جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح ۷۰ طرح عام‌المنفعه سلامت طی دو سال اخیر در گیلان/ ۵۰ طرح سلامت محور طی ماه‌های آینده افتتاح می‌شوند
    30 فروردین 1401 - 13:29
    شناسه : 200479
    0

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افتتاح ۷۰ طرح عام المنفعه سلامت در گیلان خبر داد و گفت: طی ماه‌های آینده ۵۰ طرح سلامت محور دیگر در استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

    پ
    پ

    سالاری 2 - افتتاح ۷۰ طرح عام‌المنفعه سلامت طی دو سال اخیر در گیلان/ ۵۰ طرح سلامت محور طی ماه‌های آینده افتتاح می‌شوند -
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دومین نشست طرح مباحثاتی اندیشه تمدن ساز ، عصر امروز با حضور رییس دانشگاه، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاه در تالار همایش‌های دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت برگزار شد.

    دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، اظهار کرد: از سال ۸۹ تاکنون بیش از ۲۵۰۰نفراز اساتید دانشگاههای گیلان و علوم پزشکی در کارگاههای دانش افزایی و ضیافت اندیشه شرکت کردند. بگونه ای که بطور میانگین هر کدام از اعضای هیئت علمی چند بار در این نشست ها مشارکت داشته اند .

    وی با تقدیر از تلاشهای همه‌جانبه در جهت رشد و ارتقای شاخص‌های سلامت در گیلان، افزود: با همت همه اعضای هیئت علمی، مساعدت سازمان برنامه و بودجه، سپاه و ارتش توانستیم خدمات بهداشتی و درمانی را در استان ارتقا داده و در کنار آن، حدود پنج میلیون واکسن کرونا نیز به مردم تزریق شد.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به میزان افتتاح پروژه‌های عمرانی بهداشتی درمانی طی دو سال اخیر ، گفت: ۷۰ پروژه طی دو سال اخیر در استان افتتاح شده و ۵۰ پروژه دیگر نیز طی ماه های آینده به بهره برداری می‌رسد.

    دکتر سالاری، راه اندازی ۱۰ دستگاه CT اسکن، بیش از ۳۰ دستگاه اکسیژن ساز، خرید دو خوابگاه دانشجویی، افتتاح دو بیمارستان در قطب شرق و غرب استان و ده‌ها خدمات عام‌المنغعه سلامت را از جمله خدمات ارایه شده طی دو سال اخیر برشمرد.

    وی با بیان اینکه تلاشها برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه دارد، تصریح کرد: حدود دو هزار میلیارد تومان برای احداث بیمارستان جایگزین پورسینا، دانشکده پزشکی و دیگر طرح های عمرانی ردیف اعتباری برقرار شده که هم‌اکنون عملیات اجرایی این طرح ها آغاز شده و پیگیر اجرایی شدن طرح های مشابه در بیمارستان‌هایی نظیر رازی و شفا نیز هستیم.
    در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر از دکتر فردین مهرابیان دبیر پیشین و دکتر صدرالدین مهدی پور، دبیر جدید طرح مباحثاتی اندیشه قدردانی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.