×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

112 - راهنمای خرید فر پیتزا ریلی -

امروزه و با افزایش فروش رستورانها و فست فود ها و کم رنگ تر شدن کرونا مردم با فست فود ها آشتی دوباره دارند.با افزایش مشتری و افزایش سفارشات پیتزا و ساندویچ زمان پخت پیزتا هم بیشتر شده است.برای اینکه مردم راحت تر و در زمان کمتر چند تا پیتزا رو همزمان بتونن سفارش بدن باید چیکار کنن؟

اول اینکه فست فود ها باید نیروی کافی داشته باشند تا بتونن زودتر پیتزا و ساندویچ رو به مردم تحویل بدن .دوم اینکه در صورت شلوغی بیشتر باید حتما یک فر پیتزا ریلی عالی داشته باشند تا بتونن در زمان کم و با کیفیت عالی پیتزا رو به مشتری ها تحویل بدن.

با استفاده از فر پیتزا ریلی ایرانی در زمان کمتر از یک ساعت ۲۰۰ الی ۴۰۰ پیتزا به راحتی و با کیفیت الی تحویل مشتری های خودشون میدن و فروش فست فود خودشون رو افزایش میدن.جهت سفارشات با شماره ۰۹۰۲۴۱۳۷۹۲۲ تماس حاصل فرمایید.

در ادامه چند مدل از این فر ریلی های عالی برای تجهیزات فست فود رو بهتون معرفی میکنیم.

223 - راهنمای خرید فر پیتزا ریلی -

فر پیتزا ریلی اتومات صدتایی

فر پیتزا ریلی اتومات صدتایی بهترین وسیله برای پخت پیتزا تنوری میباشد.فر پیتزا ریلی  بهترین دستگاه پخت پیتزا به صورت تنوری و یکنواخت میباشد.این دستگاه با قابلیت پخت تقریبیا  ۱۰۰ الی ۱۲۰  پیتزا در ساعت میباشد.

قابلیت تنظیم دمای رویه و قسمت زیرین پیتزا برای پخت سریعتر و بهتر میباشد.سرعت  دور ریلها قابل تنظیم با غذای داخل فر میباشد.علاوه بر پیتزا میتوان لازانیا و سیب زمینی پنیری و منوی بسیار بازی را در بر داشته باشد.از فر پیتزا ریلی بیشتر در فست فودهایی که فضای کمی برای پخت پیتزا میباشند استفاده میشود.

در این مدل  تعداد پیتزای بیشتر در زمان کمتر و با کیفیت بهتر تولید میشود.دهنه این فر ۵۰ سانتیمتر میباشد.سیستم دمپر هوای تعبیه شده  باعث پخش هوای گرم بصورت یکنواخت در رویه و زیر پیتزا میشود.عایق بندی این دستگاه بسیار عالی میباشد.

طوری که از سه لایه پشم سنگ در بالا و بغل کار استفاده شده است.همین امر باعث کاهش اتلاف انرژی و ماندن بیشتر گرما میشود.این دستگاه در رستورانهایی با پخت یالا و فضای کم بسیار استفاده میشود

فرپیتزا ریلی دهنه ۷۰ (۲۴۰ تایی)

فر پیتزا ریلی سه ردیفه دهنه هفتاد سانتیمتر با تنظیم دما و زمان پخت بعد از اتمام زمان پخت غذا به صورت خودکار میباشد.عملیات پخت قطع می شود و در ساعت دویست و چهل پیتزا توان پخت دارد.
طول ۱۸۵ سانتیمتر
عرض ۱۲۵ سانتیمتر
ارتفاع ۱۱۵ سانتیمتر
دهنه پخت ۷۰ سانتیمتر
توری ریل ۳۰۴ نگیر
فر ریلی پیتزا سه ردیفه دارای سیستم چرخش گرما سیرکوله و بوده که گرما را به صورت یکسان و یکنواخت به همه جای پیتزا وارد می کند ازین رو در افزایش کیفیت و سرعت پخت پیتزاها بسیار موثر است

فر ریلی دهنه ۸۵ (۴۰۰ تایی).

عملکرد فر ریلی دهنه ۸۵ بسیار عالی و منحصر بفرد میباشد.سیستم بکار رفته در این محصول سیستم بازیابی هوای گرم میباشد.به اینصورت که هوای گرم تولید شده در دستگاه دوباره به چرخه برگشته و باعث تولید هوای گرمتر با مصرف انرژی کم تر میشود.

این فرایند باعث تولید و پخت بهتر و زودتر پیتزا میشود.این فرآیند باعث مغز پخت شدن پیتزا و پخت یکدست و عالی این محصول میشود.استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه در تولید این محصول بسیار عالی میباشد.

علاوه بر زیبایی و کیفیت بسیار عالی دارای یک مزیت بسیار مناسب میباشد.در پایان کار فر پیتزا ریلی در فست فئد و هنگام بستن مغازه دکمه cooling را فشار میدهید.بعد از این کار به صورت اتوماتیک و ظرف مدت معین دمای فر را به دمای محیط میرساند و سپس دستگاه خاموش میشود.

فن های بسیار عالی تعبیه شده در این محصول باعث خنک شدن هر چه سریع تر دستگاه میشود.این امر باعث افزایش عمر دستگاه نیز میشود

منبع:سایت

https://ariasteelnovin.com/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. محسن حقیقی

    سلام بسیار عالی بود قیمت فر ریلی میخواستم بدونم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.