شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش شیره خرما اصل هیرون
    26 خرداد 1401 - 2:10
    شناسه : 199759
    0

    طبق نظر کلیه کارشناسان تغذیه، شیره خرما به عنوان یکی از سالم ترین محصولات غذایی می باشد و تا به امروز به روش‌های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته است و توانسته خواص و فواید بی نظیری را برای سلامتی بدن انسان به همراه داشته باشد؛ ولی شما در صورتی می توانید از این فواید بهره ببرید که بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

    پ
    پ

    طبق نظر کلیه کارشناسان تغذیه، شیره خرما به عنوان یکی از سالم ترین محصولات غذایی می باشد و تا به امروز به روش‌های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته است و توانسته خواص و فواید بی نظیری را برای سلامتی بدن انسان به همراه داشته باشد؛ ولی شما در صورتی می توانید از این فواید بهره ببرید که بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

    خرید عمده شیره خرما خوزستان

    شیره خرمای مرغوب و درجه یک باید از غلظت مناسبی برخوردار باشد؛ فروش شیره خرما به گونه‌ای که نه خیلی رقیق بوده و نه این که غلظت آن بیش از اندازه باشد و همچنین در مدت زمان طولانی باید به دور از هرگونه شکرک باقی بماند؛ در صورتی‌ که بعد از مدتی شکرک در شیره خرما مشاهده شد، حاکی از این است که در روند تولید آن از مواد افزودنی استفاده شده است.

    با چشیدن شیره خرمای مناسب و اصل باید به خوبی مزه خرما را احساس کنید و همچنین میزان شیرین بودن آن هم باید طبیعی بوده، به طوری که زیاد زننده نباشد؛ در صورتی که شیرین بودن آن غیر طبیعی باشد، یعنی اینکه در روند تولید آن از شکر استفاده شده است.

    شیره خرما اصل

    امروزه به دلیل افزایش نیاز روز افزون و نیز افزایش محبوبیت افراد به شیره خرما جنگلی و دیگر انواع شیره ها، مراکز تولید و توزیع عمده شیره خرما گسترده ای در سراسر کشور به وجود آمده است که امکان خرید راحت و آسان تری را در اختیار افراد قرار می دهند و به راحتی می توانند این محصولات را خریداری و استفاده کنند.

    خرید عمده شیره خرما اصل

    همچنین این مراکز توانسته اند علاوه بر در دست گرفتن بازارهای داخلی سراسر کشور، شیره خرما اصل بازارهای خارجی گسترده ای را نیز در دست گرفته و به صادرات انبوه این محصولات بسیار با کیفیت و مرغوب که خواص بی شماری را دارند، بپردازند همچنین، این مراکز باعث اشتغال زایی و درآمد زایی افراد بیشماری می گردند از این رو بسیار با ارزش و مهم تلقی می گردند.

    باید بدانید که قیمت شیره خرما صبحانه و نیز شیره خرما صادراتی تا حد زیادی به متریال و مواد اولیه آن بستگی دارد. لازم به ذکر است که اگر قصد خرید شیره های خرما و دیگر شیره های موجود همچون شیره توت و انجیر و غیره را دارید می توانید از مراکز ما در سراسر کشور دیدن فرمایید و با پرداخت قیمت عمده شیره خرما که بسیار کم و مقرون به صرفه می باشد، محصولی با کیفیت خریداری کرده و با خیالی آسوده از آن ها برای خود و کودکانتان استفاده کنید.

    خواص شیره خرما برای سلامت قلب

    به طور قطع شیره خرما دارای خواص درمانی فوق العاده زیادی می باشد که از جمله مهم ترین آنها می توان به بهبود سلامت قلب اشاره نمود. در واقع ویتامین ب خارق العاده ای که این ماده غذایی دارد، مانع از تجمع رسوبات در بافت های شریانی بدن شده تا فشار خون کنترل شود. در نتیجه انتقال هورمون ها یا پادتن ها به روند طبیعی خود بازگشت داده شده و خطر ایجاد سکته های قلبی کاهش می یابد.

    خواص شیره خرما برای سلامت قلب

    این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار بوده، شیره خرما هیرون و هزینه های درمانی شما را چندین برابر کاهش خواهد داد. سرشار از آهن بوده و تولید گلبول های قرمز را در بدن زیاد خواهد کرد. پمپاژ خون در قلب با سرعت بیشتری رخ داده و فعالیت های قلبی راندمان مطلوبی را از خود به ارمغان در خواهد آورد.

    قند موجود در آن از نوع فروکتوز بوده و هیچ گونه ضرری نخواهد داشت. انرژی زایی زیادی را در بازه زمانی کوتاه شکل داده تا انجام امورات با قدرت تمرکز بالا و قدرت مضاعف ادامه پیدا یابد. خوشمزه بوده و استرس های وارد شده را نابود می سازد.

    صادرات شیره خرما اصل از ایران به سمت کشور های شیخ نشین حوزه خلیج فارس مانند امارات، قطر و بحرین انجام می شود. در اوراق آزمایشگاهی مخصوص درصد هر یک از عناصر بکارگیری شده پیوست می گردد تا مشتری به کلیه نکات ریز و جذاب محصول درخواستی خود شناسایی داشته باشد. پروتکل های بهداشتی به صورت دقیق در کلیه زمینه ها رعایت شده تا در زمان عبور از مرز های گمرک، مشکلی وجود نداشته باشد. تاییدیه های رسمی را از مراجع بین المللی کسب کرده و از ارزش غذایی خارق العاده برخوردار می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.