شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کدام جنس بالش طبی و تشک برای خواب بهتر است؟
    30 خرداد 1401 - 16:50
    شناسه : 200081
    0

    توصیه می کنیم بهترین بالش را متناسب با نیازهای فردی، و ترجیحات خواب خود تهیه کنید. در مورد نحوه خوابیدن شما، ما بالش های سفت را برای خواب های جلو، بالش های بدن را برای خواب های پهلو و بالش های نرم مموری فوم را برای کسانی که به جلو می خوابند، پیشنهاد می کنیم.

    پ
    پ

    امروزه همه می خواهند یک خواب خوب و ترجیحاً با انرژی کافی داشته باشند. ما معتقدیم که خوب خوابیدن با یک تشک خوب شروع می شود. به همین دلیل است که ما تشک های مختلفی داریم. تشک های یک نفره، تشک دو نفره، تشک های فوم سرد یا مموری فوم، همه انواع تشک ها در وب سایت ما موجود است. قیمت بالش بستگی به کیفیت بالش و کاربرد آن دارد که متفاوت می باشد.در پایان یک روز طولانی و پرمشغله با یکی از بالش طبی ممتاز ما به سر خسته خود استراحت دهید. هدف ما این است که بالشی برای شما فراهم کنیم،که سر و گردن شما را در یک راستا ایده آل قرار دهد و در بهترین حالت قرار بگیرد ، زیرا الیاف تنفسی در بالش های ما کمک می کند که سطح مناسبی برای خوابی بی وقفه داشته باشید.

    word image 200081 1 - کدام جنس بالش طبی و تشک برای خواب بهتر است؟ -

    توصیه می کنیم بهترین بالش را متناسب با نیازهای فردی، و ترجیحات خواب خود تهیه کنید. در مورد نحوه خوابیدن شما، ما بالش های سفت را برای خواب های جلو، بالش های بدن را برای خواب های پهلو و بالش های نرم مموری فوم را برای کسانی که به جلو می خوابند، پیشنهاد می کنیم. برای سازگاری با تغییرات فصلی، بالش های خنک کننده را توصیه می کنیم و بالش های سبک برای تابستان، برعکس، بالش های پر از پرهای مجلل اردک و غاز در فصول زمستان ایده آل هستند. فاکتورهای مرتبط با سلامتی نیز در نظر گرفته می شوند، بنابراین، ما بالش هایی را در نظر گرفته ایم که به کاهش درد گردن، آلرژی ها و مشکلات خواب بارداری کمک می کند. آن دسته از افرادی که به مسافرت می روند ، می توانند یکی از بالش‌های مسافرتی یا بالش گردن ماشین ما را انتخاب کنند تا سفر برای آن ها راحت‌تر شود. ما همچنین بالش Tempur و Simba را عرضه می کنیم تا بتوانید بالش خود را به تشک خود جفت کنید .

    قیمت یک بالش چقدر است؟

    اما هزینه بالش ها معمولا چقدر است؟ قیمت یک بالش کاملاً جدید می تواند کمتر از 10 دلار یا بیش از 1000 دلار باشد، اگرچه به طور متوسط در جایی زیر 200 دلار هم به فروش می رسد.

    کدام جنس بالش برای خواب بهتر است؟

    مموری فوم: این نوع پرکننده بالش ممکن است حمایت و راحتی بیشتری را فراهم کند.

    لاتکس: این نوع پرکننده بالش مزایای مشابهی با مموری فوم دارد.

    پشم: یکی از مزایای این پرکننده بالش می باشد که افراد می توانند بالش را دستکاری کنند تا شکل بالش مد نظر خود را ایجاد کنند که برای سبک خواب آنها راحت تر باشد.

    چگونه بالش انتخاب کنم؟

    این عوامل عبارتند از: موقعیت خواب شما نحوه خوابیدن شما می تواند بر روی اندازه بالش تأثیر بگذارد. کسانی که به پهلو می‌خوابند، بالش‌های نرم ضخیم‌تری را ترجیح می‌دهند، در حالی که کسانی که پشت و شکم می‌خوابند، ممکن است با بالش‌های نازک‌تر که فشار گردن را کاهش می‌دهند، راحت‌تر باشند.

    دوام بالش های طبی چقدر است؟

    بالش طبی بین 24 تا 36 ماه دوام دارد ،یک بالش قدیمی ، شل و ول شده مستقیماً روی شانه‌ها، گردن و سر شما تأثیر می‌گذارد که به نوبه خود می‌تواند منجر به مشکلاتی در راستای ستون فقرات و به طور کلی کمردرد شود. تعویض بالش با فرکانس توصیه شده می تواند خطر درد مفاصل و درد را کاهش می دهد.

    word image 200081 2 scaled - کدام جنس بالش طبی و تشک برای خواب بهتر است؟ -

    اگر گردنم درد می کند باید بدون بالش بخوابم؟

    گزارشات نشان می‌دهند که خوابیدن بدون بالش می‌تواند به کاهش درد گردن و کمر برای برخی از افراد خواب‌آلود کمک کند. معمولاً کسانی که معده‌خواب خوابیدن بدون بالش برای آن ها مناسب‌تر هستند، زیرا زاویه پایین‌تر گردن باعث تراز بهتر ستون فقرات در این وضعیت می‌شود.

    چرا از خواب بیدار میشم گردن و شانه هام درد می کنه؟

    نگه داشتن گردن در یک موقعیت نامناسب برای مدت طولانی می تواند منجر به اسپاسم عضلانی و کشیدگی در گردن و شانه شود. برخی از رایج ترین حالت هایی که می توانند باعث درد گردن و شانه شوند عبارتند از: خوابیدن روی بالش خیلی بلند یا خیلی صاف.

    چه زمانی باید بالش را دور بیندازید؟

    ما به شما پیشنهاد می‌کنیم بالش‌های خود را هر شش ماه یکبار تعویض کنید، اگر کاملاً تمایلی به خرید بالش جدیدی ندارید حتما بالش خود را بشویید (بالش کامل، نه فقط روبالشی) هر شش ماه یک بار، و سپس آن را بیرون بیندازید و هر بار یک عدد جدید بخرید.

    آیا بالش های قدیمی می توانند شما را بیمار کنند؟

    نظرات کارشناسان این است که ، بالش قدیمی‌تری را باز کنید، داخل آن ها یک آبریز کپک، کپک، قارچ، کنه‌های گرد و غبار و مدفوع کنه‌ها است. این یک مشکل برای افراد مبتلا به آلرژی است. کالج آمریکایی آلرژی، آسم و ایمونولوژی تخمین می زند که حدود 10 درصد از آمریکایی ها به قارچ حساسیت دارند.

    آیا بالش مموری فوم برای شما خوب است؟

    بالش مموری فوم به شما کمک می کند در بهترین حالت بخوابید: حالتی که می تواند از انحنای طبیعی ستون فقرات گردنی شما پشتیبانی می کند. این استخوان از هفت استخوان اول تشکیل شده است که گردن شما را تشکیل می دهد.

    word image 200081 3 - کدام جنس بالش طبی و تشک برای خواب بهتر است؟ -

    برای خرید بالش و تشک به کجا مراجعه کنیم؟

    تا این جا تلاش کردیم اطلاعات کامل و جامعی را در مورد خرید تشک ،خرید بالش،بالش طبی در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال شرکت معتبری برای خرید بهترین محصول هستید، می توانید به سایت(axonmattress.ir) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت فروش انواع بالش و تشک در ایران است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.