شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال استان دز سوم واکسن کووید-۱۹ را دریافت کردند
    20 فروردین 1401 - 13:06
    شناسه : 200464
    0

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر دریافت دزهای کامل واکسن کووید-19 برای گروه های سنی بالای ۱۸ سال، گفت: تاکنون بیش از نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال استان دز سوم واکسن کووید-۱۹ را دریافت کردند.

    پ
    پ

    آبتین حیدرزاده - نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال استان دز سوم واکسن کووید-۱۹ را دریافت کردند -

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگا علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ دکتر آبتین حیدرزاده- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تزریق واکسن کووید-۱۹ همچنان در بیش از ۴۶۰مرکز و پایگاه سراسر استان ادامه دارد، اظهار داشت : تاکنون بیش از نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال استان، دز سوم واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده اند.
    وی افزود: طبق آمار به دست آمده تاکنون به بیش از یک میلیون و ۳۰هزار گیلانی دز سوم واکسن کووید-۱۹ تزریق شده است و همچنان روند تزریق واکسن دزهای اول، دوم و سوم در سطح استان گیلان ادامه دارد.

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با بیان اینکه تکمیل واکسیناسیون کووید-۱۹ در ارتقای ایمنی فردی و عمومی حائز اهمیت است ، گفت: از آغاز اجرای واکسیناسیون همگانی کووید-۱۹ تاکنون بیش از پنج میلیون و ۲۶۴هزار دز واکسن کووید-۱۹ به مردم گیلان تزریق شده و انتظار می رود با همکاری بیش از پیش مردم روند دریافت واکسن همچنان در سطح استان ادامه داشته باشد.

    دکتر حیدرزاده با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و اتمام تعطیلات نوروزی و همچنین پایان حضور مسافران و برگزاری دورهمی های متعدد در استان، گفت: علاوه بر واکسیناسیون، هم اکنون رعایت شیوه نامه های بهداشتی از اهمیت بیشتری برخوردار است و استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست ها و پرهیز از حضور در میهمانی ها به عنوان یک ضرورت باید مدنظر همه سنین از کودکان تا گروه های سنی بالاتر قرار گیرد.

    وی در پایان تاکید کرد: عادی انگاری و بی توجهی نسبت به پروتکل های بهداشتی می تواند منجر به موج جدید کرونا شود .با توجه به وضعیت کنونی، همه خانواده ها باید نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط دانش آموزان و همه اعضای خانواده دقت بیشتری داشته باشند./ص

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.