شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا پارتیشن شیشه ای، برای تفکیک فضا در ادارات مناسب هستند؟
    29 خرداد 1401 - 13:07
    شناسه : 199965
    0

    پارتیشن ها برای ایجاد فضای مجزا در ادارات استفاده می شود. برای ساخت پارتیشن از متریال های مختلفی استفاده می شود. پارتیشن چوبی، شیشه ای، ام دی اف، آلومینیومی از انواع این پارتیشن ها هستند.

    پ
    پ

    پارتیشن ها یکی از مهم ترین و شیک ترین ابزارها برای جداسازی فضاهای مختلف در یک ساختمان می باشند. این فضا می تواند یک بخش در یک ساختمان اداری باشد یا یک ساختمان مسکونی. پارتیشن اداری دارای مدل های مختلفی است که لوکس ترین مدل پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای می باشد. پارتیشن اداری شیشه ای را می توان در دو مدل فریم لس و یا فریم دار تولید نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با مشخصات پارتیشن شیشه ای آشنا سازیم.

    image 1655627137 - آیا پارتیشن شیشه ای، برای تفکیک فضا در ادارات مناسب هستند؟ -

    پارتیشن شیشه ای

    همان طور که اشاره شده از پارتیشن ها برای ایجاد فضای مجزا در ادارات استفاده می شود. برای ساخت پارتیشن از متریال های مختلفی استفاده می شود. پارتیشن چوبی، شیشه ای، ام دی اف، آلومینیومی از انواع این پارتیشن ها هستند. همان طور که مشخص است برای تولید پارتیشن شیشه ای از شیشه استفاده می شود. شیشه های مورد استفاده می تواند دارای مدل های مختلفی باشد. شیشه ساده، رنگی، دکورال، حکاکی شده و … نسل جدید از شیشه های مورد استفاده برای ساخت پارتیشن شیشه ای، شیشه هوشمند می باشد. در ادامه بیشتر شما را با پارتیشن هوشمند آشنا خواهیم ساخت. همچنین می توان پارتیشن شیشه ای را با ترکیب دیگر متریال مانند چوب، ام دی اف و یا آلومینیوم تولید نمود. برای مشاهده مدل های مختلف پارتیشن شیشه ای کلیک کنید.

    انواع پارتیشن شیشه ای

    پارتیشن های شیشه ای دارای مدل های زیر می باشد:

    1. پارتیشن فریم لس  Frameless و یا با فریم
    2. پارتیشن تک جداره و یا دو جداره
    3. پارتیشن ثابت و یا متحرک

    در ادامه به تفصیل در مورد هر یک از این پارتیشن ها برای شما توضیح خواهیم داد.

    پارتیشن شیشه ای فریم لس

    این مدل از پارتیشن های اداری که از لوکس ترین و زیباترین مدل های پارتیشن شیشه ای می باشند، را بدون استفاده از فریم می سازند. این پارتیشن ها نور محیط را به هیچ وجه کاهش نداده و با نصب آن ها به محیط پیرامون خود ظاهری شیک می بخشند. برای تولید  این مدل از دیوار های جداکننده از پروفیل ‌های آلومینیومی محدودی استفاده شده است. این پروفیل ها فضای بسیار کمی را اشغال می ‌کند. به همین دلیل این مدل از پارتیشن ها برای استفاده در محیط های اداری با فضای کوچک بسیار مناسب هستند.
    پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس دارای  ظاهری زیبا و مدرن است و با نصب آن فضای محیط اطراف را بزرگتر نشان می دهد. نصب و آماده سازی پارتیشن فریم لس نسبت به دیوارهای گچی بسیار سریع تر، آسان تر و ارزان تر است و به همین دلیل بسیاری از کارفرمایان تمایل به استفاده از این پارتیشن ها دارند.
    در بسیاری از فضاها مانند بانک ها، ادارت و بیمارستان ها از پارتیشن شیشه ای بدون قاب استفاده می شود. این پارتیشن ها بر خلاف ظاهر ظریف و زیبایشان دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و تغییرات دمایی می باشند. برای ساخت این پارتیشن های اداری از شیشه های نشکن و سکوریت استفاده می شود.

    image 1655627153 - آیا پارتیشن شیشه ای، برای تفکیک فضا در ادارات مناسب هستند؟ -

    image 1655627161 - آیا پارتیشن شیشه ای، برای تفکیک فضا در ادارات مناسب هستند؟ -

    قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

    به منظور تعیین قیمت پارتیشن از نوع فریم لس باید در ابتدا نوع طرح و ابعاد پارتیشن مشخص شود. متراژ اصلی ترین عامل برای تعیین قیمت می باشد. همچنین نوع یراق آلات و شیشه به کار رفته در ساخت پارتیشن تاثیر بسزایی در قیمت این محصولات دارد. برای تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس می توانید با ورک وود تولید کننده انواع پارتیشن شیشه ای خانگی و اداری تماس بگیرید.

    پارتیشن شیشه ای فریم دار

    برای تولید پارتیشن های شیشه ای می توان از فریم های آلومینیومی استفاده نمود. در مدل های پارتیشن شیشه ای فریم دار شیشه ها داخل فریم آلومینیومی قرار می گیرد. مهم ترین مزیت این پارتیشن ها نسبت به مدل های فریم لس وجود تنوع بالا در مدل محصولات می باشد. همچنین نسبت به پارتیشن های فریم لس از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. از پارتیشن فریم دار معمولا برای مکان هایی که فضای بزرگی دارند استفاده می شود.

    پارتیشن شیشه ای تک جداره

    پارتیشن تک جداره اداری از مدل های ساده و ارزان قیمت می باشد. این پارتیشن ها ابزاری برای جداسازی فضاها در ادارت و منازل می باشد و دارا عایق خوبی برای صدا نیستند. پارتیشن های تک جداره را می توان به صورت فریم لس و یا فریم دار تولید نمود.
    این مدل از پارتیشن اداری شیشه ای را می توان به صورت ریلی و یا تاشو تولید نمود. در پارتیشن های تاشو و لولایی یک قسمت ثابت و در قسمت دیگر از شیشه های متحرک استفاده می شود.
    پارتیشن شیشه ای تک جداره نسبت به پارتیشن دو جداره ابعاد و ضخامت کمتری داشته اما این محصولات از نظر عایق بودن در برابر صوت و محدودیت دید، نسبت به پارتیشن های دوجداره عملکرد ضعیفی دارند.

    پارتیشن دو جداره

    پارتیشن های شیشه ای  دو جداره یک عایق فوق العاده برای صوت و حرارت می باشند. این پارتیشن ها را می توانید در ابعاد و مدل های مختلف تولید نمود. مدل های مختلف پارتیشن اداری دو جداره یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از مزاحمت های شنیداری و دیداری هستند. در قسمت میانی این پارتیشن ها می توان از پرده کرکره به منظور ایجاد فضای خصوصی استفاده نمود. در نتیجه در زمان هایی که احتیاج به یک فضای شخصی و خصوصی دارید می توانید پرده را بکشید و در سایر مواقع از نور محیط و زاویه دید موجود استفاده نمایید. مهم ترین نکته در مورد پارتیشن شیشه ای دوجداره ضخامت 13 سانتیمتری آن است که این امکان را فراهم میکند که بدون اتصال به زمین نصب پارتیشن صورت گیرد.

    image 1655627178 - آیا پارتیشن شیشه ای، برای تفکیک فضا در ادارات مناسب هستند؟ -

    قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

    این پارتیشن ها در مدل های مختلف و ابعاد دلخواه تولید می شوند. قیمت پارتیشن دو جداره به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهم ترین این عوامل می توان به موارد فوق اشاره نمود:

    • ابعاد و متراژ پارتیشن
    • نوع طراحی
    • نوع شیشه به کار رفته در ساخت پارتیشن
    • دو جداره و یا تک جداره بوده پارتیشن
    • نوع یراق آلات به کار رفته

    تمام این موارد بر قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیر گذار می باشد.

    طراحی و اجرای پارتیشن اداری شیشه ای

    به طور معمول در ادارات از پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیمی استفاده می شود. امروز پارتیشن های آلومینیومی جای خود را به پارتیشن ها چوبی داده اند. برای خرید پارتیشن شیشه ای اداری باید در ابتدا با تولید کنندگان این محصولات تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. پس از سفارش و ارسال عکس محل نصب پروژه، طراحی های لازم انجام شده و پس از تایید شما اقدام به ساخت پارتیشن می نمایند. این طراحی با استفاده از نرم افزارهای خاص مانند 3dMAX انجام می شود. در ابتدا تمام راهنمایی های لازم را نصب به نوع نیاز و محیط خود دریافت نمایید و سپس اقدام با انتخاب طرح نهایی نمایید. پارتیشن اداری شیشه ای از لوکس ترین و زیباترین مدل های پارتیشن می باشد. پارتیشن های شیشه ای در دو مدل پارتیشن ثابت و پارتیشن متحرک در بازار موجود می باشند.

    هزینه ساخت پارتیشن اداری شیشه ای

    مزایای پارتیشن شیشه ای

    همان طور که اشاره شد پارتیشن شیشه ای از محصولات لوکس بازار می باشد. این پارتیشن ها ظاهری بسیار زیبا به محیط اداره و شرکت شما می بخشند. از دیگر مشخصات و مزایای این محصولات می توان به این موارد اشاره نمود:

    • سادگی در نصب (به دلیل وزن پایین نصب این پارتیشن ها آسان است.)
    • نگهداری آسان
    • ارزان و مقرون به صرفه
    • استفاده از نور طبیعی
    • بزرگتر نشان دادن فضای کاری
    • تولید در رنگ و طرح دلخواه (تنوع محصولات)
    • عایق صدا
    • طول عمر بالا

    پارتیشن هوشمند یک نمونه پیشرفته از پارتیشن های شیشه ای می باشد. در این پارتیشن ها با استفاده از ریموت کنترل امکان شفاف و مات نمودن شیشه های پارتیشن امکان پذیر می باشد.

    جمع بندی

    استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای در برخی از موارد می تواند خیلی سودمند تر از دیوارهای گچی باشد. این محصولات شیک، ارزان و بسیار لوکس هستند که با نصب آن ها ظاهری زیبا به محل کار خود خواهید بخشید. پارتیشن شیشه ای دو جداره بهترین گزینه برای نصب به عنوان پارتیشن اداری می باشد. این محصولات دارای تنوع بسیار گسترده ای می باشند و از ارزان ترین مدل های دیوارهای پیش ساخته به شمار می روند.
    برای خرید پارتیشن اداری شیشه ای و اطلاع از قیمت محصولات با ورک وود تماس بگیرید. 09124340498

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.