چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا پایه چمدان یکی از قسمت های مهم چمدان است؟
    16 خرداد 1401 - 15:14
    شناسه : 199081
    0

    جنس پایه چمدان می تواند از آهن و یا ABS مقاوم باشد. در واقع، همانگونه که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم، این پایه مانند محافظ عمل می کند که از وارد شدن ضربه به چرخ جلوگیری می کند. به همین دلیل جنس این پایه اعمیت زیادی دارد و باید به درستی انتخاب شود.

    پ
    پ

    پایه چمدان یکی از مهمترین قسمت های چمدان است که اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد، خراب می شود و شما دیگر نمی توانید از این محصول استفاده کنید. این پایه از چرخ های چمدان محافظت می کند و اجاز نمی دهد که آنها خراب شوند و یا آسیب ببینند. به همین دلیل، توصیه ما به شما این است در زمان خرید به تمام ویژگی های فنی این محصول توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید. بخش های دیگر این محصول که مهم هستند و شما باید مشخصات فنی آنها را دقیقا مد نظر داشته باشید دسته چمدان است.

    word image 199081 1 - چرا پایه چمدان یکی از قسمت های مهم چمدان است؟ -

    جنس این پایه از چیست؟

    جنس پایه چمدان می تواند از آهن و یا ABS مقاوم باشد. در واقع، همانگونه که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم، این پایه مانند محافظ عمل می کند که از وارد شدن ضربه به چرخ جلوگیری می کند. به همین دلیل جنس این پایه اعمیت زیادی دارد و باید به درستی انتخاب شود.

    اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که بهتر است جنس این پایه از آهن باشد و یا ABS! هر دو این متریال کیفیت بالایی دارند، اما با توجه به این موضوع که مقاومت آهن بالاتر از ABS است، اگر این پایه از آهن باشد می تواند بهتر از چرخ چمدان محافظت کند.

    آیا این پایه باید کل چرخ را پوشش دهد؟

    پایه چمدان باید به گونه ای بر روی چرخ قرار گیرد که مانند محافظ عمل کند، اما هرگز نباید کل چرخ را پوشش دهد. اگر این پایه کل چرخ چمدان را بپوشاند، می تواند بر عملکرد چرخ اثر بگذارد. به همین دلیل، در زمان خرید باید به این موضوع توجه داشته باشید که پایه باید متناسب با چرخ انتخاب شود و هرگز نباید پایه بزرگتر و یا کوچکتر باشد. در غیر اینصورت هرگز نمی تواند انتظارات شما را برآورده سازد و این موضوع می تواند باعث شود که شما نتوانید از چمدان به خوبی استفاده کنید.

    word image 199081 2 - چرا پایه چمدان یکی از قسمت های مهم چمدان است؟ -

    آیا می توانم پایه را تعویض کنم؟

    گاهی ممکن است در اثر ضربه و فشار پایه چمدان بشکند و این سوال برایتان پیش بیاید آیا می توان این پایه را تعویض کرد! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. شما می توانید چمدان خود را به مرکزی که از آن خرید کرده اید ببرید و از آنها بخواهید این پایه را تعویض کنند. با توجه به این موضوع که تعویض این پایه یک کار تخصصی است، هرگز کار خود را به شخصی که در این زمینه تجربه ندارد نسپارید.

    آیا این پایه به صورت جفتی به فروش می رسد؟

    با توجه به این موضوع که چرخ های چمدان دو تایی یا چهار تایی هستند، پایه چمدان نیز به صورت جفتی است و شما هرگز نمی توانید آن را به صورت تکی بخرید. اگر می خواهید پایه یکی از چرخ ها را تعویض کنید باید به مراکز معتبر بروید و در صورتی که آنها در میان محصولات خود پایه تکی داشته باشند آن را به شما می دهند. البته این امر به ندرت اتفاق می افتد و باید این پایه به صورت جفتی خریداری شود.

    آیا در زمان خرید باید پایه چمدان را بررسی کنم؟

    یکی از مواردی که توصیه می شود در زمان خرید چمدان به آن توجه داشته باشید ویژگی های پایه آن است. اولا پایه باید از متریال های با کیفیت ساخته شده باشد. اگر متوجه شدید که این پایه کیفیت مناسبی ندارد هرگز آن را خریداری نکنید. همچنین، این پایه باید به درستی رو چرخ قرار گرفته باشد. توصیه ما به شما این است قبل از خرید مشخصات فنی تمامی قطعات چمدان را به دقت بررسی کنید.

    دسته چمدان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

    دسته چمدان یکی از مهمترین قسمت های این محصول است که در زمان خرید آن همراه با پایه چمدان باید ویژگی هایش را بررسی کنید. اولا دسته چمدان باید این قابلیت را داشته باشد که در اندازه های متفاوت تنظیم شود. اگر این ویژگی را نداشت، هرگز آن را خریداری نکنید. جنس دسته چمدان نیز باید از متریال های با کیفیت باشد تا در زمانی که این محصول را می کشید شکسته نشود. توجه به این نکات سبب می شوند تا بهترین محصول را انتخاب کنید و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.

    word image 199081 3 - چرا پایه چمدان یکی از قسمت های مهم چمدان است؟ -

    برای خرید پایه چمدان به کجا مراجعه کنیم؟

    تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد پایه چمدان در اختیار شما قرار دهیم. این پایه وظیفه محافظت از چرخ های چمدان را دارد و باید از متریال های با کیفیت مانند ABS و یا آهن ساخته شده باشد. این پایه باید چرخ را به خوبی پوشش دهد و در عملکرد این چرخ ها مشکلی به وجود نیاورد. این پایه ها به صورت جفتی به فروش می رسند و در صورت شکسته شدن و یا آسیب دیدن شما می توانید آنها را تعویض کنید.

    اگر می خواهید برای خرید متعلقات چمدان مانند پایه چمدان اقدام کنید، می توانید به سایت فروشگاهی چمدان آرش (arash.plus) مراجعه کنید. تمامی محصولاتی که در این سایت مشاهده می کنید قیمت مناسبی دارند و با کیفیت بسیار بالا به فروش می رسند. کارشناسان این سایت به شما کمک می کنند با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.