×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 198955 1 - فروشگاه آنلاین خرید مواد و لوازم دندانپزشکی با تضمین قیمت -

محلول سرم شستشو سدیم کلراید ۹ درصد به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات در اورژانس‌ها و درمانگاه‌ها شناخته می‌شود. این محصول که استفاده بسیاری دارد، به دلیل ویژگی‌ها و مزایای خود مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. این محلول برای شستشوی حفرات بدن، بافت ها یا زخم ها، کاتتر قرار داده شده در مسیر راه و لوله های درناژ در جراحی مصرف می‌شود از همین رو برای آشنایی بیشتر با این محصول، قرار است تا در این مقاله مهم‌ترین نکات و ویژگی‌های آن را به اشتراک بگذاریم.

ضدعفونی کردن پانسمان با استفاده از سرم شستشو کلراید ۹ درصد

اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی موجود در سرم شستشو کلراید ۹ درصد را می‌توان خاصیت ضدعفونی کردن این محلول دانست. در واقع این خاصیت سبب شده است تا از سرم سدیم کلراید ۹% بتوان استفاده‌های بسیاری را داشت. از شست‌وشوی بینی با این محصول برای پس از عمل بینی گرفته تا بسیاری از بافت‌های دیگر که نیاز به شست‌وشو و تمیز شدن را دارند.

زمانی که یک بخش از بدن مورد پانسمان قرار می‌گیرد، برای ضدعفونی شدن آن می‌توان از این سرم شستشو استفاده کرد. البته گفتنی است که در برخی از موارد می‌توان از این محصول به شکل تزریقی و در برخی موارد مختلف به اشکال دیگری از آن بهره برد.

محلول شست‌وشوی حاوی الکترولیت با داشتن خاصیت استریل کردن و فاقد پیروژن

یکی از مهم‌ترین ترکیبات به کار رفته در سرم شستشوی سدیم کلراید ۹ درصد، ترکیبات الکترولیت است. ترکیبات الکترولیت به کار رفته در این سرم سبب می‌شود تا ضدعفونی شدن بافت و زخم به شکل کاملی صورت گیرد. البته باید توجه داشته باشید که محلول های حاوی الکترولیت در طول اعمال جراحی که مستلزم به کار بردن جریان الکتریکی هستند، نباید مصرف شوند.

وجود الکترولیت در محلول سبب می‌شود تا در صورت استفاده بیش از اندازه، بار مایع یا الکترولیت بدن رقیق شده و مشکلاتی را برای بدن انسان به وجود آورد. مصرف این محلول برای شستشوی مجاری ادراری در بیماران مبتلا به عیب کار کلیه یا اختلال قلبی-ریوی باید با احتیاط صورت گیرد.

word image 198955 2 - فروشگاه آنلاین خرید مواد و لوازم دندانپزشکی با تضمین قیمت -

نیاز به نگهداری در دمای سرد به منظور سالم ماندن محصول برای استفاده

زمانی که در حال استفاده از یک محصول دارویی هستید، لازم است تا نسبت به نگهداری از آن اطلاعاتی را داشته باشید. سرم شستشوی سدیم کلراید ۹ درصد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای ویژگی‌هایی در این راستا است. نگهداری این محصول لازم است تا در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود و از یخ زدگی و حرارت زیاد محافظت گردد. از یخ زدگی و سرمای بیش از اندازه برای این محلول باید جلوگیری شود و برای استفاده از آن نیاز به داشتن محیطی با دمای پایین وجود دارد.

کلام آخر

اگر به دنبال استفاده و خرید سرم شستشو سدیم کلراید ۹ درصد در کافه دنتیست هستید و می‌خواهید به بهترین شکل ممکن از آن بهره ببرید، دانستن اطلاعاتی درباره آن می‌تواند به شما کمک کند. در این بخش سعی کردیم با بیان برخی از ویژگی‌های این محلول و ترکیبات به کار رفته به آن، آشنایی خوبی را برای شما با این محصول به وجود آوریم. آشنایی که در نهایت بتواند برای شما انتخاب و خرید خوبی را رقم زده و سلامت شما را افزایش دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.