×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

سفر یکی از بزرگ‌ترین سفرهای زندگی است که اگر زندگی برایتان مقدور است، نباید آن را از دست بدهید.

پیدا کردن قهوه عالی در سفر می تواند یک سردرد واقعی باشد. شما در منطقه جدیدی هستید و بهترین کافی شاپ ها را نمی شناسید. شاید در وهله اول حتی نتوانید یک کافی شاپ پیدا کنید. ما پیشنهاد شگفت انگیزی داریم. وب سایت اسپرسو میکر همانند فروشگاه های معتبر خرید و فروش انواع دانه قهوه و تجهیزات را انجام می دهد. با این وجود که ارسال محصولات با حداقل خرید کاملا رایگان بوده و می توانید در سفر خرید قهوه را انجام داده تا بهترین دانه قهوه را در سفر میل کند.

طرز تهیه قهوه در سفر با وسایل مختلف

این به سرعت به این واقعیت ختم می شود که درست کردن قهوه خود بهترین و مطمئن ترین راه برای لذت بردن از یک فنجان عالی در روز و شب است.

درست کردن قهوه همیشه به این راحتی نیست. نیاز به تجهیزات دارد و شما باید آن تجهیزات را با خود ببرید.

خوشبختانه برای شما راه ها و روش هایی وجود دارد. برخی از ابزارهای قهوه مخصوصاً برای انتقال سایز کوچک، قابل حمل و استفاده آسان مناسب هستند. زمانی که تمام وسایل خود را بر روی پشت خود حمل می کنید ضروری است.

آب را با هر وسیله که دارید بجوشانید

اگر از قهوه ساز همه کاره مانند موکاپات استفاده می کنید، گرما تنها چیزی است که باید در حال حرکت بداهه سازی کنید. نحوه گرم کردن آن کاملاً به نحوه سفر شما نیز بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر در هتل ها اقامت دارید، ممکن است یک کتری برقی کوچک دستی در اتاق خود داشته باشید و مشکل آب گرم حل شود. از سوی دیگر، اگر خارج از کمپینگ هستید، ممکن است فقط یک آتش باز داشته باشید. اگرچه اکثر کمپینگ ها یک اجاق گاز کوچک به همراه دارند.

اگر با یک ماشین، اتوبوس سفر می کنید، مطمئناً گزینه های بیشتری برای قهوه ساز دارید.

به یاد داشته باشید که دمای ایده آل برای دم کردن قهوه بین ۹۰ درجه تا ۲۰۵ درجه سانتیگراد است.

۵ روش برتر برای درست کردن قهوه عالی در سفر

۱. AeroPress

image 1655465634 - 5 روش فوق العاده برای درست کردن قهوه در سفر - محل کار -

AeroPress یک ابزار جدید برای دنیای دم کردن قهوه است. بسیاری آن را، به اندازه کافی عجیب، به عنوان یک سرنگ غول پیکر توصیف می کنند، اما کاملاً می توانید دلیل آن را ببینید.

AeroPress از یک استوانه پلاستیکی تشکیل شده است که یک پیستون آن را مسدود می کند و در انتهای دیگر یک فیلتر قهوه کاغذی دارد.

این بزرگتر از هر سینی ساندویچ کوچک Tupperware نیست که از قبل در سفر حمل می کنید. این یک گزینه آسان برای قرار دادن در کوله پشتی و رفتن به حرکت است.

قهوه AeroPress یک فضای میانی منحصر به فرد بین فرنچ پرس و قهوه ریخته (یا قطره ای) دارد. قهوه آسیاب شده مانند فرنچ پرس به مدت چهار دقیقه خیسانده می شود، اما از فیلتر کاغذی مانند روش چکه کردن و ریختن استفاده می کند.

بنابراین نوشیدنی‌ای که دریافت می‌کنید، غنای عمیق و شیرین یک فرنچ پرس را دارد، با بافتی صاف.

برای دم کردن مقداری جاوا با این مینی پرس قهوه؛ با بیرون کشیدن پیستون در بیشتر مسیر، باز کردن پیچ های نوک فیلتر و قرار دادن آن بر روی پیستون کشیده شده شروع کنید.

آن را با قهوه آسیاب شده بارگیری کنید، آب جوش بریزید. مشابه کاری که با مطبوعات فرانسه انجام می دهید. اجازه دهید حدود چهار دقیقه بماند، سپس فیلتر را در بالا محکم ببندید. آن را با نوک پیستون به سمت بالا برگردانید و به سمت پایین فیلتر کنید و آن را روی فنجان قهوه انتخابی خود قرار دهید. اکنون کاری برای انجام دادن باقی نمانده جز اینکه این پیستون را به آرامی فشار دهید.

AeroPress ممکن است افزوده جدیدی به دنیای قهوه باشد، اما به سرعت طوفانی ایجاد کرد. چرا؟ چون قهوه عالی درست می کند، البته.

۲. فیلتر V60 یا مخروطی
image 1655465997 - 5 روش فوق العاده برای درست کردن قهوه در سفر - محل کار -

در حال حاضر، V60 یک نوع مخروط فیلتر است، اما همه قیف های فیلتر V60 نیستند. نه همه انگشتان کوچک مورد شست.

چه از یک موتور V60 واقعی استفاده کنید یا از یک مخروط فیلتر عمومی، آنها دقیقاً به همان روش کار می کنند. آنها ابزار تولید نوشیدنی هستند.

ریختن قهوه روی قهوه برای کسانی که به دنبال کمال هستند ایده آل است. این کل کنترل دم کردن را در دستان شما قرار می دهد. شما می توانید مقدار قهوه و آب، گرمای آن و سرعت (یا کند) جریان آب روی دانه ها را کنترل کنید.

V60 ها و قیف های فیلتر شکل کمی خنده دار دارند، اما عموماً بزرگ نیستند. بنابراین کاملا قابل حمل است. مدل‌های پاپ‌آپ نیز وجود دارد که مانند فنجان‌های پاپ‌آپ، می‌توان آن‌ها را به صورت صاف تا کرد تا ذخیره‌سازی و حمل آسانی داشته باشد.

استفاده از آن بسیار آسان است. همچنین می توانید جاوا را برای دیگران نیز آماده کنید.

به سادگی مخروط فیلتر را روی یک فنجان یا یک پارچ بزرگتر اگر بیش از یک فنجان دم می کنید قرار دهید. یک فیلتر کاغذی را در مخروط قرار دهید و فیلتر را با قهوه آسیاب شده پر کنید. آب تازه جوشیده شده را داخل زمین بریزید و قهوه تازه عالی وویلا.

۳. موکاپات یا کاسه لیوان

image 1655465847 - 5 روش فوق العاده برای درست کردن قهوه در سفر - محل کار -

موکا پات ها و دکانتورها شبیه هم هستند، اما به اندازه کافی متفاوت هستند که چیزهای کاملاً متفاوتی هستند. در هر صورت، هر دو در قهوه سازهای اجاق گاز هستند.

آنها در طیف وسیعی از اندازه ها هستند. کوچکترین را می توان به راحتی در کوله پشتی خود حمل کرد، بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید یک منبع گرما است که می تواند هر چیزی باشد. در واقع، یک شومینه باز، اجاق گاز، یا حتی یک اجاق گاز القایی اگر نسخه فولاد ضد زنگ را انتخاب کرده اید.

موکا قابلمه ها و دکانترها بسیار مشابه عمل می کنند. کف آن را با آب پر کنید و قهوه آسیاب شده را در یک سبد کوچک فلزی مخروطی قرار دهید. وقتی آب به جوش آمد فشار دهید
آب جمع شده و آب را از طریق قهوه به سمت بالا می راند.

هر دو قهوه اسپرسو مانند زیبا و قوی درست می کنند.

تفاوت بین موکا و روتاری این است. در دیگ موکا، قهوه دم کرده به داخل محفظه بالای سر می رود و تمام می شود. از سوی دیگر، کاسه دکانتر اجازه می دهد تا قهوه دم شده دوباره به محفظه آب بیفتد. بنابراین قهوه به گردش خود ادامه می‌دهد و از میان تفاله‌های قهوه رانده می‌شود تا زمانی که قابلمه را از روی حرارت بردارید.

موکا پات کمتر قابل تنظیم است، اما بدون زحمت و پیوسته قهوه عالی می سازد. دکانتر کمی هنر بیشتری دارد زیرا باید مطمئن شوید که آن را از حرارت دور نگه دارید و بیش از حد آن را تخمیر نکنید.

۴. سفر مطبوعات فرانسه

image 1655466079 - 5 روش فوق العاده برای درست کردن قهوه در سفر - محل کار -

تراول فرنچ پرس نوشیدنی شما را مستقیماً در لیوان مسافرتی شما قرار می دهد. به معنای واقعی کلمه.

فرنچ پرس مسافرتی ترکیبی هوشمندانه از فرنچ پرس و فنجان است.

فرار کرد جاوا خود را مانند هر فرنچ پرس معمولی دم کنید، پیستون را به طور معمول به سمت پایین فشار دهید. اما صبر کنید، درب یک دهانه آبخوری دارد. شما قهوه خود را مستقیماً از این گجت می نوشید.

پرس های مسافرتی فرانسوی برای قهوه تازه در حال حرکت مناسب هستند. به خصوص اگر به هر حال قصد دارید یک لیوان مسافرتی با خود ببرید. آنها حتی گاهی اوقات یک کلاه مسافرتی معمولی برای جایگزینی درپوش پیستون دارند و آن را فقط به یک لیوان مسافرتی تبدیل می کنند.

خیلی ساده تر از این نمی تواند باشد.

قهوه تازه، فقط آب اضافه کنید (البته قهوه آسیاب شده).

۵. کاسه ترکی

image 1655466155 - 5 روش فوق العاده برای درست کردن قهوه در سفر - محل کار -

قوری ترکی مدتها قبل از رسیدن دانه به اروپا در حال دم کردن قهوه بود. این تکنیک قدیمی دم کردن، قوی‌ترین قهوه‌هایی را که می‌توانید بنوشید، می‌سازد، اما در نوع خود بی‌نظیر است.

دیگ ترکی خود چندین نام مختلف دارد اما معمولاً به آن cezve می گویند. من نمی گویم برای این کار باید یک قابلمه کوچک خنده دار بخرید، اما می توانید از هر قابلمه کوچکی که به آن برخورد کردید استفاده کنید!

قهوه معمولاً تا حد امکان ریز آسیاب می شود، اما اگر یک کیسه معمولی قهوه از قبل آسیاب شده دارید، مراقب باشید. همچنین عالی کار خواهد کرد.

با گذاشتن فقط آب در قابلمه شروع کنید. وقتی جوش آمد، آن را از روی حرارت بردارید و قهوه آسیاب شده، شکر، کمی نمک (واقعا) و هر چاشنی که دوست دارید اضافه کنید. دارچین در آنها عالی می شود.

اکنون، این مرحله بعدی را دو بار تکرار خواهید کرد. قابلمه را روی اجاق بگذارید و روی حرارت بگذارید تا بجوشد و از روی حرارت بردارید و حباب ها را با قاشق بریزید. دوباره بجوشانید سپس حباب ها را با قاشق بیرون بریزید.

در نهایت از روی حرارت بردارید و حدود ۳ تا ۴ دقیقه بجوشانید تا دانه ها ته نشین شوند. قهوه خود را به آرامی در فنجان بریزید و سرو کنید.

این یکی از قدیمی‌ترین روش‌های دم‌آوری قهوه در جهان است و یک دم‌آوری واقعاً قوی و جسورانه ایجاد می‌کند. قطعا صبح شما را از خواب بیدار می کند.

آخرین فکر

بنابراین، در اینجا پنج روش برتر ما برای درست کردن قهوه عالی در هنگام سفر آورده شده است.

راه دیگری که من احساس می کنم می تواند منو باشد. این قهوه کابوی است، بسیار شبیه به قابلمه ترکی است، اما من آن را ترک کردم زیرا به مواد عجیب و غریب نیاز دارد. پوسته تخم مرغ برای یک نفر.

همه این روش ها به حداقل ابزار قهوه نیاز دارند و چیزی که نیاز دارند کوچک، محکم و مطمئناً در کوله پشتی شما قرار می گیرد.

من قطعا قبلاً در حال بسته بندی کاسه موکا از کیفم دستگیر شده ام. بدون آن نمی توان از خانه بیرون رفت.

برای مقالات بیشتر قهوه، به وبلاگ ما در /https://www.far30club.ir مراجعه کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.