات هدف را به شکلی اصولی طراحی کنید تا کاربر را در کمترین زمان به چیزی که دنبالش هست برساند.

    در دنیای اینفلوئنسر مارکتینگ قدم بگذارید.

    به عنوان بازاریاب وابسته بد نیست به اینفلوئنسری فکر کنید. اینفلوئنسرها افراد پرنفوذ در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام و وبلاگ هستند که روی طرز فکر و سبک زندگی افراد تأثیر زیادی دارند. خیلی از برندها از این افراد برای بازاریابی استفاده می کنند.

    مراحل شروع کار در افیلیت مارکتینگ

    23432 - همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی با تکنیک بازاریابی وابسته -

    بعد از آشنایی کامل با «افیلیت مارکتینگ» و استراتژی های موفقیت در این زمینه، بیایید ببینیم اگر بخواهیم یک کسب و کار اینترنتی از طریق فروش مشارکتی ایجاد کنیم باید چه اقداماتی انجام دهیم. قبل از شروع کار لازم است روی انتخاب شبکه اجتماعی مناسب تمرکز کنید:

    انتخاب تکنیک کسب درآمد و پلتفرم

    اولین قدم برای ورود به سیستم همکاری در فروش، ارتباط گیری درست و اصولی با مخاطبان است. باید رویکرد بازاریابی خود را تعیین کنید و ببینید در کدام پلتفرم می توانید بهتر کسب درآمد کنید. معمولاً بازاریابان وابسته از شبکه های تیک تاک، اینستاگرام، پینترست، وبلاگ، فیسبوک و سایت های پرداخت به ازای کلیک برای فعالیت های فروش مشارکتی استفاده می کنند. نکته مهم اینجاست که بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربر را به مشتری تبدیل کند.

    معمولاً برای معرفی محصول و مقایسه آن با برندهای دیگر از فضای سایت استفاده می شود. افراد متخصص با نگارش محتوای متنی و پست کردن آن در وب سایت به کسب و کار اینترنتی از طریق افیلیت مارکتینگ مشغول هستند. اما یوتیوبرها، وبلاگ نویسان و افرادی که در سوشال مدیا پول درمی آورند یک محصول ارگانیک خاص را تبلیغ می کنند یا کارگاه های آموزشی و سمینارهای ویژه را به کاربران معرفی می نمایند.

    انتخاب هدف

    قدم دوم انتخاب هدف و موضوع کار است. شاید بتوان گفت این مرحله مهم ترین قسمت ورود به سیستم بازاریابی وابسته محسوب می شود چون باید انتخاب کنید در چه مورد می خواهید فعالیت و کسب درآمد داشته باشید. همچنین این مرحله تعیین کننده نوع همکاریتان با برندها هست؛ زیرا باید با برندهای مشابه حرفه خود مشارکت کنید. مثلاً اگر در زمینه حیوانات خانگی و راه های نگهداری آن ها وبلاگ می نویسید باید با برندهایی همکاری کنید که غذا یا لوازم حمام حیوانات را به فروش می رسانند؛ بازاریابی محصولات غیرمرتبط مثلاً کتاب های روانشناسی کاملاً خنده دار و بی معناست!

    برای انتخاب جایگاه سعی کنید اول علاقه و استعداد خود، بعد میزان تقاضای بازار را در نظر بگیرید؛ ببینید کدام مسائل پیش کاربران محبوبیت دارند اما باید به رقبا هم توجه کنید و موضوعاتی را اولویت قرار دهید که افراد کمتری تا حالا به آن پرداخته اند. انتخاب هدف مشخص می کند چقدر زمان نیاز دارید تا محتوای خود را سئو کنید؛ همچنین متوجه می شوید کدام منابع اینترنتی معتبر و قابل اعتماد هستند تا برای تولید محتوا از آن ها بهره بگیرید. استفاده از ابزارهای تجزیه تحلیل وب سایت کمک می کنند تا با علایق کاربران بهتر آشنا شوید.

    انتخاب محصولات و برنامه وابسته

    وقتی به اندازه کافی روی رسانه خود متمرکز شدید و تعداد فالوورهای خود را افزایش دادید، می توانید انتخاب کنید که با چه برندی همکاری داشته باشید یا عضو کدام برنامه وابسته شوید. برای مثال وبلاگ نویس مطالب ورزشی هستید؛ شاید فروش لوازم ورزش های هوازی مثل شنا برایتان راحت تر باشد تا فروش لوازم ورزش های انعطافی مانند ژیمناستیک.

    علاوه بر این که باید ببینید با کدام محصولات بهتر انس می گیرید، می توانید برنامه های وابسته را هم ارزیابی کنید؛ شرکت های مطرح دنیا مانند آمازون یا شاپیفای بزرگترین شبکه های وابسته را در اختیار دارند و افراد زیادی در این برنامه ها به کسب درآمد مشغول هستند.

    نکته مهم دیگری که باید موقع انتخاب محصول در نظر بگیرید سازگاری آن با پلتفرم کاری شماست. برای مثال تبلیغ محصولات دیجیتال مانند نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلف برای محیط های تخصصی تر مثل وبلاگ یا یوتیوب مناسب ترند. اگر محتوایی که تولید می کنید بیشتر در قالب عکس است می توانید از برنامه هایی مثل پینترست یا اینستاگرام استفاده کنید. گاهی لازم است قبل از انتخاب پلتفرم هدفی که دارید را در نظر بگیرید بعد بر اساس آن روی یک شبکه اجتماعی خوب سرمایه گذاری کنید.

    برای موفق شدن در سیستم همکاری در فروش چه کار کنم؟

    4252 - همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی با تکنیک بازاریابی وابسته -

    کسب و کار اینترنتی، چه به شکل بازاریابی مستقل باشد چه وابسته فوت و فن هایی دارد که به موفقیت فرد کمک می کنند. زمانی که وارد سیستم فروش مشارکتی شدید از ترفندهای زیر برای موفق شدن خود در کمترین زمان بهره بگیرید:

    با متخصص محصول کاری خود صحبت کنید.

    بارها گفتیم اعتماد مشتری پایه موفقیت در افیلیت مارکتینگ است؛ بنابراین حتی اگر هیچ ارتباطی با شرکت نداشته باشید و فقط به عنوان یک بازاریاب وابسته محصول آن را تبلیغ کنید باید از کیفیت محصول مطمئن باشید. توصیه می کنیم با سازنده محصول موردنظر صحبت کنید؛ حتی می توانید بین فالوورهای خود نظرسنجی برگزار کنید و عقیده افراد را درباره یک محصول خاص بدانید. این اطلاعات به دیدگاه شما جهت می دهند و در تصمیم گیری درست کمکتان می کنند.

    از عبارات کلیدی مرتبط استفاده کنید.

    افرادی که پست های وبلاگی می نویسند یا در محیط وب سایت فعالیت می کنند باید به کلمات کلیدی توجه کنند. وجود عبارات کلیدی مرتبط و بهینه در محتوا معجزه می کند و باعث می شود محتوا در رنکینگ گوگل رتبه بالایی بگیرد. ابزارهایی مثل Google Ads Keyword Planner یا Google Trends در پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب کمک می کنند.

    به فالوورهای خود پاداش ارائه دهید.

    یکی از بهترین ترفندهای تشویق افراد برای خرید محصول پاداش است. می توانید فالوورهای خود را با جوایز جذاب و باارزش متقاعد کنید که روی لینک وابسته شما کلیک کنند و محصول را بخرند. مثلاً پیشنهاد کتاب الکترونیکی رایگان که خودتان نوشته اید یا اشتراک گذاری ویدئویی که درباره ترفندهای ویژه برای خوشمزه کردن غذا تهیه کردید گزینه های ایده آلی برای تقویت کسب و کار اینترنتی هستند.

    محتوای آموزشی تولید کنید.

    دو کلمه «چگونه» و «بهترین» بیشترین حجم سرچ را در گوگل دارند. افراد معمولاً برای مشکلات خود در گوگل دنبال راه حل می گردند مثلاً می خواهند چگونگی پس انداز پول را بدانند یا با اصول تقویت زبان انگلیسی برای مهاجرت آشنا شوند. تولید محتوای آموزشی بهترین ترفند برای درگیر کردن افراد در سایت یا شبکه است و میزان پیشرفت کسب و کار اینترنتی را تا حد شگفت انگیزی تأمین می کند.

    کمپین بازاریابی ایمیلی بسازید.

    اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی که راه اندازی کرده اید خیلی سریع رونق بگیرد می توانید از ترفند بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. بر این اساس فالوورهای فعال خود یعنی افرادی که پتانسیل بالایی برای خرید را دارند پیدا کنید و آدرس ایمیل آن ها را در یک لیست بنویسید. سپس به صورت هفتگی یا ماهانه خبرنامه های خاصی را با آن ها به اشتراک بگذارید. این خبرنامه ها می توانند دانلود رایگان کتاب، داستان های سرگرم کننده، تخفیف های ویژه، گزارشات و اخبار را دربر داشته باشند. همچنین می توانید محصولات جدید خود را با ایمیل به افراد اطلاع رسانی کنید.

    طبق تحقیقات، نرخ تبدیل در بازاریابی ایمیلی از تبلیغات در شبکه های اجتماعی بیشتر است!

    سخن پایانی

    برای داشتن زندگی ایده آل انتخاب کسب و کار اینترنتی بهتر است؛ زیرا هم می توانید حد دلخواه درآمدتان را تعیین کنید هم برای روز و ساعت کاری خود تصمیم بگیرید. همچنین می توانید در اتاق خود بنشینید و در حالی که یک فنجان چای می نوشید به کسب درآمد مشغول باشید. سیستم همکاری در فروش یکی از بهترین انواع کسب و کار آنلاین محسوب می شود؛ زیرا با تبلیغ خدمات برندها می توانید پورسانت های میلیونی در ماه دریافت کنید. برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ فقط کافی است با اصول تولید محتوای متنی و ادیت محتوای تصویری و صوتی آشنا باشید.

    سؤالات متداول

    کسب و کار اینترنتی یعنی چه؟

    کسب و کار اینترنتی یعنی پولسازی و کسب درآمد با روش های بازاریابی دیجیتال مانند همکاری در فروش یا بازاریابی درونگرا.

    برای فعالیت در بازاریابی وابسته چه مهارت هایی باید داشته باشیم؟

    آشنایی با اصول تولید محتوا مانند سرچ کلمات کلیدی، ویرایش متن یا ادیت ویدئو برای موفقیت در این زمینه لازم است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.