×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

111 1 - مراسم گرامیداشت هفتاد سال خدمات دکتر محمدصادق پیروز در لاهیجان برگزار شد -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا):این مراسم توسط سازمان نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل با همکاری شهرداری ، شورای اسلامی شهر ، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از اعضای انجمن‌ چشم پزشکی با حضور نماینده‌ی این شهرستان‌ در مجلس شورای اسلامی ، معاونین و مدیران و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فرماندار شهرستان لاهیجان، اعضای هیئت مدیره‌ی نظام پزشکی و جمعی از پزشکان در سالن زنده یاد دکتر علیرضا وارسته نظام پزشکی لاهیجان برگزار شد.
دکتر محمدصادق پیروز از حضور همه‌ی شرکت‌کنندگان در این مراسم قدردانی کرد و افزود: افتخار دارد که برای شهر خود، لاهیجان، قدم‌های کوچکی برداشته است.

دکتر مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به توانمندی بالای علمی این شخصیت برجسته‌ی گیلانی اظهار کرد: دکتر پیروز از آن دسته سرمایه‌های انسانی است که شفقت، سخاوتمندی، انسان‌دوستی و درستکاری را در طی عمر پربرکت خود نشان داده‌اند. طبق فرمایش پیامبر اسلام (ص) که فرموده‌اند: در میان صدقه‌هایی که مردم می‌دهند، هیچ صدقه‌ای ارزنده‌تر از یاد دادن علم و دانش نیست، ایشان نیز بیش از هفتاد سال است که با بهره‌گیری از دانش خود در کنار درمان، صدها پزشک متخصص و فوق تخصص و نیروی انسانی کارآمد را برای درمان بیماران تربیت نموده که نعمت سلامتی را برای افراد زیادی به ارمغان می‌آورند.

دکتر مهرابیان خاطرنشان کرد: بخشنده بودن، سخاوتمند بودن و خیر بودن، بیش از آنکه نیازمند توانایی مالی باشد، قلبی بزرگ می‌خواهد. اهدای بیش از ۱۸هزارو ۶۰۰ مترمربع زمین برای احداث بیمارستان، درمانگاه، مدرسه، اهدای آپارتمان برای آسایشگاه معلولین و سالمندان لاهیجان از آثار عام‌المنفعه و نمونه‌هایی به یاد ماندنی از قلب وسیع این استاد مهربان می‌باشد. فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی ایشان، درس انسانیت را به همگان آموخت و راهنما و الهام‌بخش انسان‌های زیادی برای ساخت آینده‌ی خویش خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های انسان‌ دوستانه‌ی این استاد بزرگ، افزود: به پاس خدمات این پزشک نیکوکار لاهیجی، به زودی سردیس استاد دکتر محمدصادق پیروز بدستور ریاست دانشگاه در محوطه‌ی بیمارستان پیروز لاهیجان طی مراسمی با حضور مقامات و مسئولان پرده‌برداری خواهد شد.
در این مراسم جمعی از پزشکان مشهور چشم پزشکی استان و کشور و رییس نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل در تمجید از خدمات ایشان به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان مراسم از طرف شهرداری و انجمن چشم پزشکان گیلان ، با اهداء لوح سپاس و تندیس از خدمات شایسته‌ی دکتر پیروز تقدیر به عمل آوردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.