شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتشارات گیلنا
    05 تیر 1401 - 16:57
    شناسه : 200377
    1

    موفقیت آسان در کنکور، از خواسته‌های اصلی بسیاری از داوطلبان است که انتشارات گیلنا نقش پررنگی در این موفقیت راحت داشته و کسب رتبه‌های برتر کنکور را بسیار ساده ساخته است.‌ شما می‌توانید تمامی محصولات و پکیج‌های آموزشی انتشارات گیلنا را با بهترین تخفیف‌ها از سایت گیلنا سنتر تهیه کنید.

    پ
    پ

    موفقیت آسان در کنکور، از خواسته‌های اصلی بسیاری از داوطلبان است که انتشارات گیلنا نقش پررنگی در این موفقیت راحت داشته و کسب رتبه‌های برتر کنکور را بسیار ساده ساخته است.‌

    یکی از مشکلات اکثر داوطلبان کنکور این است که توانایی و دانش لازم را برای انتخاب روش درست جهت کسب آمادگی لازم برای کنکور و همچنین تهیه‌ی منابع کنکوری مناسب را ندارند؛ البته با توجه به تعداد بی‌شمار منابع کنکوری و تلاش مداوم مراکز انتشارات مختلف برای تهیه و نشر انواع مختلف کتاب‌ها و جزوات کنکوری، بروز چنین مشکلی قابل پیش بینی است.

    word image 200377 1 scaled - انتشارات گیلنا - انتشارات گیلنا

    انتشارات گیلنا

    بسیاری از دانش آموزان صرف نظر از این که می‌توانند با استفاده از تعداد کمی کتاب و فایل آموزشی کنکور را به آسانی پشت سر گذاشته و تسلط لازم را بر مباحث کنکوری پیدا کنند، هزینه‌های بسیار زیادی را صرف شرکت در انواع کلاس‌های کنکوری و خرید کتاب‌های مختلف تستی و آموزشی می‌کنند.

    در توصیه به این دسته افراد لازم است این نکته را یادآور شویم که با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر برای تهیه‌ی محصولات آموزشی انتشارات گیلنا، می‌توانید به راحتی آزمون سرنوشت سازی که پیش رو دارید را پشت سر گذاشته و بهترین رتبه را کسب کنید.

    word image 200377 2 scaled - انتشارات گیلنا - انتشارات گیلنا

    کنکور آسان است

    کنکور آسان است

    با استفاده از دی وی دی ‌های آموزشی کنکور آسان است که توسط برترین‌های کنکور و اساتید نخبه و مشهور کشور تهیه شده‌اند، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان آمادگی لازم را برای شرکت در کنکور سراسری کسب کنید و به طور کامل بر مهم‌ترین مباحث کنکوری مسلط شوید.

    تهیه‌ی پرطرفدارترین پکیج‌های آموزشی انتشارات نام آشنای گیلنا، با همکاری نخبگانی مثل امیر مسعودی، مهندس عارف ربیعیان ، حسین احمدی، مهدی شیخی و امیر دانش زاده انجام شده است؛ اساتیدی که سبک و ترفندهای خاص خود را برای آموزش نکات مهم کنکوری و حل نمونه سوالات به کار گرفته و بهترین روش‌ها برای حل سریع و راحت تست‌های کنکور را به شکل ساده به داوطلبان آموزش می‌دهند.

    word image 200377 3 - انتشارات گیلنا - انتشارات گیلنا

    مهندس عارف ربیعیان

    مرور و جمع بندی مهم‌ترین مباحث و نکات کنکوری، آموزش نکات کلیدی برای حل سریع سوالات، بررسی مهم‌ترین سوالات کنکوری که پرتکرار بوده‌اند و حل تست‌های مشابه آن‌ها و… از مهم‌ترین قابلیت‌های پکیج‌های آموزشی انتشارات گیلنا است.

    در ادامه به معرفی محصولات مختلف و منتخب کنکور آسان است می‌پردازیم.

    word image 200377 4 - انتشارات گیلنا - انتشارات گیلنا

    آشنایی با انتشارات گیلنا

    ویژگی‌های محصولات و خدمات انتشارات گیلنا

    پکیج‌های آموزشی تولید شده توسط انتشارات گیلنا که به عنوان پکیج‌های تدریس کنکور آسان است نیز شناخته می‌شوند، ویژگی‌هایی دارند که نیاز دانش آموزان از شرکت در کلاس‌های کنکوری را به طور کامل برطرف می‌سازد.

    داوطلبان بدون نیاز به رفت و آمد و پرداخت هزینه‌ی سنگین برای شرکت در کلاس‌های کنکوری، می‌توانند در اتاق خود نشسته و با تماشای ویدیوهای آموزشی کنکور آسان است بهترین نکات و ترفندهای کنکوری را یاد بگیرند.

    به علاوه شرکت در آزمون‌های آزمایشی کنکور همچون آزمون سازمان سنجش، قلم چی و… پای ثابت دوره‌ی مطالعاتی کنکور است؛ انتشارات گیلنا با برگزاری آزمون‌های آزمایشی به صورت آنلاین و کاملا رایگان، علاوه بر این که به دانش آموزان کمک می‌کند تا با سوالات آشنا شوند و سطح تسلط خود بر مهم‌ترین مباحث کنکوری را بسنجند، بلکه خیال دانش آموزان از پرداخت هزینه‌های هنگفت برای شرکت در این آزمون‌ها را راحت می‌سازند و بخش زیادی از هزینه‌های کنکوری را کاهش می‌دهند.

    سوالات این آزمون‌ها بر اساس مهم‌ترین مباحث کنکور طرح شده‌اند؛ علاوه بر آن تمامی این سوالات سطح بندی شده‌اند، به نحوی که داوطلبان با انواع تست‌های کنکور در هر سطحی آشنا شده و آمادگی و تسلط لازم را برای پاسخ دهی به تست‌های تخصصی مشابه کسب خواهند کرد.

    با تهیه‌ی پکیج‌های آموزشی کنکور آسان است ، می‌توانید مهم‌ترین مباحث و نکات کنکوری دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، دین و زندگی، زبان و ادبیات را به طور کاملا تخصصی و در راحت‌ترین حالت یاد بگیرید، تکنیک‌های جدید برای حل سریع و راحت سوالات کنکوری را آموخته و مطالب مهم را به بهترین شکل جمع بندی کنید.

    مطلب دیگر این که با تهیه‌ی دی وی‌های آموزشی انتشارات گیلنا، پشتیبان‌ها و مشاوران کنکوری این موسسه همواره در کنار شما خواهند بود و شما را در استفاده از این پکیج‌ها و پیش روی مطابق با یک برنامه‌ی کنکوری دقیق و حساب شده، یاری می‌رسانند؛ به نحوی که از این پکیج‌ها بیشترین بازدهی را بگیرید.

    مزیت مهم دیگر استفاده از محصولات این موسسه‌ی انتشاراتی برای داوطلبان، امکان بهره‌مندی از خدمات مشاوره و برنامه ریزی به طور رایگان است؛ البته شما با پرداخت هزینه‌ای مشخص می‌توانید از مشاوران این موسسه درخواست کنید که یک برنامه‌ریزی دقیق را مختص شما انجام دهند.

    شما می‌توانید تمامی محصولات و پکیج‌های آموزشی موسسه‌ی انتشاراتی گیلنا را با بهترین تخفیف‌ها از سایت گیلنا سنتر تهیه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.