چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انجام بیش از چهار هزار ماموریت، توسط مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان
    07 فروردین 1401 - 12:46
    شناسه : 200441
    0

    رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان از انجام ۴ هزار و ۷۳۷ ماموریت، از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تا کنون خبر داد.

    پ
    پ

    پیمان اسدی - انجام بیش از چهار هزار ماموریت، توسط مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان - اورژانس ۱۱۵ گیلان

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) ؛ رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان از انجام ۴هزار و ۷۳۷ ماموریت توسط پرسنل فوریتهای پزشکی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تا هفتم فروردین ماه خبر داد.

    دکتر پیمان اسدی در خصوص ماموریتهای انجام شده در این بازه زمانی گفت: از روز نخست این طرح (۲۵ اسفند ۱۴۰۰) لغایت ۷ فروردین ماه ۱۴۰۱، اورژانس پیش بیمارستانی گیلان، ۱۲ هزار و ۷۳۹ تماس مردمی داشته است که از این بین ، ۴هزار و ۷۳۷ مورد آن به ماموریت اورژانسی ختم شده است.

    وی با اشاره به تعداد ۳هزار و ۹۶۴ مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریتهای غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده و در این مدت، ۱۷ مورد امدادرسانی به مسمومین با منوکسید کربن نیز انجام شده است.

    دکتر اسدی در خصوص ماموریتهای تصادفی افزود: تعداد ۶۳۸مورد از ماموریتهای انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

    رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی با اشاره به برپایی کمپ های سلامت نوروزی در مسیر های پر تردد افزود: تعداد ۱۳۵ مورد مراجعه به کمپ های سلامت نوروزی انجام شده و مردم عزیز مشاوره و خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را دریافت نموده اند.

    رییس اورژانس ۱۱۵ گیلان در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس گفت: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل، آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان هستند.

    گفتنی است: مرکز اورژانس گیلان با ۷۴پایگاه شهری و جاده ای و ۶۲۵ نیروی عملیاتی، آماده خدمات رسانی به شهروندان گیلانی و مسافران نوروزی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.