چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قرص شیرین کننده رژیمی و بدون قند کامور
    24 خرداد 1401 - 1:32
    شناسه : 199536
    0

    امروزه در جوامع پیشرفته بشری برای حفظ سلامتی و ترویج فرهنگ تغذیه سالم توصیه بر مصرف مواد کم چرب، بدون شکر، کم نمک و کم کالری شده است. با توجه به اینکه بخش اعظم مواد انرژی زا مواد قندی هستند، لذا از جمله مواردی که در این خصوص مورد توجه قرار می گیرد، فراورده های غذایی بدون شکر و کم کالری هستند.

    پ
    پ

    قرص شیرین کننده رژیمی و بدون قند کامور

    امروزه در جوامع پیشرفته بشری برای حفظ سلامتی و ترویج فرهنگ تغذیه سالم توصیه بر مصرف مواد کم چرب، بدون شکر، کم نمک و کم کالری شده است. با توجه به اینکه بخش اعظم مواد انرژی زا مواد قندی هستند، لذا از جمله مواردی که در این خصوص مورد توجه قرار می گیرد، فراورده های غذایی بدون شکر و کم کالری هستند.

    قرص شیرین کننده رژیمی,قرص شیرین کننده چای

    قرص شیرین کننده چای

    در این راستا شرکت اصفهان شکلات به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت، طی تحقیقات فراوان در واحد تحقیق و توسعه آن شرکت در سال ۱۳۷۰ موفق به تولید مجموعه متنوعی از محصولات بدون شکر با نام تجاری ” کامور ” شده است.

    کامور به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات بدون قند و رژیمی در ایران با بهره گیری از تجارب پیشینیان خود و دانش امروزی با احساس تعهد در برابر سلامت جامعه، ضمن حفظ پیشرو بودن به ایفای نقش در ارائه سبد کاملی از محصولات فراسودمند می پردازد که احساس لذت خوردن را با سلامتی همراه سازد و ارمغان آن زندگی بهتر، طولانی تر، سالم تر، پربارتر و لذت بخش برای مشتریان می باشد .

    این مجموعه با بهره گیری از کارکنان دانشگر، نوآور و توانمند به ارزش آفرینی بالای فعالیت های خود می اندیشد.

    قرص شیرین کننده کامور,قرص شیرین کننده سوکرالوز,قرص شیرین کننده دیابتی

    قرص شیرین کننده دیابتی

    قرص شیرین کننده سوکرالوز

    ترکیبات : لاکتوز, بی کربنات سدیم, سوکرالوز (E955), ال لوئیسین, اسید تارتاریک

    بسته بندی :  فشاری – استوانه ای

    تعداد در هر بسته : 250 عدد قرص

    نحوه خرید : فروشگاه اینترنتی کامور ، فروشگاه ها و داروخانه های معتبر در سراسر کشور

    قرص شیرین کننده رژیمی و بدون قند کامور,قرص شیرین کننده کم کالری

    قرص شیرین کننده کم کالری

    معرفی سوکرالوز

    سوکرالوز تنها شیرین کننده بدون کالری است که از شکر مشتق می شود و 600 بار از شکر شیرین تر است. این ماده به راحتی در آب حل شده و به علت پایداری مناسب بخوبی در پخت و پز قابل استفاده می باشد.

    فواید سوکرالوز

    ـ ترکیب دو مورد طعم منحصر به فرد سوکرالوز که کاملا”شبیه شکر است و مقاومت عالی آن موجب برتری این شیرین کننده از سایر شیرین کننده شده است و جایگزین  شکر در کلیه انواع غذاها و نوشیدنیها شامل غذاهای خانگی و دستورهای پخت باشد. سوکرالوز طعمی شبیه شکر دارد که کاملا” قابل درک است و طعم ناخوشایند ندارد.

    ـ سوکرالوز طعمی شیرین دارد و شیرینی آن در دهان باقی می ماند و هیچ طعم ناخوشایندی در دهان ایجا نمی کند.

    ـ سوکرالوز دربدن انرژی تولید نمی کند به دلیل اینکه مانند ساکارز شکسته نمی شود و به سرعت از میان بدن بدون تغییر عبور می کند.

    ـ سوکرالوز به طور وسیعی در بیش از 100 تحقیق در مدت 20 سال مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه این که کاملا” سالم و بی خطر است و تا کنون هیچ گونه گزارشی مستند از عوارض نامطلوب  همچون پوسیدگی دندان، افزایش قند در افراد دیابتیک، تغییرات ژنتیکی، سرطان، مشکلات ایمونولوژیک، اختلال در سیستم اعصاب مرکزی و محیطی و نیز نقص جنین از این ماده منتشر نشده است.

    ـ این شیرین کننده برای کل اقشار جامعه قابل استفاده می باشد شامل زنان باردار, مادران شیرده و کودکان درکل سنین.

    ـ سوکرالوز برای افرادی که می خواهند میزان جذب کالری را به بدن خود کاهش دهند مفید می باشد.

    ـ سوکرالوز به عنوان یک شیرین کننده در مکمل های غذایی , مواد دارویی, ویتامین ها و مکمل های معدنی و دارویی قابل استفاده می باشد .

    ـ از دیگر فواید سوکرالوز این است که موجب تخریب دندانها نمی شود و دوست دندانهاست چون باکتریهای دهان آنرا به عنوان یک منبع غذایی نمی شناسد بنابر این موجب پوسیدگی دندانها نمی شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.