پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلویزیون هوشمند چه مارکی خوبه؟
    15 خرداد 1401 - 15:37
    شناسه : 199046
    0

    اصلی‌ترین تفاوت تلویزیون هوشمند و معمولی در «اتصال به اینترنت» است؛ تلویزیون اسمارت با همین قابلیت، امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربردی‌ترین قابلیت تلویزیون هوشمند، دسترسی به صفحات وب و بهره بردن از محتوای آنها است.

    پ
    پ

    از زمان تولید اولین تلویزیون‌های هوشمند (اسمارت) تا امروز که کمتر تلویزیونی بدون قابلیت‌های هوشمند ساخته می‌شود، شاهد کاهش ساخت تلویزیون‌های معمولی و افزایش قابلیت‌های هوشمند در تلویزیون‌ها هستیم. اما یک تلویزیون هوشمند چه ویژگی‌هایی دارد؟

    اصلی‌ترین تفاوت تلویزیون هوشمند و معمولی در «اتصال به اینترنت» است؛ تلویزیون اسمارت با همین قابلیت، امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربردی‌ترین قابلیت تلویزیون هوشمند، دسترسی به صفحات وب و بهره بردن از محتوای آنها است.

    تلویزیون اسمارت این امکانات را از طریق «رابط هوشمند» در دسترس قرار می‌دهد. برندهای مختلف از سیستم عامل‌‌های متفاوت در تلویزیون‌های خود استفاده می‌کنند و هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص خود را دارند.

    اما تلویزیون هوشمند چه مارکی با کیفیت‌تر است و امکانات بیشتری دارد؟ قطعا هر شرکتی ویژگی‌های خاص خود را دارد و از آنجایی که امکان خرید و بررسی همه آنها را ندارید، انتخاب بهترین گزینه بسیار سخت است.

    به همین واسطه تصمیم گرفتیم بهترین مارک‌های تلویزیون اسمارت را معرفی و ویژگی‌های هر کدام را بیان کنیم، تا شما را در رسیدن به انتخابی واحد (که بهترین گزینه باشد) کمک کنیم.

    word image 199046 1 scaled - تلویزیون هوشمند چه مارکی خوبه؟ -

    بهترین برند های تلویزیون اسمارت

    تقریبا همه برندهایی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، برای عقب نماندن از رقابت با سایر برندها، ساخت تلویزیون هوشمند را وارد برنامه‌‌های تولید خود کرده‌اند و در پی افزایش قابلیت‌های هوشمند (همزمان با افزایش کیفیت تصویر) تلویزیون‌های خود هستند.

    • ال جی
    • سامسونگ
    • سونی
    • شیائومی

    این ۴ برند با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های هوشمند را تولید می‌کنند و در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هوشمند، بیشترین سهم را دارند. در ادامه به سوال « بهترین مارک تلویزیون هوشمند کدام است؟ » پاسخ خواهیم داد.

    ال جی یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی است و سال‌های زیادی است که در این زمینه فعالیت می‌کند. ال جی در صنعت ساخت تلویزیون نیز مارکی معتبر و قابل اعتنا است.

    این شرکت کره‌ای در تلویزیون هوشمند خود از سیستم عامل «webOS» استفاده می‌کند و حجم زیادی از قابلیت‌های کاربردی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در تلویزیون هوشمند ال جی یک پرنده برای راهنمایی بخش‌های مختلف در خدمتتان است.

    سامسونگ از آن دسته برندهایی است که در هر زمینه‌ایی فعالیت کند، تکنولوژی و نوآوری را وارد آن حوزه و محصولاتی هوشمند را تولید خواهد کرد. سامسونگ از سیستم عامل «tizen» در تلویزیون هوشمند خود استفاده می‌کند.

    word image 199046 2 - تلویزیون هوشمند چه مارکی خوبه؟ -

    شما از طریق مرورگر اختصاصی تلویزیون اسمارت سامسونگ، امکان دسترسی به صفحات مختلف سطح وب را خواهید داشت و می‌توانید از محتوای آنها به‌طور کامل استفاده کنید.

    سونی نیز مانند دو برند قبلی، هم در تولید تلویزیون معمولی درجه یک است و هم تلویزیون‌های اسمارت آن با کیفیت و پرقابلیت هستند. تلویزیون اسمارت سونی مجهز به سیستم عامل «اندروید» است.

    با نصب اپلیکیشن‌های مختلف، آنها را در یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت اجرا و لذت دو چندانی از آنها ببرید. سونی با استفاده از پنل‌های با کیفیت، علاوه‌بر امکانات هوشمند، تصاویر را در بالاترین کیفیت نیز نمایش می‌دهد.

    شیائومی نسبت به ۳ شرکت قبلی، قدمت کمتری دارد؛ ولی با وجود تجربه کمی که دارد، قابلیت‌های خود را در این زمینه نشان داده و تبدیل به برندی معتبر در حوزه تکنولوژی شده.

    شیائومی نیز از سیستم عامل «اندروید» در تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند و اجرای برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی در آن بسیار آسان و لذت‌بخش خواهد بود. تلویزیون‌ هوشمند شیائومی در سایزهای مختلف در دسترس است.

    از بین این ۴ برند، ال جی و سامسونگ تا حدی مقبول‌تر و پرفروش‌تر هستند و در بازار ایران نیز تنوع زیادی از تلویزیون‌های هوشمند ال جی و سامسونگ موجود است.

    قبل از خرید تلویزیون هوشمند ال جی یا سامسونگ پیشنهاد می‌کنم مطلب راهنمای خرید تلویزیون هوشمند ال جی و سامسونگ را مطالعه و از نکاتی که در آن ذکر شده استفاده کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.