×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

به دلیل تقاضای بالایی که برای خرید کاشی وجود دارد تولیدکنندگان تنوع زیادی از این محصولات را به بازار عرضه می کنند از این رو طبیعی است که تنوع زیادی از کاشی ها موجود باشد. ما تصمیم داریم در ادامه مطلب عواملی که بر قیمت کاشی تاثیر دارد را مورد بررسی قرار دهیم تا مشتریان بتوانند با هزینه مناسب تری کاشی تهیه کنند.

عواملی که بر قیمت کاشی تاثیر دارد

نوع مواد اولیه به کار رفته در سرامیک تایین کننده، قیمت سرامیک ارزان کرج است و یکی از مهم ترین عواملی است که بر روی قیمت کاشی ها تاثیر بسیار زیادی دارد, هرچه نوع مواد اولیه با کیفیت تر و مقاوم تر باشد کاشی ها از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود.

همچنین نوع لعابی که در کاشی استفاده می‌ شود هم تاثیر مستقیمی بر قیمت آن خواهد داشت هرچه لعاب به کار رفته بر روی کاشی از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردار باشد طبیعی است که دارای قدرت عایق بالاتری بوده و در نتیجه قیمت آن هم بالاتر می باشد.

در حال حاضر تولید کنندگان کاشی های خود را در قیمت های مناسبی عرضه می‌ کنند تا مشتریانی که به تعداد زیادی از این محصولات احتیاج دارند بتوانند با یک هزینه مناسب آنها را خریداری کنند در نتیجه همیشه پایین بودن قیمت کاشی به معنای بی‌ کیفیت بودن آن نمی باشد.

اگر از طریق نمایندگی های معتبر فروش اقدام به خرید کاشی کنید می توانید از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوید و تا حدود زیادی هزینه های خرید خود را کاهش دهید. از طرفی خرید از طریق نمایندگی های معتبر این اطمینان را در مشتریان ایجاد خواهد کرد که می‌ توانند در صورت وجود هر گونه مشکل در محصولات خریداری شده, آن را به راحتی پیگیری کنند.

بهترین کاشی در بازار

بهترین و مرغوب ترین نوع کاشی تبریز در بازار از فروش پر رونق و جذابیت فوق العاده ای برخوردار می باشد به این دلیل که در تولید این محصول هم برترین و با کیفیت ترین نوع مواد اولیه به کار گرفته شده است و هم این که تولید کننده در تولید این کاشی درجه یک از جدید ترین و زیبا ترین طرح و نقش استفاده می نماید و یکی از محصولات بی نقصی است که نمایی فوق العاده دارد.

فروش کاشی ارزان عمده در تبریز

این محصول قیمت کاشی ارزان اعلا در طرح و رنگ های متنوع و بسیار زیبایی تولید می گردد و مشتریان با توجه به این که دارای سلایق متفاوتی می باشند بهترین و شیک ترین نوع آن را با توجه به دکوراسیون داخلی انتخاب می نمایند و نزدیک تربن و هماهنگ ترین رنگ آن را انتخاب می کنند.

کاشی تبریز هم از نظر کیفیت قابل اطمینان می باشد و هم این که از نظر زیبایی و طرح های ظاهری بسیاز جذاب است و هر کس با هر سلیقه ای می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد و بهترین و شیک ترین نما را به فضای داخلی می دهد.

این نوع کاشی در بازار به دلیل مرغوبیت بالا کاملا شناخته شده می باشد و به نوعی می توان گفت امتحان خود را پس داده است و یکی از جذاب ترین و شیک ترین و مقاوم ترین نوع کاشی محسوب می شود.

مشخصات ظاهری کاشی مات

هنگامی که قصد خرید کاشی برای سرویس بهداشتی را دارید باید علاوه بر طرح و رنگ و ابعاد آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید چرا که ابعاد یک کاشی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر هارمونی فضا داشته باشد ،برای هر محلی باید ابعاد مناسب را خریداری نمایید توجه داشته باشید که اگر فضای کوچکی را دارید می توانید با استفاده از کاشی و سرامیک طرح ساده و در سازه های بزرگ آن فضا را بزرگ تر جلوه دهید و برعکس از طرفی اگر محیط بسیار بزرگی را دارید، می توانید با خرید کاشی های طرح ریز و در ابعاد کوچک تر فضا را بسته تر نشان دهید.

مشخصات ظاهری کاشی مات

پخش کنندگان کاشی و سرامیک طرح سنگ امروزه در ابعاد های بسیار متنوعی تولید می شود که با توجه به نیاز خود می توانید آنها را از مراکز فروشگاهی حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید در هنگام خرید کاشی سرویس بهداشتی یا هر مکان دیگری باید در نظر داشته باشید که طرح های ساده تری را انتخاب کنید.

که بعد از یک مدتی از چشمتان نیفتد و برای شما خسته کننده به نظر نرسد به طور مثال کاشی سرویس بهداشتی طرح سنگ که امروزه تولید شده با کیفیت بسیار بالا و مرغوب به دست مصرف کننده می رسد جزء بهترین و عالی ترین طرح های کاشی می‌باشد که برای هر مکانی از قبیل سرویس بهداشتی حمام کف پذیرایی و یا آشپزخانه مناسب است کاشی ها در سایز های بسیار متنوعی از سایز ۱ سانت در یکسان تولید شده تا سایز ۱۲۰ در ۶۰ توصیه می شود این محصول را از مراکز بسیار معتبر خریداری نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.