جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه با ساده‌ترین روش‌ها روتختی عروس انتخاب کنیم؟
    24 خرداد 1401 - 12:40
    شناسه : 199553
    1

    در این مقاله می‌خواهیم با نحوه انتخاب روتختی عروس آشنا شویم. انتخاب روتختی عروس احتمالاً یکی از آن دسته دشواری‌های موردعلاقه و چالش‌های شیرین زوج‌های جوان است که باید با آن دست‌وپنجه نرم کنند.

    پ
    پ

    در این مقاله می‌خواهیم با نحوه انتخاب روتختی عروس آشنا شویم. انتخاب روتختی عروس احتمالاً یکی از آن دسته دشواری‌های موردعلاقه و چالش‌های شیرین زوج‌های جوان است که باید با آن دست‌وپنجه نرم کنند. در این مقاله می‌خواهیم با ارائه یک دید کلی و نکات مؤثر و کارآمد، سختی‌های این انتخاب را کاسته و به شما در انتخاب یک روتختی مناسب عروس کمک کنیم. اگر شما نیز در انتخاب روتختی مناسب عروس دچار سردرگمی و تعدد انتخاب شده‌اید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

    روتختی عروس

    image 1654676586 - چگونه با ساده‌ترین روش‌ها روتختی عروس انتخاب کنیم؟ -

    هر زوج جوانی در ورود به فروشگاه و در نگاه اول، دچار یک سردرگمی بزرگ می‌شوند، علت این سردرگمی تنوع بسیار بالای روتختی برای عروس از نظر جنس، رنگ، طرح، ابعاد و ویژگی‌های مختلف دیگر است. برای مثال اگر اطلاعات کافی در مورد جنس پارچه‌های مختلفی مانند حریر، ساتن، مخمل، ابریشم، پنبه، بامبو و ده‌ها جنس دیگر و ویژگی‌های مختلف آن‌ها نداشته باشید، احتمالاً یک روتختی نامناسب تحت تأثیر حرف‌ها و تبلیغات فروشنده انتخاب خواهید کرد. در هنگام خرید روتختی در مشهد فقط به فروشگاه‌ها معتبر مراجعه کنید.

    در خرید روتختی عروس علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه زوج‌ها، باید با خود صادق باشید. چقدر بودجه برای این کار در نظر گرفته‌اید؟ آیا کیفیت کار برای شما مهم است یا صرف زیبایی و لاکچری بودن آن؟ امروزه تختخواب و نحوه دیزاین آن با انواع روتختی به‌عنوان یک اکسسوری خاص، جذاب و کاربردی، تبدیل به یکی از دشواری‌های شروع زندگی مشترک شده است. با داشتن اطلاعات کافی و مفید در زمینه انتخاب و خرید روتختی برای عروس، یک انتخاب عاقلانه و به‌دور از احساسات و هیجان خواهید داشت.

    اول سرویس خواب!

    اگر از هر طراح معتبر و سطح بالایی در مورد نکات خرید روتختی عروس سؤال کنید، با یک پاسخ مشابه و یکسان روبرو خواهید شد، اول سرویس خواب، تختخواب و دیزاین کلی اتاق خواب خود را مشخص کنید. در نظرسنجی از دوستان و خانواده نیز همین پاسخ را خواهید شنید. اگر تختخواب شما ساده است، یک روتختی تجملاتی و لاکچری برای آن وصله ناجور خواهد بود و اگر تختخواب شما مدرن، تاجدار و سلطنتی است، یک روتختی ساده و بی‌آلایش، تمام رشته‌های شما برای داشتن یک اتاق خواب مدرن و رؤیایی را پنبه خواهد کرد. برای خرید تشک در مشهد می‌توانید به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید.

    در دیزاین اتاق خواب عروس، تختخواب اصلی‌ترین و برجسته‌ترین عنصر سازنده است که در نگاه اول خودنمایی کرده و سایر دیزاین اتاق حول آن شکل می‌گیرد. مشخص شدن رنگ، طرح و سبک کلی سرویس خواب، تا حدود زیادی انتخاب‌های شما را محدود کرده و روتختی برای عروس را مشخص خواهد کرد. هماهنگی بین طرح، سایز و رنگ سرویس خواب و روتختی برای عروس اساسی‌ترین جنبه دیزاین اتاق خواب است. برای رنگ‌بندی اتاق، تختخواب و روتختی عروس، در حالت کلی ۴ روش زیر در دسترس شما قرار دارد:

    • انتخاب پالت‌های رنگی تک‌رنگ و روشن مانند سفید، صورتی کم‌رنگ، کرم، بژ، آبی کم‌رنگ
    • انتخاب یک رنگ متناسب و هم‌سو با رنگ سقف و دیوار اتاق
    • انتخاب یک رنگ که با سایر رنگ‌های به‌کاررفته در دیزاین کلی اتاق، در تضاد کامل بوده و کاملاً به چشم بیاید
    • ایجاد یک تعادل رنگی مناسب از ترکیب رنگ غالب اتاق، رنگ مورد علاقه و رنگ‌های مکمل (برای خرید تشک رویال در مشهد در رنگ‌های مختلف به نمایندگی تشک رویال در مشهد مراجعه کنید)

    سایز تختخواب، دومین نکته مهم و اساسی در خرید روتختی برای عروس

    image 1654676602 - چگونه با ساده‌ترین روش‌ها روتختی عروس انتخاب کنیم؟ -

    قبل از توجه به جنبه‌های مختلفی مانند قیمت، کیفیت، ویژگی‌های پارچه، جنس پارچه، طرح و رنگ، باید ابتدا سایز تختخواب و سایز روتختی را مدنظر قرار دهیم. دلیل این ادعا بسیار ساده و واضح است، اگر بهترین، زیباترین، باکیفیت‌ترین، بادوام‌ترین، خوش‌طرح‌ترین و خوش‌رنگ‌ترین روتختی در جهان را نیز خریداری کرده باشید، اگر سایز آن با سایز تختخواب شما همخوانی نداشته باشد کل راه را اشتباه رفته‌اید!

    پس ابتدا سایز تختخواب را با توجه به سایز اتاق خواب انتخاب کرده و سپس برای خرید روتختی متناسب با آن اقدام کنید. اکثر تختخواب‌های استاندارد دونفره با عرض‌های استاندارد ۱۴۰، ۱۶۰ یا ۱۸۰ سانتی‌متر طراحی و تولید می‌شوند و در این بین، سایز ۱۶۰ سانتی‌متر رواج بیشتری داشته و اکثر روتختی‌های عروس موجود در بازار نیز برای عرض تختخواب ۱۶۰ سانتی‌متر طراحی و دوخته می‌شوند. اگر قصد خرید سرویس حوله عروس در مشهد را دارید به فروشگاه‌های برند و معروف اعتماد کنید.

    مرحله سوم، تعیین تکلیف، زیبایی یا کارایی؟

    image 1654676618 - چگونه با ساده‌ترین روش‌ها روتختی عروس انتخاب کنیم؟ -

    هرکسی تعریفی متفاوت از زیبایی ارائه می‌کند. در نظر برخی زیبایی یعنی سادگی و کارایی و در نظر برخی دیگر، زیبایی مساوی با لاکچری بودن، پر زرق‌وبرق بودن، شیک و رنگارنگ بودن و در نظر برخی، زیبایی یعنی خاص بودن، منحصربه‌فرد بودن و کم یاب بودن. پس در همین ابتدا باید از خودتان سؤال کنید که هدف شما از خرید روتختی عروس چیست؟ برای شما ملاک اول انتخاب چیست؟ زیبایی؟ کارایی؟ چشم و هم‌چشمی، راحتی و آرامش؟

    اگر سری به وب‌سایت‌های مختلف و فروشگاه‌های بزرگ بزنید با آن‌چنان تنوعی در روتختی مواجه خواهید شد که دست شما را برای انتخاب باز گذاشته و در عین انتخاب نهایی را برای شما سخت و دشوار خواهد کرد؛ اما اگر بدانید چه می‌خواهید و به دنبال چه طرح و جنسی هستید، انتخاب روتختی آن‌قدرها هم سخت و وقت‌گیر نخواهد بود. در خرید سرویس حوله هیرو به ضمانت محصول توجه کنید.

    در برخورد با انواع روتختی مانند روتختی کاوری، روتختی سه بعدی، روتختی پیکه، روتختی چهار فصل و روتختی تزئینی، روتختی ترک و غیره، اولین سؤالی که از خود و فروشنده باید بپرسید این است که ویژگی اصلی این روتختی چیست؟ آیا صرفاً جنبه تجملاتی و تزئینی دارد یا واقعاً راحت، ضدحساسیت و کارآمد است؟ اگر کارایی برای شما ارجح‌تر است، همین ابتدای کار قید روتختی‌های تزئینی و لاکچری را بزنید.

    معمولاً در تولید روتختی عروس تزئینی، از پارچه ساتن در کنار انواع تور، سنگ‌های تزئینی، دانتل و دوخت‌های شکل‌دار و برجسته استفاده می‌کنند. این روتختی‌ها بسیار زیبا بوده و جلوه خاصی به اتاق عروس می‌بخشند؛ اما برای استفاده روزانه شاید شما را دچار مشکل کنند. برای خرید تشک خوشخواب رؤیا در مشهد به نمایندگی رؤیا مراجعه کنید.

    اگر به‌دنبال ترکیبی متعادل و مؤثر از زیبایی و کارایی هستید، پیشنهاد ما به شما روتختی عروس سه بعدی خواهد بود که به‌تازگی مد شده و با توانایی ایجاد یک منظره سه بعدی و عمیق، در رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلفی در دسترس بوده و کارایی و دوام بالایی نیز دارند. برای تولید روتختی برای عروس، کاربردهای مختلف زیر مدنظر تولیدکنندگان و خریدارن است:

    • روتختی تزئینی با نمایی مجلل و چشم‌گیر
    • روتختی ساتن ساده با جلوه براق
    • روتختی سه بعدی با طرح‌های عمیق و زنده
    • روتختی ابریشمی برای نرمی، لطافت و هایپوآلرژیک بودن
    • روتختی نخی ساده برای راحتی استفاده و شستشوی آسان (الیاف داخل روتختی در نحوه شستشوی آن تأثیر مستقیم دارد)

    این ۳ نکته مهم را هرگز فراموش نکنید:

    • هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست
    • جنس الیاف به‌کاررفته در روتختی عروس بسیار مهم است. تا جای ممکن الیاف طبیعی را در اولویت قرار دهید
    • با شنیدن نام روتختی ترک دست‌وپای خود را گم نکرده و میدان را برای فروشنده خالی نکنید. فروشگاه خوابیلو می‌تواند اولین و آخرین انتخاب شما برای خرید انواع روتختی عروس باشد

    سخن پایانی

    خرید روتختی یکی از مراحل جذاب و دوست‌داشتنی خرید جهیزیه عروس است، پس با داشتن اطلاعات کافی و مشخص کردن اولویت‌های خود، از این خرید یک تجربه به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی بسازید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.