پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساعت های مردانه دارای استاندارد نظامی ( مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متر) در بای شیا
    06 تیر 1401 - 2:15
    شناسه : 200398
    0

    ساعت های جی شاک علاوه بر اینکه جان سخت هستند امکانات فراوانی را برای شما فراهم میسازند که در ادامه میخواهیم بیشتر با آن آشنا شویم.

    پ
    پ

    ساعت جی شاک مردانه و مقاوم در برابر آب تا عمق 200 متر

    به گزارش سایت خبری با مردم ساعت های مردانه وجود دارند که بسیار مقاوم هستند و میخواهیم در این گزارش خبری با ساعت های مردانه با استاندارد نظامی آشنایی پیدا کنیم. حتما با دیدن متن اولیه خبر شگفت انگیز شدید­­ و به شما پیشنهاد میکنم اگر به دنبال این ساعت های مردانه هستید میتوانید با وبسایت راهنمای خرید اینترنتی بای شیا بهترین های آن را انتخاب کنید.

    معرفی ساعت های مقاوم مردانه در برابر هرچیزی که فکر کنید

    این ساعت ها را معمولا آقایان خریداری میکنند به همین علت ما ساعت های زنانه را ذکر نکرده ایم. حتما شما هم هیجان دارید و به دنبال اسم برند این ساعت های خشن و مقاوم هستید. ساعت جی شاک مقاوم ترین ساعت های جهان را می سازد به طوری که آن ها را در عملیات نظامی و کسانی که در سفر های طاقت فرسا هستند استفاده می کنند. شاید برای شما جالب باشد که این ساعت جذاب چه امکاناتی می تواند به شما دهد.

    امکانات ساعت جان سخت جی شاک چیست

    ساعت های جی شاک علاوه بر اینکه جان سخت هستند امکانات فراوانی را برای شما فراهم میسازند که در ادامه میخواهیم بیشتر با آن آشنا شویم.

    ساعت مقاومت کامل در برابر آب

    حتما ساعت های زیادی را دیدید که قابلیت مقاومت در برابر آب را به صورت کامل دارند و در شستن دست ها نگران نباشید. اما ساعت جی شاک اصلا اینطور نیست بلکه می توانید این ساعت مردانه را تا عمق 200 متری آب ببرید بدون اینکه هیچ مشکلی برای آن پیش بیاید. بنابراین غواصان و کسانی که به زیر دریا و استخر میروند میتوانند از این ساعت جذاب و خشن استفاده کنند.

    ساعت جی شاک کاملا مقاوم در برابر ضربه و گل و لای

    خیلی از ساعت هایی که ضد آب هستند نمی توانند در برابر گل و لای مقاوم باشند و به محض برخورد با آن مشکل برای آنها ایجاد میشود. این ساعت قدرتمند و نظامی اصلا اینطوری نیست بلکه شما در مرداب هم از آن استفاده کنید بدون اینکه هیچ مشکلی برای آنها پیش بیاید. ویژگی دیگر این ساعت های مچی که باعث شده است مردم به سمت آن بروند ضد ضربه بودن آن است. شاید تا به حال میگویید مکان هایی که آدم نمیتواند زنده بماند این ساعت یک خط هم بر نمیدارد! بله این صد در صد درست است.

    ساعت دارای منطقه زمانی

    این برند فکر همه چیز را کرده است. اگر شما یک طبیعت گرد و نظامی باشید صد در صد در منطقه های متفاوت جابجا می شود و نیاز به ساعت های دیگر دارید. برخی از ساعت های جی شاک به شما قابلیت 31 منطقه زمانی را می دهند و میتوانید 31 ساعت جهانی را در یک ساعت مچی در اختیار داشته باشید.

    ساعتی دارای دقت بالا

    ساعت های معمولی که میخرید شاید پس از مدتی دقت آن از کار بیفتد اما ساعت جی شاک با اینکه به شما مقاومت در برابر ضربه و آب را تضمین میکند میتواند دقت بالای آن را هم برای شما فراهم کند.

    خرید ساعت جی شاک

    حالا اگر میخواهید این ساعت را ببینید و تهیه کنید پیشنهاد میکنم از لیست و راهنمای خرید آن را بخرید. برای مثال میتوانید وبسایت بای شیا را برای اینکار انتخاب نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.