شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین هتل های بندرعباس
    02 تیر 1401 - 23:40
    شناسه : 200261
    0

    در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی بهترین هتل های بندرعباس بپردازد تا قبل از سفر بتوانید بهترین هتل با امکانات و موقعیت های خوب نزدیک به دریا و مکان های دیدنی و مراکز خرید را به راحتی برای خودتان رزرونمایید. برای سفر یه بندرعباس شما می توانید بلیط هواپیما کیش بندرعباس را از سایت آس چارتر تهیه نمایید.

    پ
    پ

    بندرعباس مرکز استان هرمزگان، به قطب صنعتی و بازرگانی جنوب کشور شناخته می شود. بندرعباس با داشتن جاذبه های گردشگری و تاریخی و مکان های تاریخی فراوان یکی از قطب های گردشگری تجاری و صنعتی وتفریحی در ایران شناخته شده است. وجود دریای خلیج فارس و آب و هوای شرجی و مردمان خونگرم و مهمانواز آن هرساله مسافران زیادی را به خود جذب کرده است. بندرعباس درکنار این جاذبه های از هتل های زیبا و باکیفیتی برخوردار می باشد که با اقامت در این هتل ها سفری جذاب و دلچسبی را تجربه خواهید کرد. در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی بهترین هتل های بندرعباس بپردازد تا قبل از سفر بتوانید بهترین هتل با امکانات و موقعیت های خوب نزدیک به دریا و مکان های دیدنی و مراکز خرید را به راحتی برای خودتان رزرونمایید. برای سفر یه بندرعباس شما می توانید بلیط هواپیما کیش بندرعباس را از سایت آس چارتر تهیه نمایید.

    هتل هرمز بندرعباس

    هتل پنج ستاره هرمز یکی از زیباترین هتل های استان هرمزگان در جنوب ایران است. هتل هرمز شامل 7 طبقه و دارای 367 اتاق با امکانات عالی می باشد.

    موقعیت هتل هرمز

    این هتل از نظر موقیعتی به جاذبه های گردشگری دسترسی دارد. مکان های تاریخی و دیدنی مانند: حمام و مسجد گله داری، معبدهندوها و موزه بندرعباس می باشد. همچنین این هتل به فرودگاه و ایستگاه راه اهن نیز نزدیک می باشد.

    امکانات هتل هرمز

    امکانات این هتل شامل: آرایشگاه، آسانسور، سالن کنفرانس، سالن همایش، نمازخانه، عکاسی، اتاق میهانی و جلسات کاری، سیستم اعلام حریق، سفره خانه، صرافی، سونا، پارکینگ، سالن بیلیارد، جکوزی، زمین تنیس، سالن آمفی تئاتر، سالن اجتماعات، خشکشویی، تالارپذیرایی، رستوران دریایی، تاکسی سرویس، روم سرویس 24 ساعته، امکانات بازی کودکان، فضای سبز، کتابخانه، بیزنس روم، ترانسفر رفت، آلاچیق، اتاق چمدان، صندوق امانات، استخر، اینترنت، کافی شاپ 24 ساعته می باشد. علاوه بر این امکانات این هتل دارای یک مرکز خرید می باشد، که انواع برندهای خارجی معتبر و ایرانی را می توانید در این مرکز خرید تهیه نمایید.

    آدرس هتل هرمز: بندرعباس، بلوار امام خمینی، میدان انقلاب

    C:\Users\FrsCo\Desktop\bazar_mascat.jpg5.jpg

    هتل هما بندرعباس

    هتل همای بندرعباس یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های بندرعباس است، این هتل 7 طبقه دارای 187 اتاق باظرفیت 1 تا 4 نفره می باشد. این هتل در گروه مجموعه هتل های هما یکی از فعال ترین و موفق ترین هتل ها می باشد، هتل های این مجموعه در شهرهای شیراز، بندرعباس، تهران، و دوهتل 5 ستاره فول امکانات در مشهد می باشد.

    موقعیت هتل هما بندرعباس

    هتل هما بندرعباس از نظر موقیعتی نزدیک به دریا قرار گرفته است و همچنین به مکان ها و جاهای دیدنی مانند: معبدهندوها، حمام گله داری، اسکله ها و موزه ها و همچنین فرودگاه نزدیک می باشد.

    امکانات هتل هما بندرعباس

    امکانات هتل هما شامل: چایخانه سنتی، کافی شاپ، کافی نت، اناق ماساژ، زمین تنیس، پارکینگ، رستوران، ترانسفر رفت و برگشت، اینترنت رایگان، لاندری، روم سرویس، سونا، استخر، آلاچیق کنار دریا، امکانات برای معلولین، صندوق امانات، خودپرداز، خشکشویی، سالن کنفرانس و فست فود می باشد.

    آدرس هتل هما: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج

    هتل بین المللی خلیج فارس

    یکی از هتل های لوکس پنج ستاره بندرعباس هتل بین المللی خلیج فارس می باشد، این هتل 6 طبقه دارای 155 اتاق و سوئیت با بهترین امکانات می باشد.

    موقعیت هتل بین المللی خلیج فارس

    این هتل از نظر موقعیتی به فرودگاه، ایستگاه راه اهن و اسکله های بندرشهید رجایی وساحل و بازار ماهی فروشان و همچنین کارخانجات صنعتی بندرعباس نزدیک می باشد.

    امکانات هتل بین المللی خلیج فارس

    امکانات این هتل لوکس شامل: رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، سالن های همایش و کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، نمازخانه، استخر، جکوزی، سونا، سیستم اعلام حریق، فضای سبز، اینترنتت رایگان، کافی نت می باشد.

    C:\Users\FrsCo\Desktop\bazar_mascat.jpg95.jpg

    هتل آتیلار بندرعباس

    هتل آتیلار بندرعباس یک هتل 4 ستاره می باشد، این هتل لوکس 17 طبقه و شامل اتاق می باشد.

    موقعیت هتل آتیلار بندرعباس

    این هتل از نظر موقیعتی در نزدیکی ساحل و همچنین به جاهای دیدنی و تفریحی و مراکز خرید تجاری ماننند: سیتی سنتر، زیتون، ستاره شهر و شهاب و اماکن دیدنی مانند: معبدهندوها و موزه بزرگ بندرعباس دسترسی دارد.

    امکانات هتل آتیلار بندرعباس

    این هتل دارای واحد های اقامتی اتاق های لوکس و سوئیت می باشد. امکانات این هتل شامل: کافی شاپ، آسانسور، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خودپرداز، سالن بیلیارد، پارکینگ، تالارهای پذیرایی، رستوران سالن کنفرانس می باشد.

    آدرس هتل آتیلار: بندرعباس، میدان 17 شهریور، کوچه اداره پست مرکزی

    C:\Users\FrsCo\Desktop\bazar_mascat.jpg45.jpg

    هتل ایران بندرعباس

    هتل ایران یک هتل سه ستاره در بندرعباس می باشد، این هتل شیک و تمیز در سال 1395 افتتاح شده است، و چشم انداز بسیار زیبایی رو به دریا دارد. این هتل در 4 طبقه و دارای 58 اتاق و سوئیت با ظرفیت های 1 تا 5 نفر می باشد. این هتل از نظر موقیعتی به ساحل و اسکله شهید حقانی مراکز خرید و جاهای تفریحی و دیدنی نزدیک می باشد.

    امکانات هتل ایران بندرعباس

    امکانات این هتل شامل: لابی، آسانسور، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پله اضطراری، کافی شاپ، اینترنت رایگان، صندوق امانات، پذریش 24 ساعته، تاکسی سرویس و خدمات بیدار باش می باشد. این هتل فاقد پارکینگ اختصاصی و رستوران می باشد.

    آدرس هتل ایران: بندرعباس، بلوار امام خمینی، میدان 17 شهریور، جنب بانک ملی

    هتل امین بندرعباس

    هتل امین یکی از لوکس ترین هتل های سه ستاره بندرعباس می باشد، اتاق های این هتل بسیار دلباز و چشم انداز زیبایی روبه دریا دارد، این هتل مجلل از نظر موقعیتی نزدیک به مراکز خرید و جاهای دیدنی بندرعباس می باشد.

    امکانات هتل امین بندرعباس

    این هتل شیک و مجلل از امکاناتی مانند: رستوران دریایی، لوازم بهداشتی، سالن کنفرانس و همایش، سالن اجتماعات، اتاق میهمانی و جلسات کاری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، اینترنت رایگان، چایخانه سنتی، فضای سبز، کافی شاپ، پله اضطراری، ترانسفر رفت و برگشت، خشکشویی، سرویس ویژه معلولین، آسانسور، خدمات cip و کافی نت برخوردار می باشد.

    آدرس هتل امین: بندرعباس، ابتدای خیابان طالقانی، جنب مسجد جامع اهل سنت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.