جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نحوه کسب درآمد از ربات عقاب در بازار فارکس
    24 خرداد 1401 - 1:27
    شناسه : 199530
    0

    همان طور که می دانید بازار فارکس بزرگترین بازار بین المللی دنیا می باشد که چندین دهه سابقه دارد. بیشتر حجم معاملات بازار فارکس در دست بانک ها و موسسات مالی است و حجم معاملات روزانه در آن چندین میلیارد دلار است.

    پ
    پ

    استفاده از ربات در فارکس

    یادگیری مهارت ترید در بازار های مالی به خصوص فارکس علاوه بر این که کار دشواری است، نیاز به سال ها زمان دارد. افراد بسیار زیادی هستند که در همان ماه های ابتدایی یادگیری ترید و معامله گری، از ادامه دادن آن انصراف داده اند. یکی از راه های کسب درآمد از بازار های مالی مانند فارکس، استفاده از ربات عقاب می باشد.

    برای کسب درآمد دلاری از بازار مالی فارکس راه های مختلفی مانند آموزش فارکس و ربات های فارکس وجود دارد. امروزه حتی کسانی که هیچ اطلاعاتی در زمینه ترید ندارند نیز می توانند با خرید استراتژی فارکس یا ربات عقاب به درآمد برسند. در دنیای امروزی به لطف پیشرفت علم برنامه نویسی و هوش مصنوعی، از ربات ها برای ترید نیز استفاده می کنند. اگر چنانچه علاقمند به کسب درآمد دلاری و غیر فعال برای خود را دارید قطعا توضیحات زیر می تواند راهنمای خوبی برایتان باشد.

    ربات فارک

    اکسپرت عقاب

    معرفی ربات عقاب برای کسب درآمد از بازار فارکس

    همان طور که می دانید بازار فارکس بزرگترین بازار بین المللی دنیا می باشد که چندین دهه سابقه دارد. بیشتر حجم معاملات بازار فارکس در دست بانک ها و موسسات مالی است و حجم معاملات روزانه در آن چندین میلیارد دلار است.

    امروزه در بیشتر بانک ها و موسسات مالی برای ترید از ربات های معامله گری استفاده می شود. در سال های اخیر استفاده از ربات ها و اکسپرت های معامله گری در بین معامله گران خرد نیز بسیار رواج یافته است. ساخت این دسته از ربات ها قطعا علاوه بر دانش قوی برنامه نویسی، به مهارت ترید و تحلیل چارت نیز نیاز دارد. لذا ساختن یک ربات معامله گری سودده و موفق کار دشواری بوده و نیاز به صرف هزینه زیادی می باشد.

    ربات عقاب یک اکسپرت قدرتمند می باشد که این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید بدون فعالیت در بازار درآمد کسب کنید. این ربات بر پایه چندین اندیکاتور مختلف طراحی شده و سیستم بسیار قوی و پیچیده ای دارد. این ربات کاملا اتوماتیک کار می کند و پس از راه اندازی آن دیگر نیاز به هیچ کنترل و مدیریتی ندارد.

    ربات عقاب به صورت 24 ساعته و بدون وقفه در بازار مالی فارکس فعالیت می کند. سیستم معاملاتی این ربات توسط تریدر های حرفه ای و باتجربه طراحی شده است. اندیکاتور های مورد استفاده ربات عقاب شامل مووینگ اوریج، باند بولینگر، ویلیامز آر و فورس ایندکس می باشد. ربات به گونه ای طراحی شده است که با ترکیب این 4 اندیکاتور به نقاط ورود و خروج بسیار دقیق و با نرخ موفقیت بالا برسد.

    ربات عقاب

    رشد سرمایه ربات

    سرمایه لازم برای استفاده از ربات

    هر رباتی با توجه به نرخ موفقیت و همچنین نرخ رشد و افت سرمایه خود، برای هر میزان سرمایه ای مناسب نیست. حداقل سرمایه ای که می توان با استفاده از آن نرخ رشد بهینه ای از ربات بدست آورد، 500 دلار می باشد. استفاده از ربات با سرمایه کمتر از 500 دلار عموما نتایج دلخواه کاربران را ایجاد نخواهد کرد. زیرا در مبالغ کم اصول و شرایط مدیریت سرمایه را نمی توان به درستی انجام داد. طبیعتا استفاده از مبالغ بیشتر از 500 دلار برای ربات عقاب نتایج بهتر و مطلوب تری به همراه خواهد داشت.

    تیم پشتیبانی فارکس استراتژی در ربات عقاب برای کاربرانی که علاقمند به استفاده از این ربات هستند 3 طرح ویژه در نظر گرفته است. کاربران می توانند از این ربات به دو صورت اجاره ای یا خرید دائمی استفاده کنند. بهای اجاره ی ربات عقاب برای بازه زمانی یک ماهه 1000 دلار و برای بازه یکساله 3000 دلار در نظر گرفته شده است. اگر چنانچه نسبت به سود آوری این ربات مردد هستید می توانید با اجاره یک ماهه ربات شک خودتان را بر طرف کنید.

    مدیریت سرمایه و ریسک در بازار فارکس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمامی تریدر های حرفه ای از اهمیت آن آگاه هستند. یکی از ویژگی های مثبت این ربات هوشمند این است که می تواند در کسری از ثانیه سیستم مدیریت سرمایه را اجرایی کند. در حقیقت برنامه این ربات به گونه ای طراحی شده تا با توجه به میزان بالانس حسابتان، قوانین مدیریت سرمایه و ریسک را به طور خودکار و تنها در چند صدم ثانیه انجام دهد.

    اکسپرت عقاب متاتریدر

    ربات معامله گری عقاب

    ویژگی ها و مزیت های استفاده از ربات عقاب

    استفاده از ربات معامله گری عقاب برای کسب درآمد از بازار های مالی چندین مزیت بسیار خوب و قابل توجه دارد.

    • عدم نیاز به مدیریت و کنترل

    ربات فارکس عقاب هیچ نیازی به کنترل و مدیریت شما ندارد و تنها کاری که شما باید انجام دهید نصب و راه اندازی آن می باشد که پس از آن ربات به صورت خودکار تمامی کار های لازم جهت باز و بسته کردن معاملات را انجام می دهد.

    • درآمد غیر فعال

    با توجه به این که ربات عقاب برای فعالیت در بازار هیچ نیازی به شما ندارد، لذا از این طریق می توانید یک درآمد غیر فعال داشته باشید و به صورت دلاری از بازار مالی فارکس کسب درآمد کنید.

    • پشتیبانی حرفه ای

    ربات معامله گری عقاب توسط تیم مجرب و حرفه ای پشتیبانی می شود. معمولا هر 3 یا 6 ماه یکبار، ربات توسط تیم آپدیت و بهینه سازی می شود و نسخه جدید آن در اختیار شما قرار می گیرد.

    • ترید بدون احساس

    عموما معامله گران به دلیل برخورداری از احساسات روانی مانند حس ترس، طمع، انتقام، خشم، استرس نمی توانند تصمیمات درستی در لحظه معامله بگیرند. به همین دلیل در اکثر اوقات نمی توانند پلن و استراتژی خود را به صورت دقیق اجرایی کنند و از بازار سود بگیرند. یکی از ویژگی های مثبت ربات عقاب این است که تمامی معیار های استراتژی را به صورت دقیق اجرایی می کند. لذا از این نظر عملکرد و سوددهی بهتری به نسبت تریدر ها دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.