سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاربرد شیشه رنگی، آینه طلایی و آینه کاری در مدرن سازی ساختمان
    30 خرداد 1401 - 16:47
    شناسه : 200080
    0

    شیشه طرح دار رنگی نمونه ای از شیشه رنگی به شمار می رود که می توان از آن ها در انواع پارتیشن شیشه ای خانگی، اداری، شیشه حمام، شیشه درب و پنجره استفاده کرد. 

    پ
    پ

    امروزه مراکز زیادی اقدام به تولید شیشه رنگی با کیفیت های بالا می نمایند . از جهتی برای افزایش سرعت در اجرا و همچنین دقت و ریزبینی کارشناسان بخش تولید در این شرکت موجب شده تا محصولاتی بسیار منحصر به فرد و مرغوب مانند آینه طلایی به مشتریان ارائه دهند. از آن جایی که قابلیت سکوریت شدن شیشه های رنگی وجود دارد، بنابراین می توانید این شیشه ها را با دوام و استحکام فوق العاده بالا و رنگ مورد نظر خودتان نیز سفارش داده. استفاده آینه کاری از این نوع شیشه مزایای زیادی دارد که عبارت اند از :

    • قابلیت سکوریت شدن شیشه های رنگی.
    • نظافت شیشه های رنگی بسیار ساده و راحت می باشد.
    • قابلیت سفارش انواع شیشه آنتی یو وی و آنتی باکتریال وجود دارد.
    • شیشه های تولید شده همگی در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی را نشان می دهند.
    • درخشندگی و شفافیت شیشه های رنگی بسیار بالا می باشد.

    word image 200080 1 - کاربرد شیشه رنگی، آینه طلایی و آینه کاری در مدرن سازی ساختمان -

    شیشه طرح دار رنگی

    شیشه طرح دار رنگی نمونه ای از شیشه رنگی به شمار می رود که می توان از آن ها در انواع پارتیشن شیشه ای خانگی، اداری، شیشه حمام، شیشه درب و پنجره استفاده کرد. شیشه طرح دار رنگی به علت برخورداری از زیبایی و جذاب بودن می تواند فضای مورد استفاده شما را متنوع تر کند و در افزایش گستره دید موثر باشد..به طور معمول شیشه رنگی از ۲۵ رنگ استاندارد برخوردار اند که از نظر کیفیت بی نظیر هستند. شفافیت و تابندگی شیشه رنگی باعث شده است که از این محصول در معماری داخلی و طراحی دکوراتیو بسیار مصرف شود.

    آینه کاری چیست؟

    امروزه آینه کاری یکی از انواع مدل و طرح های دکوراسیون داخلی تلقی می شود. در هنر آینه کاری ، آینه های مختلفی کاربرد دارد ولی به طور معمول اغلب از آینه برنز و آینه مسی استفاده می شود، چرا که این آینه ها در آینه کاری بیشتر جلوه نشان داده و بسیار زیبا می باشند. در حال حاضر آینه برنز طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده است ،چرا که علاوه بر زیبایی قیمت مناسب تری نسبت به آینه های مسی دارا می باشند . آینه باعث شده تا فضا بزرگ تر و دلنشین تر دیده شود .برای مثال معمولا افرادی که دارای خانه های کوچک هستند از آینه کاری استفاده می کنند؛ چرا که علاوه بر زیبایی باعث بزرگ تر نشان دادن فضای خانه می شوند. استفاده از آینه کاری فقط مخصوص محیط های مسکونی نمی باشد، بلکه محیط های تجاری و اداری نیز از آینه کاری استفاده می کنند .

    word image 200080 2 - کاربرد شیشه رنگی، آینه طلایی و آینه کاری در مدرن سازی ساختمان -

    کاربرد آینه برنز در آینه کاری

    معمولا در آینه کاری آینه ی برنز به تنهایی به کار می رود؛ فقط در موارد محدود با رنگ هایی مثل نقره ای و طلایی ترکیب می گردد و سپس استفاده می شود .رنگ برنز یک رنگ خاص و قدیمی محسوب می شود که اگر در فضایی مجلل استفاده گردد باعث می شود، تا فضا کلاسیک و شیک تر شود . رنگ برنز فقط مختص آینه نبوده و در سایر هنر های دکوراسیون معمولا از رنگ برنز استفاده می کنند ؛که امروزه رنگ برنز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است . در صورتی که می خواهید با رنگ برنز رنگی را هماهنگ کنید؛ می توانید از رنگ های قهوه ای و طلایی استفاده کنید. این رنگ طوری می باشد که کثیفی در آینه زیاد خود را نشان نمی دهد.

    چگونگی استفاده از آینه طلایی در دکوراسیون

    زمانی که بخواهید از آینه طلایی در دکوراسیون داخلی استفاده کنید باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

    ۱.تکمیل رنگ‌های دیگر

    به طور کلی رنگ طلایی یک رنگ محبوب می باشد که در زمینه طراحی سنتی و هم در طراحی‌های مدرن پر کاربرد می باشد. این رنگ به عنوان یک رنگ مناسب جهت روشن ‌تر کردن یک فضا کاربردی می باشد؛ یکی از مزایای خوبی که رنگ طلایی دارد،خوب هماهنگ شدن ان با رنگ‌ های خنثی می باشد. شما می‌توانید آینه‌هایی که به این رنگ زیبا می باشند را در کنار رنگ‌های دیگری همچون زغالی، خاکستری، قهوه‌ای، زیتونی، برنزی و یا بژ قرار دهید. رنگ طلایی در کنار رنگ سفید هم منظره زیبایی را ایجاد خواهد کرد ولی توصیه می کنیم که از رنگ ‌های خیلی سرد هم استفاده همزمان نشود، زیرا آن‌ها فضا را زیادی روشن کرده و کنتراست قابل توجهی هم به وجود نخواهند آورد. در حالت عادی آینه ‌های طلایی بیشتر در دکوراسیون‌هایی که با رنگ‌ های گرم و یا رنگ ‌های تیره مزین شده‌اند، بهتر دیده می شود.

    ایجاد انعکاس

    اگر در منزلتان یک یا چند المان زیبا و یا آثار هنری جذابی دارید که ارزش دیده شدن دارند، توصیه می کنیم که از یک آینه جهت منعکس کردن تصویر آن‌ ها استفاده شود. آینه‌ ها بهترین ابزاری می باشند که می ‌توان برای ایجاد نقطه کانونی از آن‌ها بهره مند شد. اگر که آینه ‌های موجود در فضای خود را به گونه ای تنظیم نمایید که چیزهای ارزشمندی را در خود منعکس کنند، ارزش آن‌ها چندین برابر خواهد شد. یکی از مزایای استفاده از آینه‌های طلایی درخشان بودنشان می باشد که می ‌توانند تصویر هر شیئی را به زیباترین شکل ممکن نشان دهند.

    word image 200080 3 - کاربرد شیشه رنگی، آینه طلایی و آینه کاری در مدرن سازی ساختمان -

    متخصصین دکوراسیون داخلی با بهره مندی از آینه در فضاهای داخلی انواع طرح ها و ایده های جدیدی برای فضاهای مدرن اجرا می نمایند. عوامل متعددی در قیمت آینه کریستال وجود دارد. بهتر است برای استعلام قیمت و خرید آینه کریستال با کارشناسان آینه رحیمی ارتباط برقرار نمایید.این مرکز از مراکز معتبر برای تهیه انواع آینه می باشد. شایان ذکر است جهت خرید انواع آینه و کسب اطلاعات بیشتر برای تهیه انواع آینه دکوراتیو می توانید به وب سایت rahimiglass.com مراجعه و با کارشناسان آینه رحیمی ارتباط برقرار فرمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.