×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

image 1655632646 - کندوی ما پنل اس ام اس هم دارد... -

بازاریابی پیامکی، یکی از جدیدترین و موثرترین و محبوب‌ترین استراتژی بازارایابی در بین مشترکین تلفن‌های همراه هوشمند و صاحبین مشاغل و کسب و کارها شناخته شده است و هر روز به امکانات و قابلیت‌های آن اضافه می‌شود، تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. یکی از این قابلیت‌ها استفاده از پنل‌های ارسال پیامک‌های تبلیغاتی است که کاربرد راحت و آسانی دارد و همچنین هزینه‌ی استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است.

حدود پانزده سال از عمر تلفن‌های همراه هوشمند می‌گذرد و کمتر کسی را می‌توان یافت که از این همراه‌های همیشگی هوشمند استفاده نکند. همین امر موجب شده است که صاحبین مشاغل و کسب و کارها در هر زمینه‌ای به دنبال راه‌کارهایی باشند که بتوانند نظر مشترکین را به سمت محصولات خود جلب کنند، یکی از این روش‌ها، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی است. طبق اطلاعات به دست آمده ۹۸ درصد از پیام‌های تبلیغاتی در سه دقیقه ابتدایی ارسال، توسط مخاطبان باز و خوانده می‌شوند. این امر نشان می‌دهد که اس ام اس های تبلیغاتی از محبوبیت بالایی در بین مخاطبان برخوردار است. حال در نظر بگیرید،  مخاطبان به جای صحبت‌ و پشت خط ماندن‌های طولانی بتوانند با ارسال و دریافت پیامک، خدمات مورد نظر خود را دریافت یا خریداری کنند. در چنین شرایطی مدیریت، کنترل و ارسال پیام‌ها کمی پیچیده‌تر از قبل می‌شود. با استفاده از پنل‌های ارسال و دریافت پیامک می‌توانید پایگاه داده و شماره‌ی مشتریان خود را ثبت و استراتژی پیامکی خود را کامل مدیریت کرده و شاهد بازده شگفت‌انگیز و نرخ بازگشت سرمایه خود باشید. در معتبرترین مرجع رسمی ارسال پیامک انبوه شما می‌توانید از تعرفه‌ها و انواع قرادادهای پنل‌های ارسال و دریافت پیامک مطلع شده، و پنل کاربری شخصی سازی شده با توجه به کسب و کار و خدمات خود را خریداری کنید.

پنل اس ام اس به زبانی ساده

به نرم‌افزاری که در فضای اینترنت به صاحبین مشاغل و کسب‌وکارها این تمکان را می‌دهد تا مشتریان خود را مدیریت کرده و برای آنان پیامک انبوه ارسال کنند، پنل اس ام اس گفته می‌شود. در نظر داشته باشید که با داشتن یک پایگاه داده به روز شده و کامل، شما به مخاطبان هدف خود نزدیک‌تر شده و بازگشت سرمایه بیشتری را خواهید داشت.

image 1655632687 - کندوی ما پنل اس ام اس هم دارد... -

هر پنل اس ام اس یک  قابلیت دارد

اولین قابلیت پنل‌های اس ام اس، ارسال پیامک انبوه به مشتریان است. شما می‌توانید یا با استفاده از شماره‌هایی که در پایگاه داده خود ثبت کرده‌اید برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید. در نظر داشته باشید که به روز رسانی شماره‌های ثبت شده برای شما مهم‌ترین دارایی محسوب شده و باید همواره به دنبال راه‌کارهایی باشید تا شماره‌های بیشتری را در پنل خود ثبت کنید.

ارزش‌مندترین قابلیت پنل‌ اس ام اس، امکان دریافت پیامک از سوی مخاطبان است، این امر موجب می‌شود تعامل شما با مشتریان بیشتر شود. همچنین این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهد که از خدمات شما می‌توانند در هر زمانی استفاده کنند.

از دیگر مزایای قدرت‌مند پنل اس ام اس، قابلیت گزارش گیری است. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد کل پیام‌های ارسال شده، پیام‌های دلیور شده و تعداد پیام‌های ارسال نشده را بررسی کنید. در برخی از پنل‌ها مبلغ تعداد پیام‌های دلیور نشده به حساب کاربری شما باز می‌گردد که برای صاحبین مشاغل و کسب وکارها بسیار مقرون به صرفه است.

امکان دسته‌بندی مخاطبان یکی دیگر خدمات با ارزش پنل اس ام اس است. این دسته بندی به شما امکان می‌دهد شما برای مخاطبان هدف خود، با توجه به خدمات و محصولاتتان، پیام ارسال کنید. این دسته‌بندی‌ها شامل: جنس، سن، شغل، ارسال منطقه‌ای، ارسال هدف‌مند و … موارد است.

image 1655632763 - کندوی ما پنل اس ام اس هم دارد... -

قابلیت‌های پنل کندویی

استفاده از پنل اس ام اس کندو این امکان را به شما می‌دهد که علاوه‌بر مواردی که پیش‌تر گفته شد، شما در هر زمان و در هر مکانی می‌توانید از پنل اختصاصی مخصوص به کسب و کار خود استفاده کرده و برای مشترکین خود پیام ارسال کنید. همچنین استفاده از پنل کندو گزینه‌هایی نظیر: شماره اختصاصی، امکان خدماتی سازی خطوط، ارسال پیام با نام تجاری، ارسال از دکل مخابرات و … را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین می‌توانید در صفحه امکانات مجهز سامانه کندو اس ام اس از دیگر امکانات و تعرفه‌ پیامکی سایت کندو مطلع شوید.

سرعت گسترش تکنولوژی و استفاده از آن به قدری زیاد شده است که گاهی هم‌گام شدن با آن کار را برای افراد کمی سخت‌ می‌کند، از این رو بازاریابان، صاحبین مشاغل و کسب‌وکارها در سراسر جهان به دنبال راه‌کارهایی هستند که از تکنولوژی به نفع محصولات، خدمات و برند خود استفاده کنند. یکی از موثرترین این روش‌ها استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی است که در بین مشترکین تلفن‌های همراه هوشمند، بسیار پرطرفدار هستند. از این رو برای آسان‌تر کردن مدیریت و کارایی بیشتر  این استراتژی، نرم‌افزارهای پنل اس ام اس راه اندازی شده است تا کسب‌وکارها بتوانند از آن استفاده کنند. در صفحه بسته تبلیغاتی و اطلاع رسانی سایت کندو شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص بازاریابی پیامکی، همچنین خرید و استفاده از پنل مدیریت و ارسال اس ام اس تبلیغاتی و انبوه، به دست آورید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.