سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای مرهون زحمات اساتید و معلمان است
    11 اردیبهشت 1401 - 15:17
    شناسه : 200496
    0

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمطهری، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام استاد و معلم را به فعالان حوزه آموزش تبریک گفت.

    پ
    پ

    دکتر ارسلان سالاری - رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای مرهون زحمات اساتید و معلمان است -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)، در پیام دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

    سالروز شهادت استاد تراز انقلاب اسلامی- شهید والامقام مرتضی مطهری و روز معلم، مناسبتی ارزشمند برای یادآوری مسئولیت خطیر اساتید و معلمان در نظام تعلیم و تربیت بوده و فرصتی مغتنم برای تقدیر از زحمات این قشر فداکار و دلسوز جامعه است.
    اساتید و معلمان در همه جوامع به‌ویژه در ممالک اسلامی نقشی پررنگ و بااهمیت در تعلیم و تربیت نیروی انسانی کارآمد و اثربخش دارند، زیرا رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای مرهون زحمات این قشر از فعالان فرهیخته است.
    به‌راستی‌که رسالت خطیر تعلیم و تعلم اساتید در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دغدغه همیشگی آن‌ها در راستای تحول نظام آموزشی و دگرگونی در بینش و منش دانشجویان در کنار تقویت کرامت انسانی از مهم‌ترین مشی و سیره عملی این قشر فرهیخته بوده و تربیت نیروی انسانی دانا، ماهر و توانمند متعهد در ادوار دانشگاه، گواهی بر این ادعا است.
    این‌جانب ضمن تبریک روز معلم و استاد به همه فعالان عرصه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از زحمات یکایک این قشر فرهیخته به‌ویژه در دوران کرونا که با سعه صدر، خلاقیت و نوآوری، فعالیت مستمر داشتند، قدردانی می نمایم و توفیق روزافزون در جهت دستیابی به قله‌های رفیع دانش برای همگان را از خداوند منان خواستارم.

    دکتر ارسلان سالاری
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.