×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خورشید علاوه بر مزیت‌ها و فواید زیادی که بر روی پوست شما می‌گذارد، گاهی باعث ایجاد لک‌ها و سوختگی‌ها نیز خواهد شد؛ بنابراین اگر شما در طول روز خصوصاً در فصل تابستان در مقابل نور خورشید قرار بگیرید، مضرات زیادی را تجربه خواهید کرد. لکه‌های پوستی اگر بیشتر شود، سلول‌های ملانین در پوست تجمع پیدا نموده و باعث تیره شدن پوست خواهد شد.

یکی از نشانه‌های اصلی آسیب‌های پوستی ناشی از خورشید، برنزه شدن پوست است که باعث ایجاد آفتاب سوختگی می‌شود و نقاطی از پوست قرمز شده و خارش و التهاب ایجاد می‌شود. ۹۰ درصد پیری پوست هم بر اثر قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور آفتاب است، امروزه روش‌های مؤثر زیادی نظیر استفاده از ضدآفتاب لوسل برای رفع این مشکل به وجود آمده که می‌تواند واقعاً تأثیرگذار باشد. امروزه خرید ضد آفتاب، فقط مخصوص تابستان نیستند و شما حتی در فصول دیگر سال نیز می‌توانید زمانی که در آفتاب قرار می‌گیرید از آنها استفاده نمایید.

ما در چاپار آنلاین برای محافظت از آفتاب، خانواده پرطرفدار ضد آفتاب لوسل را معرفی می کنیم:

word image 199516 1 - تابستان ۱۴۰۱ با ضد آفتاب لوسل -

انواع کرم ضد آفتاب لوسل:

ضدآفتاب‌ها امروزه یکی از نیازهای مهم و ضروری افراد محسوب می‌شود که با گرم شدن زمین و نور مضر خورشید توانسته واقعاً چاره ساز افراد باشد. امروز لک‌های پوستی و چین‌وچروک‌ها بسیار افزایش پیدا کرده و با بالا رفتن سن این مشکل بیشتر می‌شود. البته اگر به طور دائم در مقابل نور آفتاب قرار بگیرید، از اثرات نور مخرب خورشید در امان نیستید و سلامت پوست شما را تهدید می‌کند. برای کند کردن روند آسیب پذیری نور خورشید شما باید از کرم ضد آفتاب لوسل استفاده نمایید.

اگر از ضد آفتاب استفاده می‌کنید و ترکیبات شیمیایی آنها به پوستتان آسیب می‌زند باید گفت که شما از ضدآفتاب‌های مرغوب استفاده نمی‌کنید و اگر می‌خواهید بدون مشکل واقعاً ضد آفتاب روی پوست شما تأثیر بگذارد، باید از کرم ضد آفتاب لوسل بهره ببرید که بسیار کرم مناسب و فاقد چربی است.

سه رنگ برای ضدآفتاب های مخصوص پوست و معمولی موجود است و همچنین سه رنگ برای ضدآفتاب های چرب و مختلط داریم.

word image 199516 2 - تابستان ۱۴۰۱ با ضد آفتاب لوسل -

چرا از ضد آفتاب لوسل استفاده کنیم؟

ضدآفتاب‌ها امروزه در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب پوستتان را محافظت می‌کنند. برخی از اشخاص حساسیت‌های پوستی در مقابل اشعه‌های آفتاب دارند و باید حتماً از ضد آفتاب مناسب استفاده کنند، تقریباً استفاده از ضدآفتاب‌ها به بیش از ۸۰ سال پیش بازمی‌گردد و دانشمندان آن زمان برای سربازهای آلمانی ضدآفتاب‌هایی برای جلوگیری از سوختگی پوست افراد تولید کرده‌اند.

ضد آفتاب لوسل با خاصیت عالی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و حذف مضرات آفتاب باعث شده تا در میان کاربران ایرانی استفاده زیادی شود. خصوصاً در تابستان ۱۴۰۱ این کرم جزو بهترین کرم‌های ضد آفتاب است.

word image 199516 3 - تابستان ۱۴۰۱ با ضد آفتاب لوسل -

عوارض آفتاب چه زمانی بیشتر است؟

معمولاً مضرات اشعه ماورا بنفش و خطرات اشعه برای سلامت انسان‌ها در فصل گرم سال بسیار بیشتر است و شما باید در این زمان یا در آفتاب قرار نگیرید یا اگر به دلیل کسب و کارتان در زیر نور آفتاب هستید باید از یک کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

چه کسانی به ضد آفتاب نیاز دارند؟

متخصصان و کارشناسان پوست و زیبایی هشدار داده‌اند که حتماً در تابستان گرم امسال از کرم ضد آفتاب لوسل به دلیل محافظت از پوست در مقابل اشعه مضر آفتاب استفاده کنند. امروزه حتی کرم‌های ضد آفتاب می‌توانند از سرطان پوست نیز جلوگیری کنند.

word image 199516 4 - تابستان ۱۴۰۱ با ضد آفتاب لوسل -

علت رنگی بودن ضدآفتاب‌ها:

امروزه کرم‌های ضد آفتاب ترکیبات مختلفی دارند و دیگر نیازی به استفاده از کانسیلر و کرم پودر ندارید، برای اینکه اثر بهتری داشته باشد هر ۲ ساعت یکبار کرم ضد آفتاب خود را تجدید کنید و اگر مثلاً در مکان‌های عمومی باشید و صورت شما آرایش داشته باشد، کار شما سخت‌تر می‌شود و باید از ضدآفتاب‌های رنگی بهره ببرید.

ضدآفتاب‌های رنگی معمولاً نقص آرایش صورت شما را می‌پوشانند و اصلاً خراب نمی‌شوند و حتی به جای کرم پودر نیز قابل استفاده هستند. ترکیبات کرم ضد آفتاب لوسل به گونه‌ای ساخته شده که هم‌زمان ضدآفتاب در مقابل اشعه‌های آفتاب و فرابنفش مقاوم هستند. همچنین این ضدآفتاب‌ها در مقابل جوش زدن‌ها و حساسیت‌ها مراقبت می‌نمایند.

کرم‌های لوسل با محصولات ضد آفتاب رنگی امروزه جایگزین عالی برای کرم پودر و کانسیلرها هستند و می‌توانید از آنها هم به عنوان ضد آفتاب و هم کرم پودر استفاده نمایید.

word image 199516 5 - تابستان ۱۴۰۱ با ضد آفتاب لوسل -

محصولات لوسل برای مراقبت پوستی:

محصولات لوسل معمولاً بیشتر به عنوان ضد آفتاب استفاده می‌شوند، ولی امروزه از آنها حتی برای مراقبت پوستی نیز استفاده می‌شود. ترکیبات مناسب این محصولات باعث شده تا یکی از بهترین مراقبت‌های پوستی استفاده می‌شود و محصولات لوسل ترکیبات مؤثری دارند که از جوش زدن پوست‌ها نیز جلوگیری می‌کند و یکی از بهترین نرم‌کننده‌ها با رنگ‌دانه‌های مغذی با لایه‌ای یکنواخت است.

قیمت محصولات لوسل

یکی از دلایل اصلی محبوبیت لوسل قیمت مناسب آن نسبت به دیگر برندها است که هر شخصی به‌راحتی می‌توانید این کرم‌های ضد آفتاب را خریداری کند و رضایت خودش را نسبت به دیگر برندها برای کاربران نشان می‌دهد و با قیمت پایین و کیفیت عالی توانسته در دل مشتریان جا باز کند.

ضد آفتاب کرم پودری لوسل برای پوست خشک:

ضد آفتاب کرم پودری برای پوست‌های خشک و معمولی محصول لوسل که به خوبی در برابر اشعه UVA مقاوم هستند و از چین‌وچروک‌ها جلوگیری می‌کند و پوستتان دیرتر پیر خواهد شد. ویتامین الی و کلاژن سازی و بازسازی پوست باعث شده تا امروزه از این ضدآفتاب‌ها زیاد استفاده شود.

ضد آفتاب کرم پودری لوسل برای پوست چرب:

ضد آفتاب لوسل برای محافظت از پوست در مقابل آسیب‌های نور خورشید بسیار ضروری است، این محصول به عنوان یکی از مرطوب‌کننده‌های قوی و با ترکیبات ضد چروک معمولاً رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین می‌کند و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این کرم ضد آفتاب برای پوست‌های چرب که به دلیل دارا بودن رنگ‌دانه می‌تواند رنگ پوست را اصلاح کرده و بعد از مصرف پوست کاملاً یکدست و بی عیب و نقص ایجاد کرده و شما را از استفاده کرم پودرهای آرایشی بی نیاز می‌کند.

ضد آفتاب لوسل برای انواع پوست‌ها:

ضد آفتاب لوسل برای انواع پوست‌ها که یکی از محصولات جذاب و پرفروش آن به شمار می‌آید که به دلیل مرطوب کننده قوی و ضد چروک و ویتامین دار می‌تواند آبرسانی پوستتان را در طول روز تأمین کند. این ضدآفتاب‌ها به دلیل مواد مؤثر و فیلترهای محافظت از پوست در مقابل آفتاب بتواند پوستتان را جوان نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. سارا

    کرم لوسل ساخت کجاست؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.