جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهم در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی
    01 تیر 1401 - 17:32
    شناسه : 200218
    0

    آشپزخانه یک رستوران در اکثر موارد در دید عموم نمیباشد و باید این دانست که هریک از وسایلی که خریداری میکنید آیا مناسب کار شما میباشد بانه، زیرا برخی دستگاه هایی وجود دارند که میتواند کارچند دستگاه را در یک دستگاه انجام دهد پس حتما کاربرد دستگاه خریداری شده را بدانید .

    پ
    پ

    word image 200218 1 scaled - نکات مهم در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی -

    اگر شما میخواهید کسب و کاری در زمینه تهیه غذا آماده داشته باشید نیازمند یک آشپزخانه با تجهیزات صنعتی کامل هستید که در این بین باید نکاتی را برای خرید این لوازم دانست تا بهترین و با کیفیت ترین انتخاب در خرید را داشته باشید . ما برای راحتی شما شرکت پدیدکاران را پیشنهاد میکنیم چراکه شرکت ماشین سازی پدیدکاران در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط تولید صنایع غذایی و تجهیزات آماده سازی رستوران‌ها و فست فودها و هتل ها آغاز نمود.

    نکات اصولی جهت خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی:

    کاربرد و اهمیت لوازمی که میخرید را بدانید:

    آشپزخانه یک رستوران در اکثر موارد در دید عموم نمیباشد و باید این دانست که هریک از وسایلی که خریداری میکنید آیا مناسب کار شما میباشد بانه، زیرا برخی دستگاه هایی وجود دارند که میتواند کارچند دستگاه را در یک دستگاه انجام دهد پس حتما کاربرد دستگاه خریداری شده را بدانید .

    فضای مورد نیاز برای هر وسیله را بسنجید

    ىر این ىسته دستگاه هایی مانند: دستگاه همبرگر زن صنعتی، دستگاه گوشت خرد کن صنعتی ومیکسر گوشت صنعتی میباشند که فضای زیادی را به خود اختصاص میدهند . دستگاه های نام برده اصلی ترین وسیله برای هر آشپرخانه صنعتی میباشد که باید داشته باشد و حتما قبل خرید باید فضای موردنیازچنین ودستگاه هایی را در نظر بگیرید که در ادامه با هریک از دستگاهای در شرکت ماشین سازی پدیدکاران آنشا میشوید .

    راهنمایی هنگام خرید دستگاه:

    اگرم میخواهید بهترین و باکیفیت ترین خرید را داشته باشد، باید از همراهی کسی که آشپزخانه صنعتی دارد کمک بگیرید، تا در انتخاب شما راهنمایی ها لازم را انجام بدهد و همین کار باعث میشود شما با رضایت زیاد خرید را انجام دهید .

    معیارخرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بدانید:

    1. منوی غذا
    2. بودجه و سرمایه اولیه
    3. حجم کار و میزان خروجی آشپزخانه
    4. ابعاد آشپزخانه صنعتی و متراژ فضا

    بررسی عملکرد دستگاه :

    باتوجه به این که شما از فروشنده خود اطمینان کافی را دارید برای راحتی خاطر خود یکبار هم که شده عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید . در این بررسی اگر دستگاه دچار مشکلاتی مانند: صدای خرابی قطعه ، تعویض قطعات اصلی،درست کارنکرن دکمه ها و دیگر بخش ها باشد در همان موقع خواهید فهمید .

    آشنایی با دستگاه های اصلی آشپزخانه صنعتی:

    دستگاه همبرگرزن صنعتی :

    word image 200218 2 - نکات مهم در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی -

    انواع برگر مانند همبرگر از جمله غذاهای فست فودی هستند که طرفداران بسیاری دارند برای این که درست کردن آن ها راحت باشد محصولی را طراحی کرده اند که به همبرگر زن اتوماتیک معروف است. برای اینکه به گوشت فرم دهند از این دستگاه استفاده می کنند. قبلا کسانی که در کار فست فود بودن برای درست کردن همبرگر با زحمت رو به رو بودند هم چنین افراد زیادی که برای خرید همبرگر مراجعه می کردند با اتلاف وقت مواجه بودند.این دستگاه قابلیت این را دارد که تا حدود چهارصد همبرگر درست کند.  هم چنین از نظر بهداشتی نیز بسیار سالم تر هستند. هم چنین با این دستگاه می توانید شکل های مختلفی از همبرگر را درست کنید. رستوران های زنجیره ای؛ فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و همچنین فروشگاه های کوچک تر که فروش بالای همبرگر در طول روز دارند نیاز به خرید این دستگاه دارند؛ زیرا اگر همبرگر به صورت سنتی تولید و بسته بندی شود؛ مطمئناً نیاز فروشگاه را برآورده نمی کند و همچنین هزینه نیروی انسانی زیادی را به مجموعه وارد می کند. لذا خرید یک دستگاه همبرگر زن اتوماتیک بسیار مقرون به صرفه است و تمام نیاز یک فروشگاه را برآورده می کند.

    از جمله مزایای استفاده از همبرگر زن صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    1. طعم ثابت و یکدست بودن تمامی همبرگر ها
    2. حذف نیروی انسانی
    3. رساندن پرتی مواد به حداقل
    4. بهداشتی بودن همبرگر تولیدی
    5. تولید با سرعت زیاد
    6. استفاده آسان
    7. قابلیت جابه جایی راحت

    شرکت تولید پدید کاران با داشتن چند دهه تجربه ساخت ماشین آلات صنایع غذایی برندی شناخته شده و با اعتبار بسیار زیاد در بین تولیدکنندگان این عرصه به شمار می آید و توانسته به بیش از پنج کشور؛ تولیدات خود را ارسال و پشتیبانی کند.

    دستگاه گوشت خردکن صنعتی:

    1. دستگاه خرد کن گوشت منجمد (اسلایسر گوشت) یکی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز در رستوران های صنعتی می باشد.
    2. دستگاه گوشت خرد کن در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و جایگاه های پخت غذا مورد استفاده قرار می گیرد .استفاده از دستگاه گوشت خرد کن صنعتی در این مراکز، در کنار ارتقای سطح سلامت و کاهش صدمات کارکنان آشپزخانه و رستوران ها، راندمان کاری در این مراکز را به بالاترین سطح رسانده است.
    3. دستگاه خرد کن گوشت بدون اینکه به بافت گوشت صدمه برساند و آن را له کند، گوشت را بسیار آسان به قسمت های کوچک تر تقسیم می‌کند و بعد گوشت را برش می دهد که اصطلاحاً به آن گوشت قیمه می گویند. با دستگاه خردکن گوشت، خیلی راحت می‌توان گوشت را به قطعات دلخواه برش داد.
    4. در آشپزخانه های صنعتی از این دستگاه برای برش دادن گوشت های منجمد که در دمای منفی ۱۸ درجه سانتیگراد نگهداری می‌شوند استفاده می ‌شود. یکی از ویژگی‌های مخصوص دستگاه گوشت خرد کن صنعتی ،خرد کردن و برش دادن گوشت منجمد در ابعاد 3*3 ،4*4، 4*5 می باشد .
    5. اگر قطعات گوشت های منجمد بزرگ بود، ابتدا به وسیله اسلایسر ورقه ای می شود و بعد برای برش دادن در دستگاه خرد کن گوشت منجمد قرار می گیرد.

    3. دستگاه میسکر گوشت صنعتی:

    دستگاه میکسر گوشت حرفه ای برای انواع گوشت و ادویه جات، در اندازه های مختلف برای هر نوع نیاز موجود است. کلیه قطعات این دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند که مطابق با استانداردهای بهداشتی بین المللی می باشد. مخلوط کردن مواد با یکدیگر باعث می‌شود که چاشنی گوشت خوش طعم‌تر شود. میکسر گوشت ساختار معقولی دارد. بنابراین کاربر پسند بوده و به راحتی قابل شستشو است و کمک کننده خوبی در صنعت فرآوری گوشت است.

    word image 200218 3 - نکات مهم در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی -

    کلام اخر:

    کادر طراحی نوآور و خلاق پدیدکاران متناسب با درخواست مشتریان انواع مکانیزم ها و ماشین آلات را در جهت تولید با کیفیت و مکانیزه محصولات را به بهترین صورت طراحی می نماید و از جمله فعالیت های اصلی این شرکت طراحی ایده های مشتریان می باشد. مجموعه پدیدکاران جهت رفاه مشتریان و تولید مکانیزه ساخت انواع ماشین آلات درخواستی مشتری متناسب با نیاز کاری مشتریان را انجام می دهد. ما در کنار شما هستیم تا هر آنچه نیاز دارید را به ما بگویید و ما آن را برای شما طراحی می کنیم و می سازیم.

    منبع: شرکت ماشین سازی پدیدکاران

    تولید محتوا: آژانس دیجیتال مارکتینگ کارینووب

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.