جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هنگام خرید سرویس قابلمه به چه نکاتی توجه کنیم؟
    06 تیر 1401 - 11:18
    شناسه : 200408
    0

    هنگام خرید سرویس قابلمه و قابلمه وانیا می توان نکات متعددی را مد نظر قرار داده تا یک خرید عالی و رضایت بخش داشته باشیم. یکی از دغدغه های ذهنی هر خانم خانه داری برای لوازم آشپزخانه، تهیه سرویس قابلمه است.

    پ
    پ

    هنگام خرید سرویس قابلمه و قابلمه وانیا می توان نکات متعددی را مد نظر قرار داده تا یک خرید عالی و رضایت بخش داشته باشیم. یکی از دغدغه های ذهنی هر خانم خانه داری برای لوازم آشپزخانه، تهیه سرویس قابلمه است. تابه تفلون جز محبوب ترین وسایل آشپزی می باشد ؛ چرا که جز ظروف نچسب، سبک و همراه با قابلیت شست و شوی راحت می باشد. میزان روغن مصرف شده در این ظروف نسبت به ظروف مشابه کمتر بوده و در حفظ سلامت اعضای خانواده نقش موثری دارد. بنابراین برای خرید یک محصول کارآمد و موثر در آشپزخانه خود ، پیشنهاد می کنیم به تمامی نکات ذکر شده اعم از وزن ، ایمنی ، سلامت و ابعاد آن توجه نمایید.

    image 1656248251 - هنگام خرید سرویس قابلمه به چه نکاتی توجه کنیم؟ -

    یک سرویس قابلمه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

    • قیمت مناسب ؛ یکی از آیتم های مهم و تاثیر گذار خرید هر جنسی قیمت آن می باشد. مشتری به میزانی که هزینه می کند حق دارد انتظار کیفیت بالا را نیز داشته باشد. قابلمه وانیا سعی کرده تا تمامی این انتظارات را برای مشتریان عزیز برآورده کرده باشد.
    • سایز های متنوع ؛ قطعا انتخاب یک‌ سرویس قابلمه در ابعاد مختلف ، تاثیر بسیار زیادی در پخت و پز ما خواهد داشت. زیرا هنگام طبخ غذا و با توجه به تعداد نفرات ، سایز مناسبی از ست قابلمه را انتخاب کرده و غذای خود را به بهترین نحو تهیه می نماییم.
    • کیفیت بالا ؛ قابلمه و سرویس های استفاده شده در آشپزخانه ایرانی باید دارای پوشش سخت و مقاوم بوده و با داشتن سطح غیر واکنش دهنده ، برای پخت طیف گسترده ای از غذا ها مورد استفاده قرار گیرند.
    • دسته نسوز ؛ گاهی نیاز است قابلمه را روی گاز و شعله بالا قرار داده و گاهی داخل فر. یک سرویس پرکاربرد ، باید توانایی پخت و پز در هر شرایطی را داشته باشد.

    آیا خرید قابلمه وانیا به صرفه است؟

     شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که چرا بهتر است قابلمه وانیا را انتخاب کنیم. بگذارید به زبان ساده بگوییم ؛ محصولات وانیا که با ظاهر جذاب و درخشان خود ، بر محیط آشپزخانه شما تاثیر گذاشته و محیط آشپزی دلپذیری را برای شما به وجود خواهد آورد. جالب است بدانید که دسته قابلمه وانیا از جنس بدنه بوده و علاوه بر مقاومت فوق العاده بالا ، نسوز نیز می باشد. این سرویس بی نظیر به واسطه جنس آلومینیومی خود ، بسیار سبک‌ بوده و نگرانی برای جابجایی آن وجود نخواهد داشت. پوشش داخلی این محصول با کیفیت از گرانیت ایتالیایی درجه یک بوده و ظرفیت گرمایشی آن حدود ۳۰۰ درجه سانتی گراد می‌ باشد. اگر قصد سفارش یک محصول بی نظیر و پرکاربرد را دارید ، بهتر است قابلمه وانیا را از شرکت صاحب نام کاویش تهیه کرده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. کمپانی کاویش تنوع محصولات بسیار بالایی داشته و انواع سرویس های قابلمه و تابه تفلون را به مشتریان خود ارائه می دهد.

    image 1656248274 - هنگام خرید سرویس قابلمه به چه نکاتی توجه کنیم؟ -

    هنگام استفاده از تابه تفلون ، باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

    تابه های تفلون به عنوان یکی از ظروف اساسی و پرکاربرد در تمامی آشپزخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما استفاده از آن باید به گونه ای باشد که بیشترین کارایی را داشته و حداکثر طول عمر را تجربه کند. زمانی که اقدام به خرید یک تابه تفلون می کنید ، لازم است به نکات زیر توجه نمایید :

    • در ابتدای خرید ، تابه تفلون را با آب ولرم شست و شو داده و جهت خشک کردن آن از یک پارچه نرم یا اسفنج لطیف استفاده کنید. توجه نمایید که ظروف تفلون بسیار حساس می باشند.
    • زمانی که اولین بار از آن استفاده می کنید ؛ به هیچ عنوان تابه خیس را روی شعله قرار ندهید.
    • کفگیر و قاشق های مختص تابه های تفلون ، باید از جنس چوب یا تفلون باشند . استفاده از کفگیر استیل یا فلزی ، به پوشش نچسب تابه آسیب وارد کرده و باعث خراشیدگی سطح آن می شود.
    • پیش از قرار دادن قابلمه بر روی شعله ، حتما سطح قابلمه را به روغن آغشته نمایید.
    • به هیچ عنوان مواد غذایی پخته شده را به مدت طولانی در ظروف تفلون نگهداری نکنید.

    image 1656248210 - هنگام خرید سرویس قابلمه به چه نکاتی توجه کنیم؟ - 

    قابلمه وانیا و تابه تفلون خود را از کجا خریداری نماییم؟

    سعی کردیم اطلاعات جامع و کلی را در خصوص سرویس قابلمه ، قابلمه وانیا و تابه تفلون در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به یک‌ سری از سوالات احتمالی موجود در ذهن شما پاسخ دادیم. خرید سرویس قابلمه شاید در ظاهر کار آسانی به نظر برسد ؛ اما دارای ترفند ها و نکات ریزی بوده که توجه به آن ها موجب یک انتخاب منطقی و حرفه ای خواهد شد. برند کاویش با توجه به تعهدی که نسبت به کیفیت و ایمن بودن تولیدات خود دارد توانسته با بهره گیری از فناوری و ابزارآلات پیشرفته در این زمینه ، به عهد خود وفا کرده و مشتریان خود را کسب نماید. اگر قصد دارید وسایل آشپزخانه شما خاص بوده و از کیفیت بی نظیری برخوردار باشند ، پیشنهاد می کنیم حتما به سایت kavish.shop مراجعه کرده و محصول خود را به درستی انتخاب کنید. این برند صاحب نام و معتبر ، محصولات باکیفیت و متنوعی را به فروش می رساند و برای آن ها ضمانت نامه نیز ارائه می دهد. با مراجعه به این سایت ، کارشناسان ویژه این شرکت را خواهید یافت که شما را در امر یافتن محصول مورد نظر ، کمک خواهند کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.