پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلانیان در کرونا مجاهدانه تلاش کردند/ افتخارات گیلان در کرونا به‌عنوان یک تجربه حفظ شود
    22 اردیبهشت 1401 - 15:48
    شناسه : 200533
    0

    فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا ، تلاش‌های گیلانیان در بحران کرونا را مجاهدانه توصیف کرد و گفت: موفقیت‌های حاصله در بحران کرونای گیلان یک افتخار است و باید به‌عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار، حفظ و ذخیره شود.

    پ
    پ
    محمدحسین سپهر - گیلانیان در کرونا مجاهدانه تلاش کردند/ افتخارات گیلان در کرونا به‌عنوان یک تجربه حفظ شود -
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، سردار محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا، ظهر امروز در نشست ستاد کرونا گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه گیلانیان در بحران کرونا و کنترل این بیماری، اظهار کرد: استان گیلان هم‌زمان با استان قم، درگیر بیماری کرونا بوده است و خوشبختانه در طول این بحران موفق عمل کرده است.
    وی با اشاره به میزان بالای شیوع بیماری کرونا در گیلان در کنار ضعف‌های زیرساختی، افزود:  نحوه مدیریت بیماری کرونا در استان گیلان همواره به‌عنوان یک دغدغه ملی مطرح بود، اما مدیریت  صحیح وضعیت موجود، موجب مقابله بهینه با آن شد.
    فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه مدیریت صحیح بیماری کرونا در استان در کنار همراهی و همدلی مردم بوده، گفت: موفقیت‌های حاصله در بحران کرونای گیلان یک افتخار است و باید به‌عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار حفظ و ذخیره شود.
    سردار سپهر، با اشاره به موفقیت‌هایی که گیلان در طرح شهید سلیمانی کسب کرد، خاطرنشان کرد: نه‌تنها در بحران کرونا بلکه حفظ و تقویت طرح شهید سلیمانی، راهبرد عینی عبور از همه بحران‌ها است.
    وی در ادامه به‌ضرورت مطالعات بومی و اقتضایی استان در بحران‌ها تأکید کرد و گفت: باید از تهدیدات فعلی، فرصت ساخت و با ارتقای سطح دانش عمومی و اختصاصی، خود امدادی و دگر امدادی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا پایان کرونا،  بر این ویروس منحوس و دیگر تهدیدات فائق آمد.
    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.