×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محصولات زناشویی در سایت بابا لک لک

رابطه جنسی در زندگی زناشویی

غریزه جنسی یکی از مهمترین غریزه های جسمی انسان است که در عصر حاضر و با توجه به توسعه رسانه های بصری و تاثیرات منفی که بر افکار دارند، نیاز جنسی بیشتر از گذشته به چشم می آید.

در واقع موفقیت در ارضای این غریزه یکی از بزرگترین عوامل خوشبختی است و ناکامی در آن باعث ایجاد طلاق عاطفی میان زوجین از هم پاشیدن کانون خانواده میگردد.

اما راز موفقیت در زندگی از خرید محصولات زناشویی متنوع تا انواع ترفند های عاطفی مختلف گسترده است و به هنر شما وابسته است تا بتوانید از این راهکار ها استفاده کنید.

ارتباط میان غریزه جنسی با روابط عاطفی

ارضای غریزه های طبیعی ارتباط بسیار نزدیکی با رفتار و گفتار ما دارد. اینکه هنگام گرسنگی ممکن است عصبانی و یا ناراحت و یا گوشه گیر شویم، نشان دهنده این است که نیاز های جسمی با روح و روان ما ارتباط و پیوند زیادی دارد و میتواند تاثیر گذار باشد.

در مواردی هم که زوجین نتوانند نیاز جنسی یکدیگر را برطرف کنند، در موارد بسیار زیادی منجر به مشکلات زیادی خواهد شد.

معضل اصلی زندگی های زناشویی

مهم ترین هدفی که از ازدواج و پیوند میان دو نفر انتظار میرود، رابطه زناشویی و پاسخ دادن به نیاز فیزیکی بدن است. بر خلاف آنچه در قدیم مرسوم بوده است که به رابطه زناشویی به چشم تولید مثل و بقاء نسل نگاه میشد و فقط ۲۰ تا ۲۵ درصد از زندگی را در بر میگرفت. اما امروزه اوضاع متفاوت شده است.

با توجه تاثیرات برخی شبکه های مجازی، شاهد مشکلاتی همچون بلوغ زودرس و نیاز شدید جنسی در سن نوجوان و جوان هستیم.

معضلات زناشویی بخاطر رابطه جنسی

اما مهمترین و شایع ترین معضل در خانواده ها، این است که زن و شوهر نسبت به احساسات و روابط عاطفی خود بی تفاوت شده و در مدت نه چندان طولانی از هم جدا میشوند.

این معضل میتواند علت مختلفی داشته باشد اما علت اصلی آن به تخت خواب و رابطه جنسی برمیگردد. بنابراین لازم است خانواده ها به کسب اطلاعات و آموزش های لازم بپردازند و اهتمام جدی نسبت به نیاز جنسی داشته باشند.

ترفند های رابطه زناشویی سالم

برای جلوگیری از سست شدن کانون خانواده و کاهش رابطه عاطفی شما، در اینجا چند ترفند زناشویی برای شما معرفی میکنیم تا بتوانید بهترین زندگی را برای خود و همسرتان به ارمغان بیاورید.

تنوع در محصولات زناشویی با سایت بابا لک لک

تنوع در رابطه جنسی

تکراری بودن رابطه بین شما و همسرتان میتواند موجب خستگی از آن و در نتیجه سرد مزاجی شود. باید سعی کنید شرایط و حالت های مختلفی را برای رابطه خود فراهم کنید.

بعنوان مثال زمان های مختلفی را برای این کار امتحان کنید . بدون اینکه زمان خاصی را برای رابطه جنسی تعیین کنید، میتوانید بصورت ناگهانی شروع کنید و رابطه خاطره انگیزی را تجربه نمایید.

علاوه بر این، مکان های مختلف منزل را نیز در هربار برای رابطه زناشویی میوانید تجربه کنید. این کار چشم شما را به یک مکان خاص عادت نمیدهد و این بسیار تاثیر گزار است.

تنوع در محصولات زناشویی

تنوع بخشی به محصولات زناشویی که استفاده میکنید میتواند به شما کمک زیادی در تنوع بخشی نماید.

امروزه با توجه به ارتقاء سطح فکری جوامع بشری و از سوی دیگر پر سود بودن بستر این مسئله، محصولات متنوعی تولید و عرضه شده است که بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در ادامه به چند نمونه از این محصولات اشاره خواهیم کرد.

معرفی چند محصول زناشویی جدید

خرید کاندوم خاردار می تواند تغییر بسیار مهم زندگی زناشویی شما باشد !! زیرا کیفیت رابطه شما را تغییر می دهد. بسیاری از بانوان بخاطر آناتومی جسمی از دیر ارگاسم بودن رنج می برند و به دنبال محصولی هستند که بتواند ارگاسم آنان را نیز به خوبی فراهم کند. شاید شما هم مدت های زیادی با این چالش روبرو بوده اید.

از طرف دیگر تهیه کاندوم خاردار از داروخانه نیز به نوبه خود مشکلات خاصی را دارد؛ زیرا خریدار برای انتخاب درست نیازمند سوال و پرسش و درخواست راهنمایی است و خجالت، مانع بزرگی برای همه به حساب می آید.

word image 200012 4 - اهمیت رابطه جنسی برای موفقیت در زندگی زناشویی - اصفهان

با استفاده از این محصول میتوانید به لذت بسیار خوبی برسید و تنوع لازم را برای چالش مورد نظر خود فراهم کنید.

کاندوم فضایی هم یکی دیگر از مدل های کاندوم خاردار است که میتواند تجربه جالبی برای شما فراهم نماید. این کاندوم ها بخاطر خارهای جالب و مختلفی که دارند، به شما حس بسیار خوبی را منتقل میکنند و از خستگی و سرد مزاجی جلوگیری میکنند.

از دیگر محصولاتی که میتواند به شما کمک کند، استفاده از روغن ماساژ زیتون برای پیشنوازی و آمادگی قبل رابطه میباشد. این کار میتواند آرامش لازم برای رابطه را فراهم کند و خستگی بدن را از شما خارج کند.

خرید محصولات زناشویی اصفهان ارسال فوری

خرید محصولات زناشویی در اصفهان

فروشگاه اینترنتی بابا لک لک افتخار دارد به صورت قانونی و با دریافت مجوز های لازم به فروش اینترنتی محصولات زناشویی در جهت ارتقاء سطح کیفی روابط خاص در خانواده ها بپردازد.

همچنین خرید محصولات زناشویی در اصفهان با ارسال فوری با پیک ارسال میگردد. چنانچه از شهروندان اصفهانی می باشید میتوانید با هماهنگی قبلی، سفارش خود را فوری دریافت نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.