×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

آیا به دنبال طراحی سایت هستید؟

برای ایجاد یک وب سایت چه چیزهایی لازم است؟

 

برای ایجاد یک وبسایت لارم است مراحل زیر را انجام دهید:

  • ثبت نام دامنه
  • انتخاب یک ارائه دهنده هاستینگ
  • نصب وردپرس
  • انتخاب و نصب یک قالب وردپرس
  • به روز کردن تنظیمات وردپرس، منوها و ابزارک ها
  • ایجاد صفحات در وردپرس
  • سفارشی سازی وردپرس با افزونه ها
  • بهترین پلتفرم سازنده وب سایت کدام است؟

سایت سازهای زیادی وجود دارند که به شما در طراحی سایت کمک می‌کنند. وردپرس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم وب سایت در جهان است. به صورت تقریبی ۴۳٪ از وب سایت‌هایی که در اینترنت وجود دارند، با وردپرس ساخته شده‌اند.

وردپرس رایگان، هزاران طرح و برنامه افزودنی وب سایت از پیش ساخته شده دارد و بسیار انعطاف پذیر بوده و تقریباً با هر ابزار و خدمات شخص ثالث کار می‌کند.

آیا به دنبال طراحی سایت هستید؟

آموزش طراحی سایت به صورت گام به گام

این محتوای آموزشی گام‌به‌گام در مورد شیوه طراحی سایت می‌باشد. ما آن را به مراحل مختلف تقسیم کرده‌‌ایم، دستورالعمل ها را دنبال کنید تا در پایان یک طراحی سایت ارزان و حرفه‌ای داشته باشید.

 

مرحله اول: انتخاب پلتفرم درست

یکی از اشتباهاتی که افراد تازه کار مرتکب می شوند، انتخاب پلتفرم اشتباه می‌باشد. برای اکثر کاربران، سایت WordPress.org میزبان راه حل عالی می‌باشد که دارای هزاران طرح و افزونه بوده و به شما امکان ایجاد هر نوع وب‌سایتی را می‌دهد.

 

مرحله دوم: ثبت نام و خرید یک نام دامنه

در مسیر ایجاد یک وب‌سایت وردپرسی، خرید یک نام دامنه مرحله دوم است. اگر قبلاً این کار را انجام داده‌اید برایتان راحت خواهد بود درغیر این‌ صورت کارهای زیر را انجام دهید.

نام دامنه چیست؟ به احتمال زیاد قبلاً در مورد نام کسب و کار خود تصمیم گرفته‌اید. همان‌طور که می‌دانید، نام دامنه، نام وب سایت شما است که افراد برای یافتن وب‌ سایتتان از آن استفاده می‌کنند.

 

کدام پسوند دامنه بهتر است؟

بسیاری از ما رایج‌ترین پسوند دامنه، .com را می‌شناسیم. اکثر وب‌سایت‌ها از این پسوند دامنه جهانی استفاده می‌کنند. با این حال، همیشه لازم نیست برای طراحی سایت وردپرس خود همان را انتخاب نمایید. پسوند دامنه به وضعیت کسب و کار، الزامات، مکان، صنعت و … بستگی دارد.

اکثر شرکت‌های ثبت دامنه ویژگی‌ هایی مانند SSL، حریم خصوصی دامنه، سازنده وب‌سایت، آدرس‌های ایمیل و … را ارائه می دهند. پس از خرید نام دامنه، می توانید به مرحله بعدی بروید.

 

مرحله سوم: ارائه دهنده هاست

در این مرحله، به هاست نیاز خواهید داشت. همه وب سایت‌های موجود در اینترنت به یک میزبان وب برای ذخیره فایل‌های سایتشان نیاز دارند. در واقع هاست، خانه وب‌سایت شما خواهد بود. یک سرویس میزبانی وب خوب، چیزی است که وب سایت شما (محتوا، صفحات، تصاویر و فایل‌های آن) را برای کاربرانتان قابل دسترسی می‌کند. تمام اطلاعات وب سایت شما در سرورهای ارائه دهنده هاست ذخیره می‌شود. هر بار که کاربر چیزی را در وب‌سایت شما می‌بیند یا جستجو می‌کند، از سرورهای ارائه دهنده خدمات به برگه مرورگر بازدیدکنندگان هدایت خواهد شد. شما پس از انتخاب هاست مناسب با نیازهای خود (هاست اشتراکی، اختصاصی، ابری، مجازی و…) ایمیلی حاوی جزئیات نحوه ورود به کنترل پنل میزبانی وب خود (cPanel) دریافت خواهید کرد.

این داشبورد، حساب میزبانی شما خواهد بود که در آن همه چیز مانند دریافت پشتیبانی، راه ‌اندازی ایمیل و … را مدیریت می‌ کنید. مهم‌تر از همه، وردپرس را در کنترل پنل نصب خواهید کرد.

 

مرحله چهارم: وردپرس را نصب کنید

بعضی از شرکت های ارائه دهنده هاست، وردپرس را به طور خودکار برای شما نصب می‌کنند. همچنین می‌توانید با تایپ yoursite.com/wp-admin/ از مرورگر خود وارد داشبورد وردپرس شوید.

پس از راه‌اندازی وردپرس، شما آماده هستید تا با انتخاب یک قالب و ایجاد صفحات جدید، سایت خود را سفارشی کنید.

 

انتخاب تم و قالب در وردپرس

قالب‌های وردپرس به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده و شما می‌‌توانید ظاهر وب‌سایت خود را با استفاده از قالب‌های مختلف تغییر دهید.

شما می‌توانید از قالب‌های محبوبی مانند، Bento، Astra، Divi و… استفاده کنید. این قالب‌های چند منظوره با گزینه‌های طراحی انعطاف پذیر برای انواع وب سایت‌ها قابل استفاده است.

نکته:اگر به دنبال ایجاد یک تم وردپرس کاملا سفارشی هستید، از سازنده SeedProd برای وردپرس استفاده کنید.

 

نحوه نصب تم در وردپرس

اگر نام قالب رایگان خود را در قسمت جستجو تایپ کنید. وردپرس تم را در نتایج جستجو نشان می‌دهد. شما باید روی دکمه Install کلیک کنید. بعد از نصب می‌توانید با کلیک بر روی پیوند سفارشی در زیر منو، آن را سفارشی نمایید.

با این کار سفارشی ساری تم راه‌ اندازی شده و می‌توانید تنظیمات آن را با پیش‌ نمایش زنده وب ‌سایتتان تغییر دهید.

بسیاری از متخصصان وب‌سایت و صاحبان مشاغل کوچک، استفاده از افزونه صفحه ساز وردپرس مانند SeedProd را برای سفارشی کردن هر تم، به‌روزرسانی فونت‌ها، تغییر سبک‌ها، رنگ‌ها و موارد دیگر برای مطابقت با نیازهای وب سایت خود انتخاب می‌کنند. با این کار شما می‌توانید یک قالب وردپرس کاملا سفارشی و بدون هیچ کدی را ایجاد نمایید و بخشی از طراحی سایت خود را جلو ببرید.

 

مرحله پنجم: مرتب کردن و افزودن محتوای سایت

پلتفرم وردپرس دو نوع مختلف محتوای پیش فرض به نام پست و صفحه دارد. پست‌ها بخشی از عملکرد وبلاگ نویسی بوده و از آخر به اول نمایش داده می‌شود. از سوی دیگر، صفحاتی با محتوای ثابت مانند صفحه درباره ما، تماس، سیاست حفظ حریم خصوصی، صفحه فرود سفارشی و … وجود دارد.

به طور پیش فرض، وردپرس پست‌های وبلاگ شما را در صفحه اول وب‌سایت نشان می‌دهد. می‌توانید یک صفحه جداگانه برای وبلاگ یا بخش اخبار خود ایجاد کنید تا پست‌های اخیرتان را نشان دهید. شما همیشه می‌توانید صفحات سایتتان را ویرایش و به‌روز کنید.

به افزودن صفحه جدید در قسمت مدیریت وردپرس بروید. با این کار صفحه ویرایشگر صفحه را می‌بینید که بسته به موضوع شما شبیه به این خواهد بود:

ابتدا باید یک عنوان برای صفحه خود ارائه دهید

ابتدا باید یک عنوان برای صفحه خود ارائه دهید. پس از آن محتوا را در ویرایشگر متن اضافه کنید. شما می‌توانید متن، لینک، تصاویر، جاسازی فیلم، صدا و … را اضافه نمایید. پس از افزودن محتوا به صفحه خود، می‌توانید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید .

می‌توانید با اضافه کردن صفحات بیشتر برای بخش‌ های مختلف وب ‌سایت خود، این فرآیند را تکرار کنید. به عنوان مثال، یک صفحه درباره، تماس با ما، و یک صفحه وبلاگ برای نمایش پست‌های وبلاگ.

حال چند پست وبلاگ را نیز اضافه می نماییم برای این کار:

  1. به پست‌ها بروید روی افزودن جدید ضربه بزنید.
  2. می‌توانید عنوان پست را اضافه کنید و سپس محتوا را در ویرایشگر اضافه نمایید. همچنین متوجه برخی گزینه‌های اضافی در نوار کناری مانند فرمت های پست، دسته ها و برچسب ها خواهید شد.
  3. می توانید روی دکمه ذخیره کلیک نمایید تا پست‌تان را به عنوان پیش نویس ذخیره کرده و یا روی دکمه انتشار کلیک کنید تا در سایتتان قابل مشاهده باشد.

مرحله ششم: بهینه سازی و سفارشی کردن یک وب سایت

اکنون که تعدادی محتوا در وب سایتتان ایجاد کردید، می‌توانید آن را سفارشی کرده و به شکلی قابل ارائه برای کاربران قرار دهید. در ابتدا بهتر است، تنظیم و بهینه سازی محتوای صفحه اول را انجام دهیم.

راه اندازی صفحه اول استاتیک

  • باید در صفحه تنظیمات » خواندن در داشبورد مدیریت وردپرس را انتخاب کرده و در زیر گزینه “نمایش صفحه جلو” روی صفحه اول ثابت کلیک کنید و سپس “صفحاتی” را که قبلا برای صفحات خانه و وبلاگ خود ایجاد کرده‌اید را انتخاب نمایید.
  • فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره تغییرات” در پایین صفحه کلیک نمایید تا تغییرات را ذخیره کنند.
  • وردپرس صفحه “Home” را به عنوان صفحه اول سایت و صفحه “Blog” را برای نمایش پست های وبلاگ شما استفاده می نماید.
  • عنوان سایت را تغییر دهید

در هنگام طراحی سایت می‌توانید عنوان سایت خود را انتخاب نمایید. وردپرس به طور خودکار یک تگ خط به عنوان سایت شما اضافه می‌کند. هر زمان که بخواهید می‌توانید با مراجعه به تنظیمات » صفحه عمومی، عنوان و برچسب سایت خود را تغییر دهید.

تنظیمات نظرات

وردپرس دارای یک سیستم کامنت داخلی است. این امر برای تعامل کاربران وردپرس عالی است اما توسط اسپمرها نیز مورد هدف قرار می‌گیرد. برای جلوگیری از این اتفاق، باید تعدیل نظرات را در سایت فعال نمایید.

به تنظیمات»صفحه بحث و گفتگو بروید و به بخش «پیش از ظاهر شدن نظر» بروید. گزینه «نظر باید به صورت دستی تأیید شود» را تیک بزنید.

ایجاد منوهای ناوبری در طراحی سایت ارزان

منوهای پیمایش به کاربران این امکان را می‌دهد که بخش‌های مختلف یا صفحات وب سایتتان را مرور کنند. وردپرس یک سیستم منوی ناوبری قدرتمند دارد و قالب وردپرس شما از این سیستم برای نمایش منوها استفاده می‌نماید.

اضافه کردن منوی ناوبری به سایت

  1. ابتدا باید به صفحه ظاهر » منوها مراجعه کنید. یک نام برای منوی پیمایش خود وارد کرده و روی دکمه ایجاد منو کلیک کنید تا وردپرس منوی ناوبری برایتان ایجاد نماید.
  2. در مرحله بعد، باید صفحاتی را که می‌خواهید در منوی خود نمایش داده شود، انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه افزودن به منو کلیک کنید.
  3. می‌توانید آیتم‌‌های منو را به بالا و پایین حرکت داده و موقعیت را در منو مرتب نمایید.

مرحله هفتم در طراحی سایت: نصب افزونه‌ها در وردپرس

افزونه‌های وردپرس مانند اپلیکیشن‌های گوشی همراه هستند. آنها به شما امکان می‌دهند ویژگی‌ها و سفارشی‌سازی هایی مانند فرم تماس، گالری عکس و … را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. با کلیک بر روی صفحه افزونه‌ها می‌توانید افزونه‌ها را از داشبورد وردپرس خود نصب نمایید.

در حال حاضر بیش از ۵۹۰۰۰ افزونه رایگان وردپرس وجود دارد. افزونه‌های پولی نیز موجود می‌باشد که توسط توسعه دهندگان شخص ثالث و وب سایت‌ها فروخته می‌شود.

با این تعداد افزونه، چگونه متوجه می‌شوید که کدام پلاگین را نصب کنید؟ در اینجا لیستی از افزونه‌های رایگان ضروری وجود دارد که بهتر است در طراحی سایت خود نصب نمایید.

معرفی تعدادی از افزونه‌های پرکاربرد

WPForms Lite: به شما امکان می‌دهد یک فرم تماس در سایت وردپرس خود اضافه کنید.

SeedProd: صفحه‌ ساز را بکشید و رها کنید تا طرح‌ بندی‌ های کاملاً سفارشی را بدون دانش فنی ایجاد کنید.

All in One SEO: سئوی وردپرس خود را بهبود بخشیده و ترافیک بیشتری از گوگل دریافت نمایید.

WP Super Cache: این یک افزونه کش وردپرس رایگان بوده و به بهبود سرعت وب سایت کمک می‌نماید.

Updraft Plus: با استفاده از این افزونه پشتیبان‌گیری برنامه‌ریزی شده خودکار از وب‌سایت خود ایجاد کنید.

Sucuri: افزونه برای امنیت وب‌سایت‌ها و همچنین اسکنر بدافزار

WooCommerce: برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس کاربرد دارد. این پلاگین راه اندازی فروشگاه آنلاین و فروش محصولات فیزیکی را آسان می‌کند.

MemberPress: ایجاد و فروش دوره‌های آنلاین و عضویت دیجیتال را ممکن می‌کند.

Smash Balloon: این افزونه برای افزودن ویجت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و یوتیوب است.

HubSpot: با استفاده از این افزونه، چت زنده رایگان را برای ارائه پشتیبانی مشتری، بازاریابی ایمیلی برای خبرنامه‌ها و CRM به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. به صورت کاملا سازگار با OptinMonster است.

Envira Gallery Lite: گالری‌های تصاویر زیبا را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

آیا به دنبال طراحی سایت هستید؟

مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس

با استفاده از طراحی سایت وردپرس، می‌‌توانید وب‌‌سایت‌‌های قدرتمندی ایجاد کنید که قادر به انجام کارهای بسیار بیشتری هستند.

  • ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک
  • راه اندازی پادکست
  • ایجاد یک وب سایت عضویت
  • تولید یک وب سایت پرسش و پاسخ
  • ایجاد یک فهرست وب
  • ایجاد وب سایت های چند زبانه

شاید برایتان سوال باشد که وردپرس تنها راه ایجاد یک وب سایت است یا خیر؟ بسیاری از سازندگان وب‌ سایت دیگر مانند Web.com، Wix، GoDaddy و … وجود دارند. اما ما معتقدیم که وردپرس بهترین و ساده‌ترین پلتفرم، برای ساختن وب‌ سایتی است که هم بر روی دستگاه‌‌های دسکتاپ و هم در دستگاه ‌های تلفن همراه کار می‌کند.

آموزش طراحی سایت فروشگاهی

بعد از انتخاب و ثبت نام دامنه و همچنین ایجاد یک میزبانی مناسب، بر اساس مطالبی که در بالا ذکر شد، حال WooCommerce را نصب و پیکربندی کنید. ووکامرس محبوب‌ترین افزونه وردپرس برای افزودن قابلیت تجارت الکترونیک به سایت شما است که بیش از ۳۰۰۰ کاربر و ۴ میلیون نصب فعال دارد. این افزونه همانند وردپرس رایگان بوده و توسط یک انجمن ساخته شده است. با این روش شما می‌توانید، سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. که شامل:

  • صفحات محصول
  • سبد خرید و پرداخت
  • پرداخت های امن
  • گزینه های حمل و نقل
  • محاسبه خودکار مالیات

قابلیت ادغام با Google Analytics، Facebook، MailChimp و غیره

برای نصب ووکامرس، وارد داشبورد وردپرس خود شوید و با کلیک بر روی “Plugin” در منوی سمت چپ به فهرست افزونه‌ها بروید:

“WooCommerce” را در نوار جستجو، سرچ کنید، سپس روی دکمه خاکستری “Install Now” کلیک نمایید. پس از چند لحظه، این دکمه به رنگ آبی تبدیل می شود که عبارت «فعال کردن» را نشان می دهد.

 

۱- جزئیات کسب و کار را اضافه کنید

ابتدا، باید فرم جزئیات کسب و کار خود را پر کنید. مطمئن شوید که گزینه مناسب را در قسمت «من قصد دارم محصولات فیزیکی و دیجیتالی را بفروشم» انتخاب کرده باشید. مرحله بعدی انتخاب روش های پرداختی است که از طریق فروشگاه خود می پذیرید.

در مرحله بعد گزینه های حمل و نقل را تایید کنید. از شما خواسته می‌شود که نرخ حمل و نقل خود را انتخاب کنید. WooCommerce منطقه‌ای را که در حال حاضر در آن هستید شناسایی می‌کند و آن را به عنوان “منطقه حمل و نقل” اصلی شما تعیین می‌نماید.می‌توانید برای هر منطقه قیمت ثابتی تعیین کنید و یا حمل‌ و نقل را به صورت رایگان در نظر بگیرید.

مرحله بعدی این است که تصمیم بگیرید کدام افزونه ها ” را در فروشگاه خود داشته باشید.

 

۲- افزودن محصولات به سایت وردپرس

در داشبورد وردپرس، روی کلمه «محصولات» ضربه زده و «افزودن جدید» را انتخاب کنید:

برای تمام محصولاتی که آپلود می‌کنید، به مواردی که در زیر آمده است، نیاز دارید:

  1. نام محصول
  2. قیمت
  3. تصویر اصلی محصول
  4. تصاویر اضافی (اختیاری، اما توصیه می شود): شامل تصاویر از زوایای مختلف
  5. توضیحات محصول (طولانی)
  6. توضیحات کوتاه محصول
  7. دسته بندی
  8. افزودن محصولات با ووکامرس

 

۳- نصب پلاگین های مخصوص در طراحی سایت فروشگاهی

  • Yoast برای راهنمایی SEO: افزونه مفیدی است که به شما کمک می‌کند تا در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بالا بروید. SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو می‌باشد.
  • Securi: افزونه‌ امنیتی برای امنیت هرچه بیشتر سایت فروشگاهی
  • Site Reviews: به مشتریان این امکان را می‌دهد که در سایت شما نظر بدهند.

با انجام موارد بالا می‌توانید طراحی سایت فروشگاهی خود را با موفقیت انجام داده و کسب و کار خود را رونق بخشید.

همچنین می‌توانید برای طراحی سایت فروشگاهی خود از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک مانند Shopify، BigCommerce و … استفاده کنید اما ویژگی‌های کاربر پسند و مقرون به صرفه ووکامرس آن را محبوب‌ترین پلتفرم تجارت الکترونیک در بازار کرده است.

آیا به دنبال طراحی سایت هستید؟

قالب های مناسب در طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی لازم است برای انتخاب قالب دقت فراوانی داشته باشید. شما بر اساس شغل و شرکتی که دارید می‌توانید یکی از قالب‌های زیر را انتخاب نمایید.

Executive Pro

یک تم شرکتی ممتاز وردپرس است. این صفحه دارای ابزارک، طرح‌ بندی صفحات متعدد، طرح‌‌های رنگی، بنر فراخوان و یک ویجت خبرنامه ایمیل سفارشی می‌باشد. صفحه اصلی دارای یک نوار لغزنده بزرگ برای نمایش پروژه‌ها و خدمات شما است.

 

Potenza

یک تم شرکتی قدرتمند، با گزینه‌های انعطاف‌پذیر فراوان است. همراه با یک سازنده صفحه اصلی کشیدن و رها کردن ارائه می‌شود. دارای ویجت‌های محتوای چند ستونی، سفارشی و…است. همچنین شامل انتخاب رنگ‌های نامحدود بوده بنابراین می‌توانید تم را با رنگ‌های برند خود مطابقت دهید.

 

Narcos

برای طراحی سایت شرکتی از این تم زیبا و چند منظوره استفاده می‌کنند که برای وب سایت‌های تجاری، شرکتی و آژانس های‌دیجیتال مناسب است. دارای یک تصویر هدر بزرگ زیبا و یک صفحه اصلی کشیدن و رها کردن پویا است. همچنین دارای گزینه‌هایی برای ایجاد نمونه کارها و نمایش پروفایل‌های کارکنان است.

Enterprise Pro

یک تم شرکتی وردپرس با طراحی زیبا است. دارای یک منطقه محتوایی برجسته و بزرگ برای نمایش مشخصات شرکت شما می‌باشد. سایر ویژگی‌ها عبارتند از ۲ ناحیه ویجت صفحه اصلی، ۶ طرح مختلف برای طرح بندی، قالب‌های صفحه سفارشی و موارد دیگر.

اکنون که طراحی سایت خود را به پایان رسانده‌اید، زمان آن است که حضور آنلاین خود را افزایش داده و ترافیک بیشتری دریافت کنید. البته قالب‌های زیادی نیز در دنیای وب فارسی توسعه داده شده‌اند که به واسطه استفاده از آن ها می توانید از امکانات و اسکریپت های اختصاصی استفاده کنید. به جای این که صفر تا صد انتشار یک پست و یا تولید محتوا را خودتان انجام دهید، ابزارهای آنلاین و اسکریپت ها این اجازه را به شما می دهند.

آیا به دنبال طراحی سایت هستید؟

چرا کسب و کار ها نیاز به طراحی وب سایت دارند؟

دنیای کسب‌وکارهای دیجیتال روزبه‌روز در حال گسترش و توسعه است، تجارت‌های نوپا وارد فاز جدیدی از رقابت شده‌اند، امروزه بیشتر ما برای خرید یک محصول و یا آشنایی با مشخصه‌ها و ویژگی‌های آن، عبارتی را در گوگل و دیگر سایت‌ها جستجو می‌کنیم و به دنبال راهنمای خرید و یا حتی تهیه مستقیم محصول هستیم. در این شرایط استفاده از یک وب‌سایت برای معرفی کالاها، محصولات و یا یک مجموعه تجاری اهمیت زیادی دارد. در دنیای طراحی سایت، مبحثی تحت عنوان سئو وجود دارد. سئو به معنای بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو خواهد بود.

یعنی باید وب‌سایت خود را از نظر توسعه کاربری و رابط کاربری به شرایطی برسانید که از نظر کاربران و موتور جستجو، جامع، عالی، کاربردی و بهینه باشد. این بهینه‌سازی روی سرعت، محتوا، تصاویر، ویدئوها، فایل‌های صوتی و پادکست‌ها و… انجام خواهد شد. البته سئو بحث فوق‌العاده مفصلی است که به طبع نمی‌توان در قالب یک مقاله چند خطی در مورد آن صحبت کرد. در بحث طراحی وب‌سایت موضوعات مهمی وجود دارد که یکی از اساسی‌ترین آن‌ها سرعت، دسترسی آسان کاربر به‌تمامی بخش‌ها و همین‌طور امکان بهینه‌سازی و ارتقای در طول دوره‌های زمانی مختلف باشد. به‌هرحال دنیای توسعه و طراحی سایت نیز روزبه‌روز در حال پیشرفت است و هر تکنولوژی عمر مفیدی خواهد داشت، در این مقاله ۵ دلیل اینکه چرا طراحی سایت ضروری است؟ به اهمیت طراحی سایت و ضرورت آن برای کسب و کار شما اشاره شده است.

در نتیجه اگر می‌خواهید در کسب‌وکار تحت وب خود موفق باشید، باید بدانید که نیاز به سطح بالایی از علم مبتنی بر توسعه وب، طراحی، سئو، خلق و طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری و… خواهید داشت. در نتیجه می‌توانید این پروژه را برون‌سپاری کنید.

آیا به دنبال طراحی سایت هستید؟

طراحی سایت

در این مطلی با أنواع طراحی سایت و آموزش طراحی سایت آشنا شدین،

اما برای طراحی سایت اصولی و ارزان چگونه اقدام کنیم؟

در حال حاضر شرکت های خوب و مناسبی در زمبنه آی تی و طراحی سایت شکل گرفته اند اما انتخاب یک شرکت مناسب در زمینه طراحی سایت شاید کار سختی به نظر برسد، اما می خوایم این کار برای شما به شدت ساده کنیم.
آژانس دیجیتال مارکتینگ پتوسا وب توانسته با تیم تخصصی خود در زمینه طراحی سایت و کسب و کار های دیجیتال جایگاه خوبی رو در این زمینه کسب کند، برای در خواست طراحی سایت کافیست وارد سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ پتوسا وب شوید و فرم در خواست رو پر کنید تا با شما تماس بگیرند به همین سادگی !

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.