×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

این روزها داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا و شیک علاوه بر بقیه نقاط منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. درست است که دکوراسیون داخلی خانه و اتاق ها و آشپزخانه بیش از هر چیزی در معرض دید است و شما بیشتر در این فضاها قرار دارید اما سرویس بهداشتی هم نباید نادیده گرفته شود و باید چیدمان، نظم و دکوراسیون سرویس بهداشتی هم متناسب با دیگر بخش های خانه باشد.

در این مقاله می خواهیم راهکارهایی که برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن وجود دارد را با هم بررسی کنیم.

word image 200068 1 - راهکارهایی برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن -

شیرآلات سرویس بهداشتی

یکی از پرکاربردترین وسایل و تجهیزات در سرویس بهداشتی، شیرآلات بهداشتی هستند. پس در زمان انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی شیک باید علاوه بر زیبایی به کارایی شیرآلات سرویس بهداشتی نیز توجه کنید. از یک طرف هم باید شیرآلات به روز و زیبایی خود را داشته باشند و از طرفی دیگر متناسب با روشویی یا توالت فرنگی شما باشد و همچنین محصول باکیفیت و مرغوبی انتخاب شود تا دچار مشکلاتی اعم از چکه کردن آب، از بین رفتن رنگ شیرآلات و مواردی از این قبیل نشوند.

استفاده از اکسسوری های جذاب در سرویس بهداشتی

با استفاده از اکسسوری یا جزئیات ریز، شیک و براق در تزیین سرویس های بهداشتی مانند انواع دستگیره، آویز، شیرآلات و آینه طلایی و براق می توانید سرویس بهداشتی کوچک خود را علاوه بر اینکه به زیبایی تزئین کنید ، نظر بیننده را نیز به سمت این وسایل زیبا بکشانید تا کوچکی سرویس بهداشتی به چشم نیاید.

استفاده از آینه های زیبا در سرویس بهداشتی را فراموش نکنید.

بدون شک آینه از واجبات هر سرویس بهداشتی محسوب می شود. انتخاب مناسب آینه واقعاً در ایجاد یک روشویی مدرن و زیبا تاثیر زیادی دارد. آینه­ های روشویی، تنوع بالایی دارن و همین تنوع دست ما را در انتخاب باز گذاشته است.

آینه های بزرگ در ایجاد حس بزرگی فضای سرویس بهداشتی و دیزاین دستشویی کوچک بسیار تاثیر گذار هستند. اگر قصد دارید فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید حتما از آینه های بزرگ متناسب با سبک معماری و علاقه شخصی تان استفاده کنید زیرا آینه های بزرگ به علت انعکاس نور فضا را دو برابر میکند.

آینه گرد برای دیزاین ساده و شیک

آینه گرد و دایره ‌ای شکل، برای روشویی­ های مدرن و ساده خیلی مناسب هستن و ترکیب آنها در کنار هم، دکور زیبایی را به وجود می آورد.

قاب دور آینه هم در زیبایی خیلی تاثیر دارد. word image 200068 2 - راهکارهایی برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن -

تغییر اساسی تنها با یک آینه دکوراتیو

اگر قصد دارید تنها با یک تغییر سرویس بهداشتی خود را از این روبه آن رو کنید توصیه ما آینه های دکوراتیو است این آینه ها زیبایی منحصربه فردی به سرویس شما می دهد.

آینه قدی برای سرویس بهداشتی لوکس

اگر یک خانه مجلل دارید بنابراین باید به طبع سرویس بهداشتی بزرگی هم داشته باشید بهتر است برای لوکس تر کردن سرویس بهداشتی خود از آینه های قدی استفاده کنید بی شک از این انتخاب پشیمان نخواهید شد چون آینه ها در دکوراسیون سرویس های بهداشتی حرف اول را می زنند مخصوصا اگر بخواهید از آینه قدی زیبا و شیک استفاده کنید.

استفاده از باکس و شلف در سرویس بهداشتی

یکی از راهکارهای کاربردی دکوراسیون یک سرویس بهداشتی ، استفاده مناسب از وسایل ذخیره سازی کوچک است. بجای اینکه سرویس بهداشتی خود را از وسایل ذخیره سازی بزرگ و جاگیر پر کنید می توانید از شلف ها و انواع باکس دیواری استفاده کنید و با قرار دادن حوله ها رنگارنگ در آنها تغییر زیبایی را به دکوراسیون دستشویی خود اضافه کنید. با این کار از شلوغ شدن سرویس های بهداشتی هم جلوگیری کرده اید.

نور مناسب برای سرویس بهداشتی

نور یکی از واجبات فضاها کوچک است که میتواند فضا را دلباز و روشن تر جلوه دهد پس سعی کنید تا جایی که امکان دارد از یک نور طبیعی در دکوراسیون داخلی دستشویی و حمام استفاده کنید و اگر این امکان وجود نداشت نگران نباشید امروزه چراغ‌های بسیاری برای فضای داخلی سرویس بهداشتی های کوچک طراحی شده اند که شما میتوانید متناسب با فضا و طبق سلیقه خودتان یک مدل را خریداری کنید و روشنایی مطلوب دکور دستشویی کوچک را فراهم کنید.

استفاده از یک آینه چراغدار برای نورپردازی بهتر

یکی از این نورپردازی ها می تواند با آینه های چراغدار امکان پذیر شود، این آینه ها به تازگی وارد بازار شده است که تنوع مدل بالایی دارد اما در اکثر مدل ها چراغ های زیادی دور قاب آینه وجود دارد که علاوه بر نورپردازی بالا تصویر زیباتری هم به ما نشان می دهد.

نصب روشویی های زیبا و مدرن

یکی از تاثیر­گذار­ترین موارد در زیبایی سرویس­ بهداشتی، روشویی مدرن است. استفاده از سینک های روشویی پایه دار دیگر قدیمی شده است امروزه روشویی های جدیدتری وارد بازار شده است که با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی می توان انتخابی درست انجام داد.

روشویی­‌های مدرن انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

روشویی کابینتی

روشویی رو سنگی

روشویی کلاسیک و …

امروز از روشویی های جدیدی مانند روشویی های کابینتی استفاده می شود که فضای کمتری را اشغال می کند و هم با توجه به محفظه کابینت آن می توان بسیاری از لوازم بهداشتی را داخل آن قرار داد، همچنین این روشویی های کابینتی به زیبایی سرویس های بهداشتی بسیارکمک می کنند.

روشویی روسنگی همان روشویی روکار می باشد و از نوع روشویی های جدید و کابینتی است. این روشویی ها به دلیل اینکه به صورت برجسته و روی صفحه زیرین کار می شوند، جلوه ای بسیار زیباتر از یک روشویی معمولی دارند. نام این روشویی هم به دلیل نحوه قرارگیری آن، رو سنگی گذاشته شده است. صفحه ای که روشویی روی آن قرار می گیرد، می تواند از جنس های مختلفی مثل سنگ، پی وی سی، چوب یا سرامیک باشد و امروزه از این مدل استفاده زیادی می شود زیرا بسیار مدرن و زیباست. word image 200068 3 - راهکارهایی برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن -

استفاده از گل و گیاهان طبیعی زیبا

می توان برای زیباتر کردن و تزیین سرویس های بهداشتی از گل های طبیعی که به نور کمی احتیاج دارند مانند کاکتوس ها استفاده کنید که علاوه بر زیبایی، به تصفیه هوا هم کمک می‌کنند. برای جلوگیری از ریختن خاک و کثیف شدن سرویس بهداشتی‌، می‌توانید از تنگ‌های شیشه‌ای دارای خاک و گیاه استفاده کرد.

استفاده از رنگ های زیبا

رنگ نقش مهمی در زیباسازی حمام و سرویس بهداشتی دارد. می‌توان بر اساس سبک، رنگ اصلی مورد نظر را انتخاب کرد. معمولا رنگ روشن فضا را بزرگتر نشان می‌دهد، بنابراین رنگ‌های روشن مانند، کرم، طوسی روشن و آبی برای فضای کوچک، مناسب هستند.

اگر فضای حمام بزرگ است، انتخاب رنگ‌های تند و تیره، جلوه خاصی به فضا می‌بخشد و حمام از یک محل سرد و بی‌روح به جایی دلنشین و جذاب تبدیل می‌شود. رنگ سایر وسایل حمام نیز اهمیت خاصی دارند. مثلا به جای یک حوله، چند حوله در دستشویی بگذارید و آن‌ها را از رنگ‌های متنوع انتخاب کنید.

سخن پایانی

سرویس بهداشتی خانه، فضایی کوچک است که تمیزی و زیبایی آن مهم است. شاید سرویس شما قدیمی است یا به نظرتان خیلی زیبا نیست و به فکر بازسازی آن هستید. برای اینکه سرویس بهداشتی جدید و زیبایی داشته باشید، بهتر است به نکات گفته شده دقت کنید.

شاید تصور کنید طراحی و دیزاین دستشویی و حمام مدرن ممکن است سخت بنظر آید اما این مکان ها می توانند با یک طراحی هوشمندانه نمایی متفاوت از منزل شما را به نمایش بگذارند.

با سپاس از همراهی و توجه شما عزیزان.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.