×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ساخت یک سیستم رندرینگ مناسب به چه قطعاتی نیاز دارد؟

همه ما دیگر با تعریف سیستم رندرینگ آشنا هستیم. حال سوال اینجاست که ساخت یک سیستم طراحی مناسب به چه قطعاتی نیاز دارد؟ این محصولات برای انجام فعالیت ها و کارهای گرافیکی به شدت مناسب هستند. شما با خیال راحت می توانید از انواع آن استفاده کنید. جالب است بدانید که در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی در سراسر ایران در زمینه عرضه یا فروش انواع کامپیوتر رندرینگ فعالیت می کنند. ولی، در صورتی که شما هم قصد دارید تا به جای خرید سیستم رندرینگ خودتان این سیستم را اسمبل کنید، باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید.

برای دیدن بهترین سیستم های رندریگ ایران پی سی اینجا کلیک کنید

قطعاتی که در یک سیستم تدوین به کار میروند، باید قدرت پردازشی داشته باشند. مثلا، بیایید شرکت Nvidia را مد نظر قرار دهیم. این شرکت می تواند کارت های خود را در دو دسته بندی اصلی یعنی GTX و Quadro به فروش برساند. در صورتی که شما قصد خرید سیستم رندرینگ را دارید، حتما باید از سری کوادرو استفاده کنید. چرا که این سیستم مخصوص انجام پردازش های گرافیکی ساخته شده و می تواند برای انجام این کار قوی باشد. در عوض، سری GTX برای انجام بازی های متنوع کارایی دارد. شما به پاور، رم، سی پی یو، کارت گرافیک، هارد و بدنه کیس نیاز خواهید داشت.

مقایسه سیستم رندرینگ با سیستم گیمینگ

ساخت یک کامپیوتر رندرینگ مناسب به چه قطعاتی نیاز دارد؟

تاثیر سی پی یو بر روی سیستم رندرینگ :

پردازنده اصلی یا سی پی یو، محصول مهمی است که وظیفه دارد تا همه پردازش های مربوط به کامپیوتر طراحی را انجام دهد. هنگامی که شما از سخت افزار قوی برای سیستم رندر استفاده کنید، بازدهی کامپیوتر شما چندین برابر می شود. سی پی یو یکی از قطعات مهمی است که با استفاده از انواع آن شما می توانید پردازش های سنگین را انجام دهید. توصیه تیم فنی ما به شما این است که از پردازنده نسل ۸ اینتل یا Ryzen 5 به بعد استفاده کنید. این پردازنده ها می توانند قدرت بالایی به شما ارائه کنند. البته، این پردازنده ها می توانند برای انجام بازی هم مناسب باشند. ولی، برای رندر گیری شما حتما باید به دنبال سی پی یو قوی باشید.

اکثر افراد فکر می کنند که سی پی یو و کارت گرافیک باید از یک برند باشند. ولی این تفکر اشتباه است. شما می توانید کارت گرافیک های انویدیا را با سیستم های ای ام دی هم ست کنید. در این زمینه هیچ مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید.

ساخت یک سیستم رندرینگ مناسب به چه قطعاتی نیاز دارد؟

ساخت یک سیستم رندرینگ مناسب به چه قطعاتی نیاز دارد؟

مهم ترین فاکتور ها برای تهیه یک سیستم رندرینگ :

در صورتی که شما اطلاعی در مورد نحوه اسمبل و نوع قطعات ندارید، بهتر است که از یک فرد متخصص برای خرید کامپیوتر تدوین و رندرینگ مشورت بگیرید. همچنین شما می توانید سیستم های از قبل آماده شده را نیز تهیه کنید. ولی برای انجام این کار شما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید. مثلا، جالب است بدانید که سیستم های رندرینگ ایرانی، می توانند قدرت بالایی داشته باشند. ولی هیچوقت زیبایی کیس را فدای قدرت نکنید. در صورتی که شما بودجه محدودی دارید، باید مباحث مربوط به زیبایی همچون پنل شیشه ای یا RGB را در آخرین اولویت قرار دهید. شما باید در ابتدا قطعات قوی را تهیه کنید و سپس نسبت به زیبا سازی آنها اقدام نمایید. استفاده از یک سیستم خنک کننده قوی می تواند به شما کمک کند تا همه فعالیت های خود را بهتر انجام دهید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.