پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با انواع مختلف تریدرها در فارکس آشنا شوید
    26 خرداد 1401 - 2:17
    شناسه : 199764
    0

    بازار فارکس یکی از بزرگترین بازارهای مالی در دنیاست که حجم معامله روزانه آن بیش از 6 تریلیون دلار است که نشان دهنده یک سینگنال عالی برای کسانی است که قصد دارند در این بازار شروع به کسب درآمد کنند.

    پ
    پ

    word image 199764 1 - با انواع مختلف تریدرها در فارکس آشنا شوید -

    بازار فارکس یکی از بزرگترین بازارهای مالی در دنیاست که حجم معامله روزانه آن بیش از 6 تریلیون دلار است که نشان دهنده یک سینگنال عالی برای کسانی است که قصد دارند در این بازار شروع به کسب درآمد کنند.

    فارکس چیست؟

    فارکس «Forex» کلمه‌ای انگلیسی که در آن فرآیند مبادله ارز انجام می‌شود. جالب است بدانید که فارکس مکانی فیزیکی ندارد و تمامی معاملات آن توسط بروکرهای مختلف ثبت می‌شود اما مراکز عمده آن در انگلستان، آمریکا و ژاپن می‌باشد.

    در این بازار افراد مختلفی در حال داد و ستد یا همان معامله هستند. اما این افراد دارای ویژگی‌های خاصی هستند و هر کدام از آنها را با نام‌های متفاونی صدا می‌کنند. در ادامه با انواع تریدرها در فارکس آشنا می‌شویم.

    معامله‌گران Day Trader

    این نوع معامله‌گران در بازه زمانی کوتاه مدت (شاید چند ساعت یا کمتر) وارد معامله‌ای می‌شوند و پس از کسب سود یا حتی ضرر از معامله خارج یا معامله را به اتمام می‌رساند. این دسته از افراد به دنبال سود حداقلی در روز هستند و ممکن است با همان سود روزانه کار خود را به پایان برسانند و در فردای آن روز یکبار دیگر شروع به معامله کنند.

    معامله‌گران Swing Trader

    این دسته از تریدرها ممکن است پس از شروع یک معامله تا چندین روز معامله خود را باز نگه‌دارند و بر اساس استراتژی و اندیکاتورهای استفاده شده در معامله حساب خود را باز نگه دارند. کارمزد در این معامله مقداری بالاست.

    معامله‌گران اسکالپ

    این نوع ترید معمولا در بازه‌های زمانی کوتاه مدت مثلا 5 یا 15 دقیقه‌ای معامله خود را باز و پس از نتیجه معامله را می‌بندند.

    معامله‌گران News

    همانطور که از نام آن مشخص است معامله را بر اساس اخبار انجام می‌دهند. این نوع ترید نیاز به رصد اخبار و اتفاقات روزانه است و نیازمند صبر و حوصله است. این درحالی است که این نوع ترید برای معامله گران تازه وارد اصلا توصیه نمی‌شود.

    برای شروع فارکس چه مراحلی را باید بگذرانیم؟

    همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد بازار فارکس روزانه بیش از 6 تریلیون دلار حجم معامله را انجام می‌دهد و این عدد در حال افزایش است. اگر علاقمند به کسب درآمد دلاری در این بازار هستید باید به چند نکته توجه کنید.

    1. قبل از ورود در فارکس شروع به یادگیری کنید: هیچ تخصصی به راحتی بدست نمی‌آید و باید برای آن وقت و هزینه صرف شود. افراد زیادی در دنیا وجود دارند که شغل و درآمد اصلی آنان کسب درآمد از فارکس است. اما این اشخاص سال‌ها وقت، انرژی و هزینه خود را در این راه صرف کرده‌اند تا به معامله‌گرانی موفق تبدیل شوند.

    2. پس از یادگیری در یک بروکر فارکس ثبت نام کنید: اکثر بروکرهای فارکس دارای حساب دمو هستند و این امکان را به تریدرها می‌دهند که قبل از شروع معامله در حساب واقعی، استراتژی‌های خود را به چالش بکشانند و پس از کسب تجربه وارد دنیای واقعی شوند.

    پیشنهاد پارسی فارکس برای افتتاح حساب دمو، بروکر آمارکتس می‌باشد. این بروکر به ایرانیان پشتیبانی بسیار عالی ارائه می‌دهد و می‌توانید از طریق تلگرام، تماس تلفنی یا چت آنلاین مشکلات خود را با پشتیبانان در میان بگذارید.

    word image 199764 2 - با انواع مختلف تریدرها در فارکس آشنا شوید -

    3. استراتژی‌های خود را به چالش بکشید: اگر در حساب دمو چندین استراتژی را بررسی می‌کنید به این نکته توجه کنید که معامله در دنیای واقعی حساسیت و هیجانات خود را دارد. همچنین در حساب دمو تاخیر یا اسلیپپیج وجود ندارد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در گوگل عبارت «مزایا و معایب حساب دمو – پارسی فارکس» را جستجو کنید.

    4. پس از اطمینان حساب خود را شارژ کنید و شروع به ترید کنید. توصیه می‌کنیم حتی قبل از معامله درباره روانشناسی بازار مطالعه کنید زیرا این مطلب بسیار مهم است که درصورت کسب سود یا ضرر با چه دستورالعملی به کار خود ادامه دهید.

    راهی ساده برای کسب درآمد از فارکس بدون تجربه

    بله. کسب درآمد از فارکس بدون تجربه نیز امکان پذیر است و فقط باید روش آن را بدانید. تمامی بروکرهای فارکس دارای سیستم کپی تریدینگ می‌باشند. اما کپی تریدینگ چیست؟

    word image 199764 3 - با انواع مختلف تریدرها در فارکس آشنا شوید -

    کپی تریدینگ به معنای کپی معامله یک شخص در حساب معامله‌گر دیگر. در این روش فردی که چندین سال است که در بازار فارکس در حال ترید است و با استراتژی خود به کسب درآمد رسیده است، معامله‌گران دیگر حساب خود را به این شخص متصل کرده و تریدر حرفه‌ای پس از بستن معامله در صورت کسب سود، عینا مبلغ سود مورد نظر وارد حساب آنها می‌شود.

    مزایای کپی تریدینگ چیست؟

    از مهمترین مزیت‌های کپی تریدینگ برای معامله‌گران تازه وارد این است که نیازی به تجربه ندارند و در وقت و زمان خود صرفه جویی می‌کنند.

    مزیت دوم در کپی تریدینگ این است که فقط صاحب حساب اصلی به دسترسی دارد. پس در هر زمانی می‌توانید برداشت وجه را انجام دهید.

    و برای معامله‌گران حرفه‌ای کسب حداقل سودی است که هر شخصی حساب خود را به آن متصل می‌کند.

    چگونه حساب خود را به کپی ترید وصل کنیم؟

    برای اینکار کافیست ابتدا در بروکر آمارکتس ثبت نام و پس از احراز هویت حساب خود را شارژ کنید. ثبت نام در آمارکتس بسیار آسان است و کافیست که مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

    • ایمیل معتبر
    • تلفن همراه
    • کارت ملی
    • کارت بانکی

    در صورت نیاز به کمک با پشتیبانی آمارکتس در ارتباط باشید تا هرچه زودتر حسابتان فعال شود.

    پس از تایید هویت حساب خود را از طریق کارت بانکی یا ارز دیجیتال شارژ کنید و وارد حساب قسمت کپی تریدینگ شوید و در قسمت جستجو Parsifx_vip را پیدا کرده و حساب خود را به آن متصل کنید.

    برای دیدن ویدئو آموزشی ثبت نام در کپی تریدینگ عبارت «کپی تریدینگ چیست – پارسی فارکس» در گوگل جستجو کنید و مطابق با ویدئو مراحل ثبت نام را انجام دهید.

    نتیجه گیری

    در اینجا سعی شد که شما را با انواع مختلف تریدرهای فارکس آشنا کنیم و با معرفی بروکر آمارکتس و سیستم کپی تریدینگ بتوانید معاملات خود را شروع کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.