×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

F:\My Computer\Pictures\ریپورتاژ قفل صندوق\handsome-man-going-to-vacations-loading-his-suitcase-car-trunk-handsome-man-going-to-vacations-loading-his-suitcase-car-158113317.jpg

به نقل از گروه کیاسرویس۱ که در ضمینه فروش لوازم یدکی کیا و هیوندای و همچنین ارائه خدمات به این خودرو ها فعالیت دارد، بسته نشدن درب صندوق عقب یک ایراد بسیار شایع می باشد و در خودرو هایی همچون سراتو، افراد در مواقع زیادی با خرابی قفل صندوق سراتو مواجه می شوند.

در همچین مواقعی، اولین کاری که به ذهن بیشتر افراد می رسد، تعمیر قفل صندوق می باشد. اما آیا این کار شدنیست؟ آیا تعمیر این قطعه از تعویض آن صرفه ی بیشتری دارد؟ آیا پس از تعمیر می توان به آن اطمینان کرد؟

تمامی این سوالات را کارشناسان کیاسرویس۱ پاسخ می دهند؟

در ابتدا باید گفت که تعمیر قفل از لحاظ تئوری امکان پذیر نیست. خرابی قفل به دلیل شکستن زبانه داخلی آن می باشد که در برخی از موارد در صندوق در حالت بسته خراب می شود و امکان باز کردن آن وجود ندارد. البته این مورد بسیار کم پیش می آید و مشکلات خاص خود را نیز به وجود می آورد. باز کردن درب صندوق خود فرایند بسیار دشواری بوده که نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد

البته در عمل امکان تعمیر قفل صندوق با استفاده از روش های غیر اصولی امکان پذیر است. از آنجا که هنر نزد ایرانیان است و بس، می توان ضامن را با استفاده از چسب های قوی و به کار بردن قطعات مشابه از قفل های معیوب دیگر، استفاده از ضامن های مشابه و کار های غیر اصولی به نحوی قفل را تعمیر کرد. اما این تعمیر مدت زیادی دوام نخواهد آورد و مطمعنا دیر یا زود مجدد خراب می شود. و این بار باید خیلی خوش شانس باشید که در صندوق در حالت بسته گیر نکند. چون معمولا پس از تعمیر، قفل در حالت بسته خراب می شود و ممکن است در این زمان در مسافرت باشید و کلی لوازم مورد نیاز شما در صندوق بماند. علاوه بر آن، وجود همین لوازم زیاد در صندوق کار باز کردن در صندوق را نیز بسیار دشوار تر می کند. زیرا وجود لوازمی همچون چمدان ها در صندوق جلوی کار و باز کردن در را میگیرند.

از لحاظ مالی نیز این کار صرفه اقتصادی ندارد، چون هزینه ای که بابت تعمیر می خواهید پرداخت کنید، بعدا مجدد باید برای خراب شدن دوباره قفل و تعویض آن پرداخت کنید.

به همین دلیل کارشناسان کیاسرویس۱ به شما پیشنهاد می دهند که در همان ابتدا این قطعه را تهیه نموده و تعویض نمایید، تا از بروز مشکلات بعدی و تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری شود.

گروه کیاسرویس۱ با سالها تجربه در ضمینه قطعات و خدمات خودرو های کیا و هیوندای در کنار شماست تا برای خرید قفل صندوق عقب سراتو شما را یاری نماید. شما میتوانید در صورت نیاز به قفل صندوق عقب سراتو سایپا با کارشناسان کیاسرویس۱ تماس بگیرید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.