×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اسدلله عباسی - تقدیر استاندار از تلاش‌های مدافعان سلامت و مردم گیلان در مدیریت بیماری کرونا -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر اسدالله عباسی – استاندار گیلان ظهر امروز در نشست ستاد کرونا گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به اقدامات ستاد کرونا استان، اظهار کرد: در آغاز شیوع کرونا در کشور، بلافاصله پس از تشکیل ستاد ملی کرونا، ستاد استانی کرونا در گیلان نیز تشکیل و سیاست‌های دولت و همچنین دغدغه‌های مردم را در آن دنبال کرده است.
وی با اشاره به تلاش‌های همه‌جانبه در مدیریت بیماری کرونا، افزود: مدیریت صحیحی که امروزه در کرونا حاصل شده ، مرهون تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همکارانشان و همچنین همراهی مردم استان است.
نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به برخی از موفقیت‌های استان در بحران کرونا، گفت: گیلان در نوبت اول و دوم واکسن کرونا در کشور حائز رتبه نخست شده و امیدواریم با همراهی مردم و رسانه‌ها، در نوبت سوم نیز پوشش واکسیناسیون در استان به سطح مورد انتظار برسد.
دکتر عباسی با اشاره به جمعیت ساکن و شناور قابل‌توجه در استان گیلان، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال حدود هفت میلیون نفر مسافر وارد استان گیلان شد و تمام تلاش ما در استان در جهت حفظ و ارتقای ایمنی و سلامت مردم و استان بوده است.
وی با اشاره به پیشتازی گیلان در ایثار و ازخودگذشتگی، گفت: گیلانیان مفتخر هستند که نخستین شهید مدافع سلامت کشور -نرجس خانعلی زاده- را تقدیم سلامت مردم کرده‌اند.
استاندار گیلان در پایان، ضمن تقدیر از همراهی بی‌مثال و کم‌نظیر مردم با سیاست‌های دولت در مدیریت بیماری کرونا، از اصناف و دستگاه‌های اجرایی کشور قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.