×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

بی شک یکی از تاثیرگذارترین موارد زیبایی در صورت مردان و زنان زاویه صورت و فک است .تزریق ژل در ناحیه فک و صورت می‌تواند به رفع غبغب،رفع عدم تقارن فک و صورت کمک کند.

زاویه سازی فک و صورت می‌تواند فواید متعددی داشته باشد و با اصلاح زیبایی فرداعتماد به نفس بیمار را افزایش دهد.افرادی به علت‌های گوناگونی مانند مشکلات مادرزادی یا کهولت سن حجم فک انها از حد معمول کوچک‌ تر است و صورت شکل خاص خود راازدست داده ، پزشک می‌تواند با تزریق ژل به این ناحیه و دیگر نواحی صورت به افزایش حجم چانه کمک کند.

نمونه کار زاویه سازی صورت

تزریق ژل یک روش مدرن است که می‌تواند نتایجی با ماندگاری بالا داشته باشد، زمانی که ژل به ناحیه چانه تزریق می‌گردد ساختار فک و صورت به شکل قابل توجهی تغییر خواهد کرد .

زاویه سازی فک و صورت به وسیله چربی

برای زاویه سازی فک و صورت به وسیله چربی پزشک معالج از چربی طبیعی بدن خود فرد استفاده می‌کند.زمانی‌که ما جوان هستیم چربی قابل توجهی در زیر پوست صورت وجود دارد اما با افزایش سن و سال و تغییراتی که در بدن ایجاد می‌شود این چربی‌های طبیعی به مرور کم‌تر می‌شوند ویا به سمت پایین کشیده می‌شوند و دیگر شادابی و طراوت روزهای جوانی را ندارند.

در زاویه سازی فک و صورت پزشک معالج چربی را از قسمت‌های گوناگونی مانند شکم،ران‌ها،دور ناف و یا باسن برداشت می‌کند و به محل‌های مورد نظر تزریق می‌کند.فرایند تزریق به وسیله یک لیپوساکشن انجام می‌شود که این وسیله بسیار کوچک چربی را از مناطق مختلف برداشت کرده و جهت تزریق از آن استفاده می‌شود.

تزریق چربی دائمی است

در زمان تزریق ژل‌های موجود در بازار فرد می‌تواند بعد از تزریق ورسیدن به نتیجه مورد نظر خود پس از مدتی ژل‌ها را تخلیه کند زیرا این ژل‌ها قابلیت جذب و تجزیه ندارند.اما در تزریق چربی ،چربی پس از گذشت مدتی جذب بدن شده و نیازی به تخلیه دوباره نیست تنها اگر پس از مدتی این چربی از بین رفت و اثر گذاری اولیه خود را از دست داد می توانید عمل تزریق را مجددا تمدید کنید.

مناسب ترین فیلرها برای زوایه سازی فک و صورت

طبق مطالعات انجام شده روی افرادی که متقاضی تزریق فیلر هستند محققان به این نتیجه دست یافته‌اند که کلسیم هیدروکسیل آپاتیت، پلی لاکتیک اسید و هیالورونیک اسید از جمله فیلر‌های مناسب برای زاویه سازی فک و صورت هستند.

پلی لاکتیک اسید یک فیلر محرک است که می‌تواند با تحریک ناحیه تزریق پوست را تحریک به کلاژن سازی کند و این امر باعث شادابی و جوانسازی پوست خواهد شد. کلسیم هیدروکسیل آپاتیت نیزهمچنین می‌تواند به تحریک ناحیه تزریق و کلاژن سازی پوست کمک شایانی کند.

کاندیدای مناسب جهت تزریق ژل

افرادی که از سلامت جسمی به‌طور نرمال برخوردار هستند می‌تواند برای زوایه سازی فک وصورت خود از ژل‌های موجود در بازار استفاده کنند.اگر شما فردی هستند که بیماری خاصی دارید و در معرض خطرید باید با مشورت پزشک خود از نتیجه تزریق ژل مطلع شده، سپس اقدام به انجام این کار کنید.

مراقبت‌های بعد از زاویه سازی فک و صورت

بعد از انجام زاویه سازی فک و صورت ممکن است فرد دچار قرمزی و تورم در ناحیه تزریق شود که این امر کاملاطبیعی بوده وجای نگرانی در این باره وجود ندارد، اما اگر این تورم و قرمزی پس از گذشت دوره نقاهت یعنی چند روز بعد از تزریق از بین نرفت بهتر است این موضوع را با پزشک معالج خود در میان بگذارید.توجه به برخی نکات بعد از انجام زاویه سازی نیز لازم و ضروری می‌باشد این نکات عبارتند از:

  • خودداری از مصرف مشروبات الکی و نکشیدن سیگار در طول دوره نقاهت.
  • به هیچ عنوان ناحیه درمانی را ماساژ یا فشار ندهید از هر گونه تحریک این نواحی خودداری کنید.
  • اگردچار تورم و کبودی شدید می‌توانید با استفاده از یک کمپرس یخ این تورم را کاهش دهید.

زاویه سازی صورت

مزایای زاویه سازی فک و صورت به وسیله فیلر

همانطور که گفته شد یکی ازروش های شایع و مورد اعتماد در زمینه زاویه سازی فک و صورتاستفاده از فیلر های چربی است که نسبت به سایر فیلر ها می‌تواند از مزایای بالای برخوردار باشد حال به بررسی این مزایا می پردازیم:

  • برجسته سازی طبیعی و متقارن سازی فک و صورت درحالت طبیعی و نرمال بدون از دست دادن حالت طبیعی و نرمال صورت و فک .
  • برطرف شدن دائمی لاغری صورت و بازگشت به رو‌های جوانی و شادابی پوست.
  • برطرف کردن عارضه‌های مادرزادی و یا مشکلات ایجاد شده در طول زمان در ناحیه صورت و فک .
  • متقارن سازی صورت و هم وزن شدن دو طرف صورت با یکدیگر که جذابیت چهره فرد را افزایش خواهد داد.
  • برطرف کردن مشکلات ظاهری در نمای نیم رخ بیمار

معایب زاویه سازی فک و صورت به وسیله فیلر

تزریق چربی یک روش برگشت ناپذیر و دائمی است که معمولا پزشک این نوع روش را برای زاویه سازی فک و صورت پیشنهاد می دهد . ژل‌های موجود در بازار نیز می‌توانند بین یک تا دو سال ماندگاری داشته باشند،در برخی نقاط صورت مانند زیر چشم این ژل‌ها می‌توانند تا 9 سال نیز دوام و ماندگاری داشته باشند.

ممکن است شما با یک‌بار تزریق چربی و ژل به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نکنید، به همین دلیل پزشک معالج ممکن است به شماپیشنهاد دهد که برای ایجاد تغییرات چشم‌گیر تزریق مجدد انجام شود.

نحوه انجام زاویه‌ سازی فک و صورت برای زنان ومردان

انجام روش‌های گوناگون زاویه سازی صورت توسط پزشک معالج معمولا طی یک روند منظم و دقیق انجام می‌شود،در ادامه به اختصار این مراحل را برای شما بازگو خواهیم کرد:

  • ابتدا پزشک معالج اگر قصد تزریق چربی را داشته باشد چربی را از نقاط مختلف بدن شما مانند شکم ، ران‌ها ویا دور ناف برداشت می‌کند سپس چربی محل مورد نظر با با استفاده از بی‌حسی موضعی سر می‌کند.
  • فیلر حاوی ژل یا چربی جهت تزریق اماده سازی می‌شود.
  • پیش از انجام فرایند تزریق صورت به طور کامل کانتور می‌شود.
  • مقصود از کانتور این است که پزشک نقاط دارای عیب را مشخص کرده و با روش‌های مورد نظر این عیوب را برطرف می کند.
  • در نهایت پزشک فیلر‌های انتخابی را در نواحی کانتور شده تزریق می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.