شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41375 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی توسط به آموز لو رفت !
    24 خرداد 1401 - 1:12
    شناسه : 199507
    2

    تعیین سطح یک روند و فرایند شبیه به آزمون است که با هدف تعیین جایگاه و محک زدن اطلاعات زبان آموز انجام می‌شود. با پاسخ دادن به سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی مهارت شما و اطلاعات پایه شما از این زبان جذاب و مهم، معلوم می‌شود.

    پ
    پ

    همانطور که می‌دانید یکی از مراحل اصلی، ابتدایی و بسیار مهم برای شرکت در یک کلاس زبان انگلیسی، پشت سر گذراندن مرحله تعیین سطح است. بسیاری از افراد ممکن است در طول زندگی اطلاعات و دانستنی‌هایی از زبان انگلیسی داشته باشند. برخی دیگر حتی چند سال کلاس رفته اند و حالا می‌خواهند موسسه، سطح یا کلاس خود را تغییر دهند. قطعا چیزهایی که بلد هستند می‌تواند آنها را چند پله جلوتر ببرد و به هدف نزدیک‌تر کند. به همین جهت باید به سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی مانند یک آزمون که غالبا به صورت شفاهی گرفته می‌شود، پاسخ دهند. استرس، اضطراب و گاها فراموشی در این جلسه ممکن است برای شما تبدیل به یک عذاب شوید و شما را تا چند سال عقب بیندازد. اما نگران نباشید، برای رهایی از این مشکل یک راهکار بسیار ساده و کاربردی توسط مجموعه به آموز فراهم شده است.

    word image 199507 1 - سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی توسط به آموز لو رفت ! - آموزش زبان انگلیسی

    سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی

    اهمیت آشنایی با سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی

    همانطور که اشاره کردیم، تعیین سطح یک روند و فرایند شبیه به آزمون است که با هدف تعیین جایگاه و محک زدن اطلاعات زبان آموز انجام می‌شود. با پاسخ دادن به سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی مهارت شما و اطلاعات پایه شما از این زبان جذاب و مهم، معلوم می‌شود. اساتید زبان با استفاده از این آزمون، شما را سطح بندی می‌کنند و در کلاس های مختلف قرار می‌دهند. اما چرا این آزمون مهم است؟ بسیاری از افراد شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی را اهداف مختلفی انجام می‌دهند. تسلط بر زبان برای کار، مترجمی و یا دریافت مدرک های مهمی مثل تافل و آیلتس برخی از این اهداف هستند. قطعا زودتر به نتیجه رسیدن باعث موفق تر شدن می‌شود. حال تصور کنید اطلاعات شما و چیزهایی که بلد هستید، در حد یک زبان آموز متوسط است، اما شما را برای شرکت در کلاس های مبتدی مجاز کنند.

    همین عقب افتادن می‌تواند برای شما گران تمام شود. صرف هزینه اضافی، عقب ماندن از نظر زمانی، شرکت در کلاس هایی که از سطح شما کمتر هستند و مطالعه چیزهایی که بلد هستید، حقیقتا می‌تواند شما را حتی از ادامه دادن یادگیری زبان نا امید کند. شاید بگویید، خب کسی که بلد باشد، دلیلی ندارد در کلاس های پایین تر باشد و یا آزمون را خراب کند. در مطلب بعدی درباره فرایند و روند آزمون تعیین سطح برای شما خواهیم گفت. این روند بسیار استرس زا می‌باشد و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. طبیعی است در چنین حالتی افراد درگیر فراموشی، اضطراب و یا هول شدن، شوند و چیزهایی که واقعا بلد هستند را فراموش کنند.

    word image 199507 2 - سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی توسط به آموز لو رفت ! - آموزش زبان انگلیسی

    آشنایی با تعیین سطح زبان

    فرایند تعیین سطح زبان چگونه است؟

    سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی در غالب موارد به صورت شفاهی پرسیده می‌شود. این روند ممکن است حضوری و یا تلفنی هم باشد. به این صورت که از طرف موسسه و آموزشگاه مورد نظر، یکی از اساتید مسئول این کار با شما گفتگو می‌کند و در قالب این گفتگو سوالاتی می‌پرسد که شما باید به آن پاسخ دهید. تسلط کافی در فهم سوال و ارائه پاسخ مناسب و همچنین بیان آرام و روان، استاد را مجاب می‌کند که شما این سطح از سوالات را بلد هستید و به سراغ سوالات بعدی می‌رود. این روند از سوالات ابتدایی شروع شده و رفته رفته سخت تر می‌شود تا جایی که شما دیگر توانایی پاسخ دادن نداشته باشید. هر چقدر سوالات بیشتری را بهتر پاسخ دهید، سطح شما نیز بالاتر خواهد رفت و در کلاس های بهتری حضور پیدا خواهید کرد.

    شاید تصور کنید آشنایی با سوالات مربوط به آموزش زبان انگلیسی و آزمون تعیین سطح، به نوعی تقلب محسوب می‌شود. اما اینگونه نیست. آشنایی با این سوالات، به شما چیز تازه ای که بلد نباشید را یاد نمی‌دهد. بلکه در اصل شما برای پرسش های ناگهانی آماده می‌شوید و دانسته های ذهن خود را متمرکز می‌کنید. این کار به شما اعتماد به نفس و آرامش نسبی می‌دهد و در جهت اینکه سطح واقعی خودتان را پیدا کنید کمک می‌کند. قطعا هیچکس دوست ندارد در مسیر موفقیت، عقب بماند.

    word image 199507 3 - سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی توسط به آموز لو رفت ! - آموزش زبان انگلیسی

    نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی

    نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی

    اشاره شد که سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی در یک مسیر شیبدار قرار دارند. به این صورت که ابتدا سوالات ساده و سپس سوالات سخت تر پرسیده می‌شود. اما برای اینکه استاد متوجه تسلط و اطلاعات کافی در زبان آموز شود، این سوالات دارای یک دسته بندی مشخص هستند. در ادامه برخی از نمونه های این سوالات را با شما در میان می‌گذاریم. وب سایت آموزشی به آموز در یک اقدام جالب و جدید، بهترین و پر استفاده ترین سوالات مربوط به تعیین سطح را در یک فایل پی دی اف جهت دسترسی آسان تر شما فراهم کرده است.

    • قدم اول، خودتان را معرفی کنید

    همه‌ی سوالات و پرسش های آزمون تعیین سطح، با درخواست معرفی از زبان آموز و شروع گفتگو آغاز می‌شود. به عنوان مثال:

    What’s your name?

    Tell me about yourself please.

    Please introduce yourself.

    Would you please introduce yourself?

    و شما در جواب باید به عنوان مثال چنین بگویید:

    My name is Ali, I am from Iran, I live in Tehran, I am 20 years old.

    • قدم دوم؛ درس و زندگی

    بعد از آنکه یک بیوگرافی مختصر از خودتان ارائه کردید، مرحله بعدی صحبت درباره زندگی شماست. در این بخش از درس و تحصیلات شما پرسیده می‌شود. حتی ممکن است از تجربه شما در مورد زبان انگلیسی و مطالعات شما در این زمینه هم پرسیده شود. شما باید بتوانید با کلمات مناسب پاسخ دهید. به عنوان نمونه:

    Are you a student ?

    Are you studying ?

    Have you studied English before?

    و شما در پاسخ می‌توانید به صورت زیر عمل کنید. البته لازم به ذکر است، جواب های طولانی تر و استفاده از کلمات دقیق تر و گوناگون می‌تواند نشان از تسلط شما و بالا رفتن سطح شما هم شود.

    I studied Medicine at Tehran University. I took English classes for one years and I am going to continue learning English in your institute.

    • قدم سوم، کمی شخصی تر

    هر چقدر شما بیشتر به سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی جواب دهید، سوالات سخت تر و جزئی تر می‌شوند. انتخاب کلمات و استفاده از تمام توان در پاسخگویی می‌تواند برای شما مفید باشد. در مرحله بعد ممکن است سوالات شخصی تری از شما پرسیده شود. به عنوان مثال از علاقه ها و یا وضعیت خانوادگی شما نیز صحبت به میان بیاید. مانند:

    what are your hobbies?

    What’s your favorite activities?

    Do you have any brothers or sisters?

    How many brothers and sisters do you have?

    و شما باید در پاسخ بگویید:

    I like cycling. I also want to immigrate to the UK to study. I have a brother and two sisters. Our family is very close.

    word image 199507 4 - سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی توسط به آموز لو رفت ! - آموزش زبان انگلیسی

    آموزش زبان انگلیسی

    موفقیت در آموزش زبان انگلیسی را با به آموز به دست آورید

    دایره‌ی سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی بسیار گسترده و گوناگون است. اما نگران نباشید. همانطور که گفته شد، وب سایت آموزشی به آموز در جهت دسترسی راحت تر شما عزیزان، مشهورترین سوالات مربوط به این آزمون را در قالب PDF جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است. برای دسترسی به این سوالات می‌توانید به وب سایت به آموز (behamouz.com) مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از دوره ها و آموزش های مربوط به آموزش زبان انگلیسی نیز استفاده کنید.

    در آخر می‌توانید سوالات و مشکلات مربوط به آزمون تعیین سطح را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. با به آموز، تا یادگیری کامل، پرواز کنید.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی توسط به آموز لو رفت !”
    1. بسیار عالی. الان دقیقا در فصل آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی هستیم. آشنایی با سوالات تعیین سطح میتونه استرس جلسه رو تا حد بسیار زیادی کاهش بده. من سوالات رو از وبسایت به آموز تهیه کردم و واقعا من رو توی زبان انگلیسی جلو انداخت .

      پاسخ
    2. واقعا جامعترین و کاملترین پی دی اف نمونه سوالات زبان انگلیسی بود که از سایت به آموز دریافت کردم و تونستم به راحتی برای تعیین سطح آماده بشم و نتیجه مورد نظرم رو بگیرم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.