پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیران مجتمع و hse کارخانه دقت نمایند شارژ کپسول
    12 خرداد 1401 - 1:37
    شناسه : 198907
    0

    خدمت شارژ کپسول را شرکت های زیادی با مجوز و یا بدون مجوز انجام می دهند. برخی از این شرکت ها دارای استاندارد هایی هستند که بهترین نتیجه را به شما خواهند داد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از این شرکت ها آشنا کنیم.

    پ
    پ

    یکی از مهم ترین وسایل ایمنی در هر محلی، کپسول آتش نشانی می باشد. همانطور که اطلاع دارید هرساله می بایست عمل تست و شارژ مجدد بر روی سیلندر انجام شود. حال باید به چه شرکتی اعتماد کرد.

    خدمت شارژ کپسول را شرکت های زیادی با مجوز و یا بدون مجوز انجام می دهند. برخی از این شرکت ها دارای استاندارد هایی هستند که بهترین نتیجه را به شما خواهند داد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از این شرکت ها آشنا کنیم.

    word image 198907 1 - مدیران مجتمع و hse کارخانه دقت نمایند شارژ کپسول -

    انتخاب یک فرد یا شرکت برای انجام خدمتی همیشه چالش بر انگیز بوده و هست. اما با توجه به نکاتی می توان این چالش ها را حذف کرد. شرکت اطفا یار با انجام خدمت شارژ کپسول آتش نشانی توانسته است جایگاه خوبی در بین رقبا داشته باشد. با مشاهده رزومه کاری این مجموعه شاهد کیفیت خدمت رسانی خواهید شد.

    کمتر مجموعه ای پیدا می شود که آتش نشانی هم آن را تایید کند، این مجموعه با همکاری بسیاری از ایستگاه های آتش نشانی، عمل شارژ کپسول را انجام می دهد. شرکت اطفا یار etfayar اخذ مجوز ها و مدارک معتبر و مورد نیاز برای این خدمت، تمامی دغدغه های مدیران مجتمع ها و مسئول hse کارخانجات را حل کرده است.

    شماره تماس با این مجموعه : ۰۹۱۲۰۹۷۱۲۹۵

    از دیگر مواردی که باعث تمایز با دیگر شرکت ها شده است را می توان به مجهز بودن کارگاه اطفا یار به دستگاه های روز و اتوماتیک بودن خط شارژ دانست. مدیریت این مجموعه با در اختیار داشتن تیم مجرب و حرفه ای و البته با تجربه در این حرفه، همیشه به درستی انجام تست و شارژ کپسول آتش نشانی تاکید دارد.

    به گزارش خبرنگار با مردم در هنگام مصاحبه با مدیرت شرکت اطفا یار، ایشان دائما به نکات ریزی که باید در شارژ مجدد کپسول انجام شود اشاره می کردند. خدماتی هم متذکر شدند که بعد از شارژ در طول مدت یک سال اعتبار خاموش کننده به آن عمل می کنند که در ادامه به این نکات اشاره می کنیم.

    پس از شارژ تازه پروسه خدمت رسانی (به گفته خودشان خدمات پس از شارژ) شروع خواهد شد. از جمله بیمه مسئولیت کپسول که روتین این مجموعه است، با اختصاص افرادی آموزش دیده برای بازدید دوره ای ها از کپسول ها و تست عملکردی هر کپسول تا حد زیادی خیال مشتریان خود را راحت کرده اند.

    مجموعه اطفا یار با سایت etfayar.com پس از عقد قرارداد این تضمین را می دهد که تمامی خدمات و فعالیت های گفته شده و انجام شده بصورت کاملا رایگان خواهد بود و حتی یک ریال هم اخذ نخواهد شد. جخت ارتباط با این مجموعه کافیست یا با شماره ۰۹۱۲۰۹۷۱۲۹۵ تماس یا در گوگل کلمه ” اطفا یار ” را سرچ نمایید.

    جمع بندی

    در این مطلب سعی کردیم تا شما را با مجموعه ای با خدمات متفاوت آشنا کنیم. امیدواریم تا این مطلب برایتان مفید بوده باشد. توجه داشته باشید که تیم اطفا یار شاید تنها شرکت بینظیر نباشد، ولی تنها مجموعه ای است که خدمات پس از شارژ عالی به شما خواهد داد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.