×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر اسماعیل نورصالحی - حوزه بهداشت دانشگاه برای ارائه خدمات در کنار مردم است -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا )؛ دکتر اسماعیل نورصالحی در جلسه ( وبیناری ) با مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه دانشگاه ، با اشاره به اهمیت ارتقا شاخص های بهداشتی استان اظهار داشت: شیوع کرونا و اهمیت و توجه به آن در طی دو سال بحرانی اخیر منجر به افت برخی شاخص های بهداشتی در استان شده که باید با تلاش مجدانه در سطح تمامی شهرستان ها نسبت به ارتقای شاخص های بهداشتی اقدام کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران شبکه های بهداشت و درمان باید مسئولیت پذیر، دلسوز و خستگی ناپذیر باشند، افزود: حوزه بهداشت، همواره در کنار مردم و برای ارائه خدمات ارزان و رایگان به عموم بوده و باید این مهم به بهترین نحو ممکن در سطح استان اجرایی شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه ، برنامه ریزی ارائه خدمات بهداشتی هر شهرستان را بر اساس فرهنگ و عادات و اقلیم جغرافیایی آن شهرستان یک ضرورت دانست و گفت: همه واحدها در حوزه بهداشت باید با برنامه ریزی و اتحاد رویه نسبت به برنامه ریزی و ارائه خدمات به تمامی شهرها و روستاهای اقصی نقاط استان اقدام نمایند.

دکتر نورصالحی با تاکید بر اهمیت اجرا و تکمیل واکسیناسیون کووید_۱۹ ، تصریح کرد : زمان کنونی با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا، بهترین فرصت برای تکمیل واکسیناسیون کووید_۱۹ است که باید با تدابیر و اقدامات مدیران شبکه های بهداشت در سراسر استان در راستای اقناع سازی مردم صورت پذیرد.

وی همچنین توجه به بهداشت دهان و دندان را حائز اهمیت دانست و گفت: ارائه خدمات رایگان و ارزان در حوزه بهداشت دهان و دندان از وظایف حوزه بهداشت دانشگاه است و این مهم باید به جد، مورد توجه همه مدیران شبکه های بهداشت و درمان قرار گیرد./ص

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.