×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

ارسلان سالاری - روابط عمومی، خانه مردم و سرفصلی از اخلاق، دانش و هنر است -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)؛ دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالین این حوزه تبریک گفت.
در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت به‌عنوان «روز روابط عمومی» نشان‌دهنده جایگاه ارزشمند و ارزنده عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی و فرصتی برای تقدیر از تلاشگران و فعالان این حوزه است.
اهمیت حوزه روابط عمومی در عصر کنونی به‌ویژه در سال‌های اخیر که جوامع در انتقال اطلاعات و اخبار از هم سبقت می‌گیرند، بیش‌ازپیش نمود پیداکرده چراکه امروزه روابط عمومی تنها یک برگ از تقویم نیست بلکه سرفصلی از اخلاق، هنر و دانش است.
روابط عمومی، خانه مردم و میز خطابه هر سازمانی است و کارکنان روابط عمومی همانند سربازان گمنامی هستند که با چشم بینا و گوش شنوا در پشت‌صحنه، برای به نمایش گذاشتن عملکرد سازمان‌ها و پاسخگویی به مردم شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.
در بحران همه‌گیری کرونا که انتشار اخبار نادرست، شایعات و عدم آگاهی جامعه از این ویروس جامعه را ملتهب و مردم را دچار استرس و اضطراب کرده بود، شاغلین در روابط عمومی‌های حوزه بهداشت و درمان در تعامل با رسانه‌ها به میدان آمدند و در جهت اطلاع‌رسانی صحیح در این زمینه، از هیچ کوششی فروگذار نکرده و دوشادوش مدافعان سلامت برای آگاهی بخشی در مورد این ویروس منحوس و مستندسازی از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آن‌ها، جان خود را به مخاطره انداختند.
این‌جانب ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان این عرصه، از زحمات شبانه‌روزی کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در همه عرصه‌ها به‌ویژه در ایام بحران کرونا و طرح واکسیناسیون که فعالیت چشمگیری داشته و تلاش‌های بی‌وقفه آن‌ها در جهت ترویج و ترغیب مردم منتج به کسب رتبه اول کشوری در پوشش بالاترین درصد واکسیناسیون کرونا شد، قدردانی می‌نمایم و از خداوند منان توفیق روزافزون برای همگان مسألت دارم.

دکتر ارسلان سالاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.