پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازدید استاندار گیلان از طرح‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت گیلان
    18 فروردین 1401 - 13:02
    شناسه : 200459
    0

    نماینده عالی دولت در استان گیلان از طرح‌های حوزه سلامت در لاکان رشت بازدید کرد و در جریان کم و کیف طرح‌های اجراشده و همچنین طرح‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت استان قرار گرفت.

    پ
    پ

    1234 - بازدید استاندار گیلان از طرح‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت گیلان -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، صبح امروز دکتر اسدالله عباسی- استاندار گیلان به همراه دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از طرح‌های حوزه سلامت مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت به‌ویژه طرح‌های در دست احداث آموزشی و درمانی آن بازدید کرد.

    نماینده عالی دولت در ابتدای بازدید از مجتمع دانشگاهی لاکان رشت، وارد محوطه کارگاهی احداث و تکمیل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد و از نزدیک در جریان فرایند احداث آن قرار گرفت.

    از سرگیری احداث و تکمیل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بعد از ۲۵ سال توقف از شهریور ماه سال گذشته با پیگیری‌های مستمر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آغاز شده است.

    دانشکده پزشکی ۲۵ هزار مترمربع زیربنا دارد و بااعتبار ۲۶۲ میلیارد تومانی با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه به مدت ۳۶ ماه به اتمام خواهد رسید.

    دکتر عباسی همچنین از مرکز مراقبتی پدافند غیرعامل (سوله بحران) مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت که طی دو سال پیش به‌منظور جبران کمبود تخت‌های درمانی بااعتبار 70 میلیارد تومانی احداث و تجهیز شده نیز بازدید نمود و آن را یکی از اقدامات قابل‌توجه در بخش سلامت استان برشمرد.
    استاندار گیلان در ادامه بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام و در حال احداث حوزه سلامت گیلان در رشت، از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی لاکان که جزو پروژه‌های ملی در دست ساخت وزارت راه و شهرسازی است نیز بازدید کرد.

    احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی پروفسور سمیعی از 12 سال پیش در لاکان رشت آغازشده و 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.