×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اجاره انواع لیفتراک در تهران

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک کسب‌ وکار بخواهد لیفتراک را برای مدت کوتاهی اجاره کند. راه‌اندازی مشاغل فصلی و نزدیک شدن به تعطیلات عید و افزایش فروش هر دو دلایل خوبی برای اجاره لیفتراک هستند. حتی ممکن است موقعیت‌هایی مانند برگزاری نمایشگاه پیش بیاید که شما را ملزم به کرایه لیفتراک کند. از طرف دیگر ممکن است شما هزینه خرید لیفتراک را نداشته‌ باشید و اجاره آن بهترین گزینه پیش رویتان باشد. به هر حال اگر به هر دلیلی برای مدت محدودی به یک لیفتراک نیاز دارید، باید بدانید که آن را  چطور و از کجا کرایه کنید.

نکات مهم در اجاره لیفتراک

قبل از اینکه نسبت به اجاره لیفتراک اقدام کنید، نکاتی وجود دارد که حتماً باید بدانید. این نکات به شما در اجاره لیفتراک مناسب با کسب‌وکار و البته انتظارات شما کمک خواهد کرد.

  1. ایمنی، ایمنی و ایمنی!

لیفتراک‌های کرایه‌ای در بیشتر مواقع صفر نیستند. یعنی افراد دیگری قبل از شما از لیفتراک موردنظر برای جابه‌جایی بارهای مختلف استفاده کرده‌اند. بنابراین احتمال هرگونه آسیب در تجهیزات ایمنی این دستگاه وجود دارد. برای اینکه این آسیب‌ها ایمنی بار، اپراتور و فضای کسب‌وکار شما را تحت تأثیر قرار ندهد، باید قبل از هر گونه عقد قراردادی از یک کارشناس خبره، جهت راهنمایی اجاره لیفتراک کمک بگیرید.

و همچنین بهتر است یک کارشناس قابل‌اعتماد را برای بررسی فیزیکی لیفتراک اجاره‌ای موردنظر همراه خود داشته‌باشید.

  1. بندهای قرارداد را با دقت بخوانید!

در مرحله اول به هیچ عنوان بدون عقد قرارداد اقدام به کرایه و خرید لیفتراک نکنید. در این قرارداد باید مدت زمان کرایه، مبلغ و همچنین تمام خدماتی که کرایه لیفتراک برای شما به همراه دارد عنوان شود. همچنین بیمه لیفتراک، سوخت‌گیری و حتی حمل و نقل این ماشین تا فضای کاری شما باید در قرارداد وجود داشته باشد. حتی لازم است درمورد سرویس‌های دوره‌ای و مسئولیت خرابی احتمالی لیفتراک در قرارداد صحبت شود.

  1. بیمه اپراتور، کارکنان، لیفتراک و تجهیزات را لحاظ کنید!

در اجاره لیفتراک باید از تأمین‌کننده بخواهید که تمام کارکنان مربوط به لیفتراک را بیمه کند. همچنین بیمه خود لیفتراک و تجهیزات آن در حوزه مسئولیت اجاره‌دهنده لیفتراک است.

  1. ساعات کاری لیفتراک را مشخص کنید!

معمولاً لیفتراک‌های اجاره‌ای را برای ۴۰ ساعت کار در هفته کرایه می‌دهند. اگر قرار است ماشین مورد نظر بیشتر از این ساعات برای شما کار کند، باید با تأمین‌کننده هماهنگ کنید.

  1. ارتفاع لیفتراک کرایه‌ای را با ابعاد فضای کاری و بالاترین قفسه‌های خود مطابقت دهید!

ارتفاع لیفتراک باید با قفسه‌بندی فضای کاری سازگار باشد. یعنی باید در نظر بگیرید که شاخک‌های لیفتراک قرار است تا چه ارتفاعای بالا بروند. همچنین ارتفاع کف تا سقف انبار یا سالن کار لیفتراک باید با آن مطابق باشد.

نکات مهم پیش از کرایه لیفتراک

لیفتراک‌ها در انواع و ابعاد مختلف ساخته شده و در بازار وجود دارند و مطابق با نیاز خود می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

  1. در مورد هزینه اجاره لیفتراک تحقیق کنید!

قبل از اینکه قرارداد اجاره لیفتراک را امضاء کنید، بهتر است در مورد نرخ‌های این صنعت تحقیق کنید. به هر حال اگر با اگاهی کامل از این موضوع پیش بروید، از هرگونه سوء‌استفاده و پرداخت هزینه‌های هنگفت پیشگیری خواهید کرد.

لیفتراک اجاره‌ای یک راهکار عالی برای شرایط حال حاضر کشور است. شما برای خرید لیفتراک در تهران مجبور به صرف هزینه هنگفت هستید. درحالیکه مبلغی که لازم است برای اجاره لیفتراک بپردازید، خیلی کمتر است. به این صورت شما نه تنها سرمایه خود را صرف خرید یک وسیله قابل استهلاک نکرده‌اید، بلکه تجهیزات انبارداری خود را به‌راحتی تکمیل می‌کنید. البته این تنها مزیت اجاره لیفتراک در تهران نیست. از دیگر مزایای این اقدام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برآوردن نیاز برگزار کنندگان نمایشگاه‌ها و سمینارهای دوره‌ای در تهران
  • برآوردن نیاز مشاغل فصلی و دوره‌ای در پایتخت
  • برطرف کردن مشکل کمبود ظرفیت در انبارهای این شهر
  • برآوردن نیاز کسب‌وکارها با بودجه کم
  • برطرف کردن نیاز پروژه‌های کوتاه‌مدت
  1. تناژ لیفتراک را مطابق با نیاز کسب‌وکار خود انتخاب کنید!

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید قبل از اجاره لیفتراک در نظر گرفت، وزن باری است که قرار است جابه‌جا کند. مطابقت تناژ لیفتراک با متوسط بار قابل حمل حیاتی است. چرا که اگر ماشین موردنظر برای بلند کردن بار مورد نظر مناسب نباشد، می‌تواند منجر به پیامدهای منفی زیر شود:

  • آسیب رسیدن به فضای کار و تجهیزات موجود در آن مانند قفسه‌ها
  • آسیب دیدن یا حتی مرگ اپراتور لیفتراک یا کارکنان محوطه اطراف
  • آسیب به لیفتراک یا تجهیزات و قطعات آن مانند پالت‌ها
  • از بین رفتن یا آسیب دیدن محصول

لیفتراک اجاره ای درتهران

  1. درباره شرایط و ضوابط برگرداندن لیفتراک کرایه‌ای با تأمین‌کننده به توافق برسید!

شما باید دقیقاً مشخص کنید که لیفتراک اجاره‌ای را باید تحت چه شرایطی به تأمین‌کننده برگردانید. برای مثال در مورد خسارات احتمالی که ممکن است لیفتراک درکسب‌وکار شما ببینید و چگونگی جبران این خسارات به طور مفصل صحبت کنید.

  1. نوع بارتان را مشخص و لیفتراک تخصصی برای جابه‌جایی آن را کرایه کنید!

انواع مختلفی از لیفتراک وجود دارد که بعضی از آنها برای جابه‌جایی محصولات خاص طراحی و ساخته شده‌اند. بعضی از بارها برای جابه‌جایی حساسیت‌های زیادی دارند. اگر کسب‌وکار شما با چنین محصولاتی سروکار دارد، باید یک لیفتراک تخصصی کرایه کنید.

  • سوخت لیفتراک اجاره‌ای از چند جنبه مختلف اهمیت دارد!

نوع سوخت یکی دیگر از مواردی است که هنگام تصمیم گیری برای اجاره لیفتراک مورد توجه قرار می گیرد. نوع سوخت را باید براساس متوسط وزن باری که قرار است جابه‌جا شود، وسعت فضای کاری و وضعیت تهویه مشخص کرد. برای درک بهتر این مورد باید نکات زیر را مدنظر داشته‌باشید:

  • برای عملیات در فضاهای بسته، کرایه لیفتراک‌ برقی یا لیفتراک دوستدار محیط زیست گزینه مناسب‌تری است، زیرا این نوع ماشین صنعتی انتشار گازهای گلخانه‌ای مضر را ندارند.
  • بلند کردن بارهای سنگین به قدرت بیشتری نیاز دارد. بنابراین لیفتراک با سوخت دیزلی گزینه مناسبی برای این نوع کسب‌و‌کار است.
  • اگر فضای کاری شما تهویه قدرتمندی دارد، حتی در صورت کوچک بودن ابعاد می‌توان از لیفتراک دیزلی یا دوگانه‌سوز استفاده کرد.
  • بلند کردن بارهای کوچک را می‌توان با استفاده از لیفتراک برقی انجام داد.

مجموعه پژمان لیفت

نمونه‌ای از لیفتراک‌هایی که با سوخت پاک کار می‌کنند

نکته آخر؛ به هر تأمین‌کننده‌ای در زمینه اجاره لیفتراک اعتماد نکنید!

این موضع هم به لحاظ اطمینان از ایمنی دستگاه و هم از نظر سطح عملکرد آن اهمیت زیادی دارد. بعضی از مراکزی که لیفتراک کرایه می‌دهند، فقط تناژهای کم و یا برندهای محدودی را عرضه می‌کنند. بنابراین مهم است که لیفتراک اجاره‌ای را از تأمین‌کننده معتبر تهیه کنید.

پژمان لیفت خدمات گسترده‌ای در زمینه اجاره انواع لیفتراک و همچنین در زمینه‌ی راهنمای کرایه لیفتراک می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد. دریافت ۳ جایزه از سازمان مهندسی نرم افزار در سال ۲۰۱۸ گواهی بر کیفیت خدمات پژمان لیفت در زمینه اجاره لیفتراک است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.