جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شخصی که می تواند یک شبه کل کتاب را بفهمد!
    21 خرداد 1401 - 11:43
    شناسه : 199338
    0

    علی ریحانی شخصی است که می تواند با استفاده از ترفند های خاص و تکنیک های حرفه ای خودش یک کتاب 150 صفحه ای را در کمترین زمان ممکن بفهمد و آن را یاد بگیرد. تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد علی ریحانی و تکنیک های جادویی اش بیشتر بدانید.

    پ
    پ

    شاید عجیب بنظر برسد ولی در این مطلب میخواهیم شما را با شخصی که میتواند در یک شب کل کتاب را خوانده و آن را بفهمد، آشنا کنیم. اما میپرسید این شخص کیست؟ و چگونه یک کتاب را یک شبه یاد می گیرد؟ علی ریحانی شخصی است که می تواند با استفاده از ترفند های خاص و تکنیک های حرفه ای خودش یک کتاب 150 صفحه ای را در کمترین زمان ممکن بفهمد و آن را یاد بگیرد. تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد علی ریحانی و تکنیک های جادویی اش بیشتر بدانید.

    image 1654923158 - شخصی که می تواند یک شبه کل کتاب را بفهمد! -

    آقای علی ریحانی آیا واقعا امکان این وجود دارد که در یک شب کل کتاب را یاد بگیریم؟

    نقل قول: مطالعه یک ورزش است با ذهن و مغز. حتما این جمله را زمانی که شخصی در باشگاه به اشتباه حرکات ورزشی را میزند، شنیده اید: داداش داری اشتباه میزنی! بله، مطالعه هم به همین شکل است. بعد از تجربه هایی که در این راه کسب کردم میتوانم بگویم که تکنیک هایی را یاد گرفته ام که میتواند به شدت روی مطالعه تان تاثیر مثبت بگذارد. به عبارتی دیگر با این تکنیک ها میتوانید هر مطلبی را میخواهید به سرعت یاد بگیرید.

    image 1654923530 - شخصی که می تواند یک شبه کل کتاب را بفهمد! -

    آیا ترفند های مربوط به برنامه ریزی را نیز بلدید؟

    نقل قول: یکی از لازمه های یک مطالعه ی حرفه ای، برنامه ریزی است. متاسفانه اشخاص زیادی هستند که با روش اصولی برنامه ریزی آشنا نیستند. بله! من تکنیک های خاصی برای برنامه ریزی بر اثر تجربه و مطالعه حول این موضوع یاد گرفته ام که میتواند به شما در نوشتن یک برنامه ی اصولی کمک کند. به عبارتی دیگر: میتوانم با روش برنامه ریزی که منحصر و مختص علی ریحانی است، به شما کمک کنم برنامه ای بنویسید که سریع شما را به اهدافتان برساند.

    در ضمن اصولی که یاد میگیرید منحصرا برنامه ریزی درسی نیست بلکه میتواند مناسب همه نوع کاری اعم از اقتصادی، استراتژی و مدیریتی و… باشد.

    برخی افراد با اینکه نحوه ی مطالعه کردن را یاد میگیرند، نمیتوانند مطالعه داشته باشند. راه چاره چیست؟

    نقل قول: برای این مشکل هم راه حل دارم. یعنی اساسا اگر بخواهیم به دنبال ریشه ی این مشکل باشیم به این دو مورد می رسیم.

    • اراده ی ضعیفی دارند.
    • حافظه ی خوبی ندارند.

    من با استفاده از ترفند هایی که دارم میتوانم کمک کنم هر دو مشکل را حل کنید. روش تقویت حافظه علی ریحانی میتواند به جرأت یکی از بهترین آموزش ها در ایران باشد چرا که در آن نکات و تمرین های عملی موثر و هدفمند وجود دارد.

    image 1654923653 - شخصی که می تواند یک شبه کل کتاب را بفهمد! -

    درآخر، آیا میتوانید دو ترفند مطالعه به سایت با مردم تقدیم کنید؟

    نقل قول: دوستان عزیز این دو مورد را حتما در مطالعه ی خود لحاظ کنید:

    • از لحاظ فنی و بر اساس تجربه های کسب شده این برای من (علی ریحانی) ثابت شده است که خط کشیدن زیر مطلب چه با قلم و خودکار و چه با دست به کل روش مناسبی برای مطالعه ی صحیح نیست. اگر به این مورد عادت کردید، حتما این عادت بد را از خودتان دور کنید. چرا که در این روش فقط حواس خودتان را پرت میکنید. این نکته ی ساده را رعایت کنید، حتما تاثیرش را خواهید دید.
    • تا وقتی هدفی نداشته باشید نمیتوانید مطالعه ی موثر داشته باشید. برای نوشتن یک هدف ابتدا برگه ای را بردارید. علایق خود را لیست کنید. هرچه بیشتر بهتر. میتوانید علایق خود را با سرچی در گوگل با ذهنی باز لیست کنید. در مرحله ی بعد شروع کنید تک تک با ذکر یک دلیل قاطع به حذف کردن علایق تقریبا غیر مناسب برای خودتان. آن قدر این کار را انجام دهید تا به یک یا دو هدف برسید و دلیلی برای حذفش نداشته باشید. شروع کنید به ذکر دلایل که چرا باید به این هدف برسید. هرچه بیشتر بهتر! آن وقت است که یک هدف دقیق و مشخص برای خود انتخاب کرده اید. حالا با کمی فکر کردن برای آن هدف بزرگ اهداف کوچکتری بنویسید و ابتدا اهداف کوچک را اجرایی و عملی کنید.

    دو نکته ی بالا، دو نکته ای بودند به ارزش میلیون ها تومان. که باید با رفتن به مشاوره های تخصصی تحصیلی آن را میپرداختید ولی علی ریحانی این دو نکته را تقدیم به مخاطبین رسانه ی بامردم کردند.

    اگر میخواهید آموزش های بیشتری از علی ریحانی ببنید حتما به سایتش به نشانی alireihani.ir مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.